Čelní nakladač: popis, fotografie, vybavení, zařízení, funkce

Tato technika je těžká kolová nebo pásová vozidla. Všechny jsou vybaveny dvěma rukama, ke kterým jsou připevněny kbelíky nebo vidličky. Čelní nakladač umožňuje přepravovat půdu nebo materiály z jednoho místa na druhé, aniž by je tlačil před sebe na zemi, jako je buldozer, a přenáší se nad povrch půdy. Čelní nakladač, jehož zařízení obsahuje kbelík, se nejčastěji používá ve stavebnictví a vidlicové stroje se také používají ve skladu.

Čelní nakladač, jehož fotografii lze nalézt na internetu, může sklopit sklápěče a nákladní automobily do jám.

Obsah
  1. Zařízení
  2. Vybavení
  3. Vlastnosti
  4. Tonáž
  5. Modelová řada motorů

Zařízení

Video, které je k dispozici online, vám pomůže tuto otázku důkladně prozkoumat.
Kromě dodatečných závěsných zařízení mohou být strojní zařízení rozdělena jinými prvky:

  • nosnost;
  • rozměry;
  • typ pneumatik.

Díky moderní technologii umožňuje čelní nakladač vybavit výtahy pneumatikami, které pracují v obtížných prostředích. Kromě obvyklých pneumatik mají vleky superelastické pneumatiky, které vydrží jakýkoliv tlak a je prakticky nemožné je propíchnout.

Kromě toho lze u hornin pneumatik na skalách použít pásy pneumatik, které jsou vyrobeny z pásů v tahu.

Zařízení

Čelní nakladač má zvláštní odnímatelné zařízení, \ tkterý umožňuje používat tento stroj pro různé typy prací. Čínské čelní nakladače, stejně jako evropští výrobci, mohou mít náhradní sady vybavení určené pro:

  • přeprava zboží v hromadě;
  • nakládání naložených kontejnerů.

Tyto typy zařízení mohou mít hydraulické zavírací lopaty. Čelní nakladače, jejichž video práce je popsána v síti, mohou mít různé koníčky, což umožňuje stroji pracovat s taškami, balíčky, sudy, kulatinami a mnoha dalšími předměty. Čelní nakladač, jehož charakteristika je vhodná pro stavební práce, může nejen zvýšit nebo snížit stavební materiály, ale také umožnit:

  • pro naložení pevných látek do sklápěče;
  • pokládka trubek;
  • odstranit stavební nečistoty z lokality.

Vlastnosti

Čelní nakladač, jehož modelová řada je určena pro stavebnictví, nemůže provádět pouze jeden typ práce. Pod jámou nemůže hloubit zákopy nebo jámy. Nemá dobře přizpůsobené odnímatelné zařízení, které umožňuje hloubkové práce pod úrovní kol nebo housenek. Téměř každý čelní nakladač však může nést nebo nést náklad.

Modelovou řadu a fotografie takových strojů není snadné najít na internetu. Mohou výrazně překonat rypadlo hmotností stoupajícího nákladu. Objem kbelíků je od 3 do 6 metrů krychlových. Některé modely však mají kbelíky dříve48 krychlových m. Například čelní nakladač LeTourneau může zvednout asi 50 metrů krychlových nákladu. Takový čelní nakladač má velmi nízkou spotřebu paliva. Dieselový elektromotor poskytuje pohon každému ze čtyř kol.

Na rozdíl od buldozerů, které jsou poháněny housenkami, pracují nakladače na zdvih kola. Tyto stroje nejsou vždy vhodné pro plošiny, které nemají hladký povrch. Ostré střepy kamene mohou propíchnout pneumatiku vozidel na zdvih kola. Hlavní typy zařízení mohou být rozděleny na velikost. Divize je vyráběna na kompaktních a těžkých vozidlech.

Těžká auta mají kapacitu až dvě stě koní, jejich hmotnost dosahuje dvaceti tun. Mezi lehké nebo kompaktní modely patří technologie skladování a agregáty používané v zemědělství. Zemědělské stroje jsou pro vzpěrače nejen mnohem snazší, ale mají také jednodušší řízení.

Tonáž

Stroje Triton se používají hlavně na staveništích. Jsou vybaveny posilovači výkonu a dvojitým čerpadlem, které nejenže pomáhá kontrolovat strojní zařízení, ale také zvyšuje jeho produktivitu.

Na malých staveništích lze použít pětibarvové stroje, a to i přes jejich vysoký výkon a větší rozměry než tříbarevný model.

Rozvor těchto vozů má velký rotační poloměr. Takové systémy mají zvýšené protiváhy, které umožňují zvedání břemen pro větší hmotnost.

Tři -a vozy se dvěma krychly mohou zvedat břemena velkého objemu a relativně malé hmoty. Takové nakladače jsou vhodné pro práci ve skladových podmínkách. Snadno přecházejí i mezi umístěnými regály a mohou zvednout náklad do nejvyšších polic.

Modelová řada motorů

\ t

Ceny tohoto modelového sortimentu motorů čelního nakladače se značně liší v závislosti na jejich typu, nosnosti a druhu paliva, na kterém pracují. V menší míře záleží na tom, který čelní nakladač značí značku. Technologické ceny se mohou mírně lišit, pokud je výrobce asijskou společností.

Podle typu motorů se dělí na:

  • benzín;
  • motorová nafta;
  • plyn;
  • smíšené.

Smíšené modely mají přídavné elektromotory na každém kole. Jedná se o velmi hospodárný čelní nakladač. Spotřeba paliva takového vozidla je mnohem menší než spotřeba stroje jiného systému.

Nejdražším typem zařízení je čelní nakladač s benzínovým motorem. Ne tak, samozřejmě, mají největší auta, ale náklady na benzín ve velkých vozech jsou významné. Mnohem levnější v provozu čelního nakladače.

Spotřeba paliva za hodinu v takovém vozidle je mnohem nižší než spotřeba benzínu nakladačem stejných rozměrů.

V poslední době začali výrobci vyrábět stroje pracující s plynovými zařízeními. Speciální vybavení pro práci lze objednat ve firmě, kde byl daný čelní nakladač proveden. NákladyPlyn tohoto zařízení také závisí na rozměrech a hmotnosti stroje. Obecně je závislost typu motoru na množství paliva stejná pro všechny značky a typy těchto strojů jako čelní nakladač. Průtok kapaliny nebo plynu přímo závisí na hmotnosti nákladu, objemu práce a hmotnosti samotného stroje.