Bagr pro motocykl s vlastními rukama, způsob výroby

V současné době jen málo lidí ruší půdu ručně. K tomu existuje speciální technika, která vykonává veškerou práci pro člověka. V tomto článku budeme hovořit o pěstiteli brambor, který je instalován na motocyklu a provádí se nezávisle.

Lidé, kteří mají zkušenosti v oboru, z vlastní zkušenosti vědí, že proces pěstování a sklízení není snadný. Aby se usnadnila lidská práce, byla vynalezena farma brambor. Dříve, jako dané zařízení, byly použity konvenční lopatky. V moderním světě se předpokládá automatická sklizeň. Účel mechanického zařízení spočívá v oddělení hlíz od země, stejně jako umístění brambor na jeho povrch.

Kvůli tomuto člověku tráví mnoho času, aby sklízel. Kromě toho je čas velmi ušetřen, což je velmi důležité pro moderní společnost. V současné době existuje obrovský výběr různých modelů tohoto zařízení. Pokud má zahradník mnoho zkušeností, bude moci sbírat brambory vlastníma rukama. Výsledkem je, že přijaté zařízení nebude horší než tovární vzorky.

Výroba

Nejprve se doporučuje svařený rám smontovat. Je vyroben z kovových desek, speciálního rohu a železného kanálu. Začneme požehnáním. Pro jeho výrobu potřebné plechy z kovu. Je vybaven výtahovým pouzdrem. K upevnění se používají matice a šrouby. Pak se provede redakční uzel.

Aby tomu tak bylopotřebujete dva kovové pouzdra ve tvaru válce. Vzhledově připomínají rukáv a skleněné spojovací olověné a ocelové hřídele. Kromě toho je nezbytné, aby se snadno otáčely. Z trubky, která má velikost 25 mm, se vyrábějí rohože. Jsou přivařeny ke hvězdám, které pak na klíče v podobě hranolu.

Aby se zabránilo možnosti řezání zeleniny, je třeba provést zaoblené broušení. V případě změny upevnění na rámu skříně se změní i sklon výtahu a úhel akumulace vrtů. Některé dovednosti budou vyžadovány pro samočinné spouštění zařízení. Bez nich bude obtížné postavit rostlinu brambor, která může poskytnout efektivitu a spolehlivost. Je nutné vzít v úvahu přítomnost čističe bubnu. Bez ní nemůže být takové zařízení.

Toto vybavení není snadné. Při použití správného přístupu však pracovní postup nevyžaduje mnoho času a úsilí. Konstrukce, rypadla brambor jsou jako bělavé kolo. Tento název zařízení je způsoben válečkovým řetězem, který má 94 článků. Oblékají se na pruty. Kolo by mělo být upevněno na dva disky, které jsou určitým způsobem ohnuty. Díky tomuto spojení se dosáhne pevnosti konstrukce. Kromě kol můžete z kola použít ráfky kol.

Aby se bělavé kolo mohlo otáčet, musí být zajištěno na dvou osách, které jsou svařeny, aby poskytly svou nemovitost. Pohyb hřídele se provádí na ložiskách. Současně rotují hvězdy. Dělají buben pohyb. Je žádoucí vytvořit jezdecpoužití fluoroplastu. Tím se dosáhne většího prokluzování v řetězové tyči. Ve vzhledu se podobá bělavému kolu. Rozdíl je pozorován ve skutečnosti, že má méně tyčí.

Navíc jsou mnohem kratší. Pásy se používají jako podpora. Jsou schopny zajistit ochranu řetězu proti různým škodám. Je to nejjednodušší vyrobit uzel pro podporu transportu. Díky jednoduchému designu to zvládne každý. Nebudou s ním tedy žádné zvláštní potíže. Tyto mechanismy jsou široce používány při výrobě kombajnu.

Sbírka

Tuto konstrukci lze snadno vyrobit z prezentovaných částí. Nejdříve musíte vložit originální osu do speciálního otvoru, který se nachází na levé straně skříně. Vzhled se podobá závitovému šroubu. Dále, po vybavení nápravy, je nutné provést instalaci hvězdičky, ložiska. Také je nutné namontovat kroužky pro distanční vložku, jakož i distanční vložku. Poté musíte vložit vstupní osu. Je namontován ve speciálním otvoru, který je umístěn na pravé straně skříně.

Nejčastěji se používá nizozemská metoda pěstování brambor. Vyznačuje se vysokým výnosem, kterého se dosahuje i v nepříznivých povětrnostních podmínkách. Díky použití automatizovaného zařízení pro motorové bloky existuje možnost významně ušetřit svůj čas a výkon.