Čerpadla na betonová vozidla SERMAC: technické vlastnosti, cena, stabilizační systém


Čerpadla na beton pro automobilový průmysl jsou typem zařízení používaných při stavbě monolitických stavebních objektů. Jsou určeny pro přepravu betonových směsí na staveniště a dále na místo plnění. Konstrukčně představují podvozek těžkého nákladního vozidla, na kterém je namontována kapacita pro beton, čerpadlo a šipka pro přivádění směsi.

Je-li nutné do Petrohradu zapojit mobilní betonová čerpadla, je účelné věnovat zvýšenou pozornost technologii italské výroby společnosti SERMAC. Čerpadlo na beton si můžete objednat v Petrohradě z této ochranné známky rychle a za přijatelnou cenu.

Obsah
  1. Silné stránky technologie
  2. Konstrukční prvky
  3. Cena
  4. Provozní flexibilita
  5. Systém stabilizace

Silné stránky technologie

Požadovanou úroveň kvality vybavení zajišťuje 25 let zkušeností developera.

Ve fázi návrhu zařízení se používají pouze pokročilá technická řešení. Uživatelé zařízení zdůrazňují šířku a flexibilitu navrhované řady zařízení, pohodlí obsluhy.
Technologie SERMAC je pro vládce ekonomicky životaschopná. Podle znaleckých posudků je jedním z lídrů v oblasti cen, kvality a funkčnosti.

Konstrukční prvky

Technika čerpadel na beton pro automobilový průmysl vyráběných společností SERMACrozdělena do dvou řad.

Jednotky řady ZENITH, která zahrnuje 12 sériových modelů souvisejících s malou a střední třídou této technologie.

Řada SIRIO kombinuje špičkové vybavení a zahrnuje 4 modely. Hlavní charakteristiky mladších a starších modelů ZENITH a SIRIO jsou uvedeny v tabulce.

Třídy juniorů a středních technik\ t Vrcholové inženýrství\ t

4ZR20

5Z42

5RZ46 SUPERLIGHT

6RZ65

Maximální výška posuvu, m 20 41 45 64 Maximální napájecí rozsah, m 16 37 41 60 Maximální hloubka dodávky, m\ t 12 29 33 50 Počet sekcí podávajících rukávy 4 5 5 6 Počet náprav podvozku\ t 2 4 4 5/6 Maximální hmotnost, t 15 32 32 52 Produktivita, cu. m /r 60 130 130 149 Průměr nosiče betonu, mm 125 125 125 125

Cena

\ t

Cena nových betonových čerpadel SERMAC začíná na 180 000 EUR. Trh je také zastoupen provozem tohoto typu zařízení se smluvní hodnotou.

Provozní flexibilita

\ t

Ve fázi vývoje technologie SERMAC je plně zohledněna specifičnost práce čerpadel na beton pro automobily.

Funkce podvozku jsou prováděny výhradně vozidly vyráběnými předními světovými výrobci. Mezi ně patří Scania, Volvo, Mercedes. Potřebná úroveň technologického tlaku na půdu a silnicije zajištěno zvýšením počtu os.

Arrow vyroben tuhého systému, který poskytuje flexibilitu a příležitosti pro prezentační zařízení betonové směsi do požadovaného místa. Snad jeho možnosti výkonu pro R a RZ, který umožňuje vzít v úvahu specifické podmínky a problém vyřešil. Funkce pohonu čerpadla betonu jsou umístěny na hydraulickém agregátu, což vytváří tlak přiváděné směsi vyšší než 70 bar.

Systém stabilizace

Stabilizace strojního zařízení v provozních podmínkách je realizována na základě zatahovacích podpěr a s ohledem na zvýšené požadavky na spolehlivost na základě hydraulického pohonu. V průběhu jeho návrhu byla věnována zvláštní pozornost možnosti instalace jednotky v místech se stlačenými podmínkami.

Používá se několik schémat stabilizačního systému:

  • Tradiční symetrické schéma typu X se používá v případě instalace malých a středních letových šipek a zajišťuje normální provoz s omezením šířky volného prostoru.
  • Systém smíšeného systému s předními a zadními sklopnými podpěrami je zaměřen na mechanismy s velkým odtokem výložníku a pro práci v omezených podmínkách.
  • Stabilizátory z desky jsou založeny na skládacích podpěrách a používají se také v zařízeních s velkým odtokem.
  • Stavební firmy mohou v Petrohradu využívat moderní betonová čerpadla. V závislosti na místních podmínkách staveniště, požadovaném odjezdu a objemu přijatého materiálu a dalších příchozíchParametry jsou snadno volitelná zařízení, která plně odpovídají potřebám zákazníka.