BelAZ 75710 s nosností 450 tun: technické parametry, velikosti, cena, fotografie

V lednu 2014 zvýšil sklápěč BelAZ 75710 překážku produktivity pro těžební sklápěče přesunutím nákladu na speciální přistávací plochu 503,5 tun. To je o 11% více než předpokládaný 450tunový pas a téměř o 100 tun vyšší než předchozí rekordér 363tun Liebherr T 282B. Tento vůz pokračoval v tradici běloruských automobilek jednou za několik let, aby reprezentoval běžný sklápěč se zvýšenou nosností.

V roce 2005 byl z pásového dopravního zařízení vypuštěn 320 tunový nakladač, za dva roky BelAZ představil model schopný přepravovat 360 tun nákladu. V roce 2013 vydali běloruské automobilky největší BelAZ na světě - vůz je schopen přepravit více než 500 tun nákladu. Dokumentární video a foto BelAZ 75710 jasně demonstruje možnosti tohoto super-těžkého nákladního automobilu.

Obsah
  1. Specifikace
  2. Spolehlivost a bezpečnost
  3. Cena a rozměry
  4. Závěr
  5. Recenze videa

Specifikace

Zahájení nového modelu sklápěče, který je možný díky spolupráci běloruských výrobců automobilů a světových výrobců zařízení. Proto technické vlastnosti BelAZ 75710 neovlivňují méně než stanovený záznam.

Nosnost vozu zajišťují dva šestiválcové dieselové motory MTU Detroit Diesel s celkovým výkonem 3430 kV a objemem 65 litrů, které pracují s proměnnou systému TEP (trakční elektrický pohon).proud MMT500, speciálně navržený inženýry společnosti Siemens.

Kromě dvou generátorů, jeho součástí 4 na výkon trakčního motoru 1200 kW, tři foukání ventilátoru, větrací instalace brzdového odporu a rozvaděči střídače Elfa.

Jak je vidět na fotce BelAZ 75710 má osm kol před nápory více než 100 tun. K dispozici pohon všech kol na všechna kola, optimálně distribuována trakci na obou nápravách. I při jediné poruše motorového kola není nutné tahat auto. Dostat se do servisní základny je schopen vlastního kurzu. Kromě toho jsou speciálně vytvořené konstrukce převodovky motorová kola umožňuje výměnu vadných dílů bez demontáže pneumatiky. To snižuje čas a náklady na opravy a údržbu zařízení.

Tabulka 1 - Specifikace BelAZ 75710

Elektrárna Elektrické dieselové\ t Motor MTU DD 16V4000 Výkon motoru 3430 (2 x 1715) kW /4660 kW (2 x 2330) l. s Hnací jednotka Siemens MMT500 (2 trakční generátory, 4 trakční motory) Trakční generátor\ t YJ177A Výkon generátoru trakce 1704 kW Motocykl 1TB3026-0G-03 Výkon motorového kola\ t 1200 kW Závěsná konzola Hydropneumatické Přenos Elektromechanické\ t Průměr tlumičů\ t 170 mm Palivová nádrž\ t 2 x 2800 l Pneumatiky 59 /80R63 Kola 44,00-63 /50 Maximální rychlost 67 km /h

Rozměry

Délka 20 600 mm Šířka 9750 mm Výška 9170 mm Hmotnost 360 000 kg Užitečné zatížení 450 000 kg

Belasi je největší auto na světě.
Při plném zatížení 450 tun je spotřeba paliva BelAZ 75710 300 litrů za hodinu. Plné naplnění nádrže o objemu 4360 litrů stačí pro jednu a půl pracovní směny. Úspora paliva se dosahuje změnou provozních režimů. Když je vůz plně naložený - jak dieselové motory pracují, tak i při pohybu prázdného vozu, pouze jeden. Maximální rychlost vozu přitom dosahuje 67 km /h.

Spolehlivost a bezpečnost

Za účelem zvýšení spolehlivosti provozu je důlní vozík BelAZ 75710 vybaven kombinovaným hydraulickým systémem, který zahrnuje:

  • systém řízení;
  • mechanismus převrácení;
  • brzdy.

Kromě toho je v nouzových situacích zajištěno brzdění systémem parkovací brzdy. Instalovaná elektrodynamická brzda umožňuje brzdění při jakékoli rychlosti. Přepnutí z plného tahu na plné zastavení nastane za méně než 1 sekundu.

Vozidlo lze provozovat při teplotách od -50 ° C do + 50 ° C.

Stejně jako v hlubokých lomech a pod širým nebem. Pro co je řidič vybaven vhodnými podmínkami. Správa vozu zůstává stejná jako jeho předchůdce BelAZ 7560, nosnost až 360 tun, což znamená, že při přípravě řidičů na nové auto to nebude trvat déle.rekvalifikace

Cena a rozměry

V rámci nového těžkého náklaďáku má vyjadřovat výši 2.000.000 $, Stejně jako BelAZ je 75710, a 4.000.000 $ -.. Tolik je nový Liebherr T 282B. Ale v praxi, použití velkých nákladních automobilů poskytuje nižší náklady dopravních operací 35-40%. Nákup těchto vozů se proto rychle vyplatí.

Ve standardním voze jsou automatické hasicí systémy, diagnostiku, kontrolu a zatížení paliva a tlak v pneumatikách. Pro bezpečnost provozu je každé vozidlo vybaveno kamerovým systémem a výstražným vedením vysokého napětí. Navíc může být vozidlo vybaveno rychlé tankování paliva systém «Wiggins» a držte obložení těla.

Toto vozidlo je ve své kategorii jediným vozidlem s hmotností nad 400 tun.

Z tohoto důvodu je velikost BELAZ 75710 brzy stane východiskem pro další rozvoj této třídě automobilů.

je k dispozici v BelAZ 75710 hmotnosti 360 tun nutné k dodání zákazníkovi provádět demontáž vozu a jeho dopravní dostupnost 22 nákladní železniční plošiny nosnost 41 tun. Pro instalaci do auta na místě by mělo využití jeho provoz, protože BelAZ 75710 výšky 8 metrů a šířce asi 10 a délce více než 20 metrů, což vám umožní dát do těla od 157,5 do 269,5 m. Cu. plemeno

Závěr

BelAZ 75710 je Atlantský oceán, první mezi těžebními kamiony. Nosnost BelAZ 75710je 450 tun, což je o 90 tun více než předchůdce. Vzhledem k tomu, že praxe ukazuje, že velké nákladní vozy snižují náklady na dopravu o 40%, může se akvizice BelAZ 75710 rychle vyplatit.

Hodnocení videa

Je představeno video BelAZA.