Čtyřkolka s vlastníma rukama - malý čtyřkolový přítel

Čtyřkolky mají oproti vozům nebo motocyklům mnoho výhod, takže jsou dnes tak populární. Není těžké kupovat čtyřkolku dnes, ale není to levná koupě, tolik může o takové akvizici snít nebo si vyrobit čtyřkolku vlastníma rukama.

Pokud jste v této době neměli potřebné zkušenosti, pak musíte mít trpělivost, protože není snadné udělat čtyřkolku vlastníma rukama. Pokud ale stále dosahujete svých vlastních rukou a budujete čtyřkolku vlastníma rukama, může se stát, že video, na kterém budete cestovat, se stane ozdobou internetu.

Proces, který musíte jet na kole čtyřkolky, je pracný, ale pokud to uděláte, veškeré vaše úsilí bude odměněno pevnou látkou.

První věc, kterou je třeba vzít v úvahu při navrhování čtyřkolky, je to, že na cestě ven by měla být lehká, ovladatelná a mobilní jednotka není příliš těžkopádná, ale zároveň vytrvalá. Stojí za zmínku, že hlavní kvalita dobré ATV - je její propustnost, která by měla být vzata v úvahu při sestavování.

Obsah
  1. Terénní vozidla s vlastním pohonem vlastníma rukama
  2. Hlavní etapy práce na čtyřkolce
  3. Doplňkové vybavení

Terénní vozidla s vlastním pohonem vlastníma rukama

\ t

Pokud se rozhodnete vytvořit svůj čtyřkolku vlastníma rukama - kresby se stanou výchozím bodem pro začátek díla. Na internetu najdete různé výkresy ATV, založené na různých technikách. Tady můžetePodívejte se na fotografie čtyřkolek našich řemeslníků vlastními rukama.

Řemeslníci dělají čtyřkolky vlastníma rukama z Izha, Oki, Ural nebo jiného vybavení. Například, pokud máte v plánu udělat si vlastní čtyřkolku z "Oka", můžete si vzít motor - zvládne lehký čtyřkolku dobře. Převodovka může být u společnosti Oki zastaralá. Pokud se vám podaří rozložit motor podél rámu a nasměrovat vstupní hřídele z přímky z převodovky na můstky, můžete čtyřkolku 4x4 dostat vlastníma rukama, ale bez výdejního boxu.

Základní etapy práce na čtyřkolce

Dobrá jednotka je k dispozici na základě motocyklů sovětské problematiky. Pokud například plánujete vytvořit čtyřkolku z „Uralu“ vlastníma rukama, můžete tuto práci podmíněně rozdělit do čtyř fází:

  • Modernizace rámu;
  • instalace motoru a převodovky;
  • závěsná zařízení;
  • Vybavení a instalace přístrojové desky.

Mimochodem, musíte okamžitě určit typ ovládání - bude to řízení nebo motocykl. V případě volby ovládání motocyklu již máte potřebné náhradní díly z "Ural", ale pokud jste si pro svého koně vymysleli řízení, postarejte se o potřebné detaily předem.

V první fázi vývoje "Ural" na čtyřkolce budete muset hrát s rámem. Ačkoliv rám Ural je nejvhodnější pro čtyřkolky, téměř vždy zůstává nezměněn, i když záleží na výkresu.Častěji se vaří pouze se systémem pro montáž závěsné konzoly.

Dále je třeba uvažovat o zadním zavěšení a zadní nápravě. Existují dvě řešení tohoto problému. První je vytvoření návrhu na základě základní desky a převodovky. Výstupem bude lehká konstrukce bez rozdílu. A druhá je stavba na základě silničního mostu. Ale pokud nechcete mít čtyřkolku, musíte snížit šířku jeho auta. Samozřejmě, že proces není snadný, ale dostanete rozdíl, který není v rozporu se silnicemi.

Nejvíce časově náročným procesem je však vytvoření předního zavěšení. I když to lze udělat s čímkoliv, protože čtyřkolka není příliš těžká a proto mohou být vytvořeny spolehlivé páky jakékoli velikosti.

Doplňkové vybavení

\ t

Čtyřkolky jsou využívány nejen pro pěší výlety, ale také jako spolehlivý, pracovitý asistent na pomocné farmě. Používají se pro přepravu zboží, plodin nebo namísto malého traktoru v zahradě. A pro tyto potřeby je třeba umístit spoustu věcí na čtyřkolku. Pokud jste čtyřkolka, která je potřebná hlavně pro osobní potřeby nebo piknik, můžete si vytvořit vlastní čtyřkolku pro čtyřkolku, ve které můžete umístit potřebné věci. Pro pomocnou farmu je ale lepší, aby se přívěs na čtyřkolku dělal vlastními rukama. Pokud se vám již podařilo postavit čtyřkolku, malý přívěs vám zabere dost času, ale přinese to spoustu výhod.