Elektrické kolo s vlastními rukama. Výběr motoru

Opětovné vybavení jízdního kola pro pohyb bez lidské bytosti - dlouhá doba není nová myšlenka a je používána po dlouhou dobu. Nejběžnějším způsobem bylo instalovat benzínový motor. Moderní technologie umožňují jízdu na kole pomocí elektrických pohonů. Kromě toho jsou tyto motory ekologičtější než jejich protějšky a nevyžadují povinnou registraci.

Majitelé jízdních kol, kteří je používají k pohybu mezi domovem a pracovištěm, značně ušetří jejich sílu a nervy instalací takového elektromotoru. K dnešnímu dni není možné provést žádnou cestu bez jednoduché dopravní zácpy. Kromě toho, elektrická kola vyvinout slušnou rychlost pro město, takže v některých případech dosažení požadovaného místa je rychlejší než autem.

Je důležité sledovat nabíjení baterie. Lze ho dobíjet doma nebo v práci. Kompletní baterie a řádně tažená trasa vám umožní snadno dosáhnout požadovaného místa. Ale i když to nepočítáte, můžete to dosáhnout vždy obvyklým způsobem pohybu na kole.

V tuto chvíli můžete takové vozidlo snadno koupit, ale jeho cena je poměrně vysoká. Ale existuje možnost instalovat elektromotor na kole a mnoho řemeslníků to úspěšně zvládne.

Přístup k dokonalosti jeho příběhu je pro každého jiný. Někdo kompletně recykluje kolo, aby vynalezl nové typy pohonů z dílů zakoupených v rezu, a někteří používají hotové sestavyprodává v širokém sortimentu.

Typy elektrických pohonů

K dnešnímu dni existuje několik způsobů, jak řídit hnací kolo. Jedním z nich je třecí zařízení. Toto není nejoblíbenější model elektrického pohonu. Princip činnosti je velmi jednoduchý. V tomto případě je motor namontován pod sedadlem a pohání zadní kolo přes váleček, který je v kontaktu s pneumatikou.

Taková jednoduchá metoda je však vhodná pro dětská kola a pro použití v konvenčních vozidlech má některé nevýhody:
• Tyto motory nemají přenosová vedení, což neumožňuje zvýšení úhlové rychlosti;
• velmi nízká účinnost;
• Je nutné sledovat tlak v kolech, protože ztrácí užitečný účinek pohonu;
• Nepřetržitá spojka válce s pneumatikou výrazně snižuje jeho životnost;
• Válec může klouzat po mokré vozovce, což také snižuje účinnost takového elektromotoru.

Pozitivní kvalita tohoto postupu je snadnost jeho instalace. To nevyžaduje závažné změny v designu motocyklu. Takový systém rozhodně není vhodný, pokud je potřeba výrazně zvýšit technické vlastnosti příběhu.

Řetězový nebo řemenový pohon

Nejběžnějším druhem zpracování vlastními rukama je instalace motoru s řemenovým nebo řetězovým pohonem na přední kolo. Má nejinteligentnější design a široký sortiment montážních dílů. Jako motor se často používají motory z domácích spotřebičů.

ProVytvoření takového elektromotoru pro jízdní kola vyžaduje znalosti v oblasti mechaniky a zkušeností s tvorbou takových zařízení. Také nevýhody mohou být zaznamenány silný hluk, vytvořený takový motor, ale při jízdě na ulicích města, to je téměř není slyšet.

Při instalaci takového pohonu je nutné provést drobné změny konstrukce rámu jízdního kola, což může ovlivnit jeho trvanlivost. Tato recyklace není vhodná pro jízdní kola vyrobená z uhlíku nebo hliníku.

Přesto jsou tyto vodiče mezi všemi ekonomickými a účinnými. To také umožňuje nastavit volič převodů, což výrazně zvyšuje životnost baterie. Je pouze nutné zvolit správný režim, který závisí na stavu vozovky.

Tento pohon téměř nevyžaduje další podrobnosti, které neovlivňují hmotnost samotného kola. Kromě toho můžete použít lehčí baterie a motory. Kromě toho mají jízdní kola s takovými elektrickými pohony mnohem vyšší rychlost. Někteří výrobci začali vydávat soupravy pro instalaci takových motorů.

Existuje několik variant pohonu kol, pro které se používá nebo je již k dispozici přídavný řetěz, a může být také vybaven několika hvězdičkami. Výkon motoru se pohybuje od 360 do 1500 W. Řízení je řízeno regulátorem. Součástí sady jsou také ovládací páky, ovládací prvky a příslušenství.

Pro instalaci takového motoru může každý, kdo alespoň jednou v životě drží klíč. NakonecNa kole se přiblíží váha 3-4 libry, ale rychlost vývoje může vzrůst až na 40 km nebo více.

Motorové kolo

Pro non-fanoušky točit pedály vyvinutý jiný způsob, jak usnadnit pohyb kola, který kombinuje motor a kolo. Takový pohon prakticky neporušuje nedotčený vzhled jízdního kola. Z doplňků - ovládací páky na volantu a na rámu pro montáž baterie.

K instalaci motorového kola nemusíte mít žádné speciální znalosti, musíte být schopni vyjmout hnací kolo a správně zvednout jednotku. Navíc při práci prakticky nezhubne. Pokud potřebujete kolo, můžete změnit původní vzhled.

Existují však určité nevýhody:
• Kolečko s pohonem má poměrně velkou hmotnost, což je síla k instalaci silnější vidlice;
• malý výběr pohonů;
• Překročení přípustných otáček motoru může být nedobrovolné brzdění.

Tento pohon je elektromotor bez kolektoru s výkonovým rozsahem 200 až 1000 wattů. Převážně v prodeji je hotové kolo s motorem, ale můžete si také zakoupit pohon zvlášť. Současně výběr všech nezbytných komponentů leží na ramenou majitelů motocyklu. To zahrnuje montáž motorového kola vlastníma rukama. Taková souprava se skládá z motoru, který řídí regulátor, ovládacích pák, baterie s nabíječkou.