Fáze prací při stavbě garáže

K dnešnímu dni je každý majitel venkovského domu nebo soukromého domu pravděpodobně autem. Abyste udrželi železného koně ve správném stavu, potřebujete obyčejný baldachýn nebo garáž. Taková stavba je často postavena na území lokality, která je nejblíže dálnici.

Tento přístup zaručuje pohodlí odjezdu z místa, a tedy i vstup. Navíc, na povrchu ekonomiky je prostor místa, protože umístění tohoto zařízení do hloubky venkovského panství, je nutné vytvořit a přístupovou cestu k němu.

Rozsáhlé materiály používané pro stavbu garáže jsou: betonové tvárnice, kov, azbestové cementové desky, cihly, prefabrikované nebo monolitické železobetony.

Aby se zabránilo průniku povodní, dešťové vody, doporučuje se vytvořit garáž těsně nad zemí - taková místnost musí být teplá a bezpečná. Tradičně se vedení provádí v garáži, která je vybavena ventilací a regály. Nepřehánějte to a instalatérské práce.

Příprava místa pro umístění garáže se provádí po výběru stavebních materiálů. Zajištění stability garáže je tvořeno pomocí páskového základu, který zároveň využívá tloušťku betonové desky 0,15-0,20 m

.

Takovýmto základem bude zároveň podlaha a prvek základu garáže. Pro tyto účely je nutné odstranit půdu. Značení se provádí, kolíky jsou instalovány, šňůry jsou utaženy.

Po výpočtu značkovacích parametrů se provádí vykopání půdy. DoporučenoVědět předem typ půdy, která je přítomna na místě. Pokud je půda hlína, je hloubka odebrána v jednom metru. Když je půda písčitá - až 80 cm.

Po základových jamách by měly být zhotoveny betonové desky. To vyžaduje kovovou krabici bez dna. Pak je nutné vložit písek dovnitř a umístit hydroizolační materiál výše. Nakonec je nutné provést instalaci kotvy ze železných tyčí a provést postup lití betonu.

Garážové stěny jsou z cihel dvou typů: červená a silikátová. Snáší stěny garáže a tvoří průměr jejich částí a úhlů sloupů. Garáž vychází prostorněji, ve výklencích jsou uspořádány regály. Střechy takových budov jsou zpravidla jednostranné nebo méně často oboustranné. Střechy jsou nakloněny do 10-15 stupňů. K trámům jsou připevněny dřevěné západky.

Jako hydroizolace naneste až tři vrstvy střešní krytiny. Po zakrytí je ošetřena asfaltem a potřena pískem. Ruberoid není v žádném případě tou nejlepší volbou - existuje zde řada dalších střešních materiálů: cement-písek, keramika, živičná dlažba, vlnitý a pozinkovaný plech, ondulin.

Je vhodné vybavit v garáži dvě kovové brány s antikorozním nátěrem. Pokud je garáž malých rozměrů, doporučuje se, aby křídlo dveří bylo umístěno vlevo, ne uprostřed (je snazší opustit auto).

Na vnitřní straně dveří je nutné zajistit západku, která umožní uzavřít a otevřít datovou bránu ke špatnémupočasí Tam jsou role-hrát a zvedat brány, kontrolovaný dálkovým ovládáním.

Pro odsávání výfukových plynů se z azbestového cementového potrubí instaluje vzduchový výstup. V tomto případě je nutné opatřit trysku a víčko. Pro pohodlí vašeho vozu se garážová místnost zahřeje.

Pro uspořádání hvezdárny uprostřed jámy, garáže udělají značení, skládají zeminu, vyrábějí dřevěné bednění, provádějí betonové betonování stěn, v rozích nahoře upevňují kovové kostky. Vypouštění splaškových kanalizací směřuje do kanalizace.

Konečným dotykem je instalace elektroinstalace. Nejčastěji se provádí instalace video dohledu, instalace světelného senzoru pohybu.