Gates jsou garáže vlastníma rukama: vyrábíme a instalujeme pluhový model

Samozřejmě, že nejlepší volbou pro ochranu vstupu do "domu" pro auto - na objednávku brány od profesionálů: budou jak trvanlivé, a moderní, krásné a ... drahé. Koupit takový zázrak není kapsa každého, ale žít s garáží je přinejmenším zvláštní a nebezpečná. Proto mnoho vztyčených garážových vrat vlastními rukama. Naslouchání tipům, které lze nalézt na internetu (videa a fotografie s podrobným popisem práce se nepočítá), design může být poměrně trvanlivý a bez jakékoli pomoci.

Obsah
  1. Vlastnosti garážových vrat
  2. Typy garážových vrat
  3. Výroba kyvné brány
  4. Montáž garážových vrat
  5. Několik tipů

Vlastnosti garážových vrat

\ t

Gates:

  • Zajistěte nerušený vstup a výstup. Vzdálenost od brány k boku vozu nesmí být menší než 30 cm, není zbytečné ponechávat prostor pro volný čas - najednou v blízké budoucnosti dostanete auto velkých rozměrů. Pokud máte auto, optimální výška je 2 m.
  • Držte pevnost při lámání. To je věc výběru materiálu. Nejodolnější konstrukce jsou ocelové pozinkované tloušťky plechu 2-5 mm, aby byla brána ještě spolehlivější, umístěte horní zámky pro vnější podložky a pancéřové podložky na vnitřní zámek.
  • Chránit před škodlivými účinky životního prostředí. K tomu je nutné zajistit husté upevnění dveřní tkaniny. Používejte vertikální zámky - zabraňují mezerám.

Typy garážových vrat

\ t

Před zahájením stavebních prací si musíte vybrat, který typ brány chcete instalovat. Krása fotografií a video návrhů prezentovaných na internetu je prostě impozantní. To bylo v devadesátých letech minulého století v garážích instalovaných většinou nepříjemně svařovaných bran, které se otvíraly řevem. Dnes si motoristé mohou dovolit pokročilejší modely. Zvažte nejoblíbenější typy návrhů.

  • Vrata vrat. Toto je klasika žánru. Skládají se ze dvou dveří.
  • Zvedání a otáčení. Vyrobeno z plastu, dřeva a kovu. Prostor uvnitř je zpravidla vyplněn polyuretanem, což zvyšuje tepelnou izolaci. Zvedací vrata se vyznačují trvanlivostí a bezpečností. Integrovaná dvířka takového provedení jsou přijímána pod stropem pomocí páky kloubového mechanismu. V takovýchto branách a vodicích válcích není, a je zárukou ticha.
  • Sekční vrata. Liší se snadností, dobrou ochranou před zlomením. Zabírají jen velmi málo místa. Mohou být ovládány bez opuštění auta. Jsou ideální, pokud vaše garáž má malý vchod, který se nachází v blízkosti ulice. Plátno brány je zpravidla tvořeno úseky, které jsou pomocí systému profilů a pružin lomeny a zvedány ke stropu.
  • Sjezdové brány. Princip práce je podobný mechanismu skříně. Zajímavá skutečnost, že výroba takových struktur je vlastní pouze v, neexistují ve světě žádné analogie.
  • Rolovací brána. Princip jejich práce je následující: tkanina zařízení je zkroucena do krabice umístěné nahoředíry

Náklady na výrobek jsou ovlivněny především jeho velikostí a přítomností mechanismu. Jednoduchá vrata brány vás bude stát 400 dolarů, automaticky - 1000. Pokud však uděláte posuvnou bránu vlastními rukama, ušetříte spoustu peněz. Je jednodušší vytvořit základní strukturu, protože nevyžaduje instalaci složitých mechanismů. Tuto možnost budeme zvažovat podrobněji. Nejdříve si však všimneme, že můžete ušetřit peníze při instalaci brány - v prodeji jsou sady pro nezávislou montáž. Zpravidla mají také video, které podrobně popisuje fáze práce. Situace je podobná u zvedacích a otočných bran, které lze zakoupit samostatně a po montáži konstrukce samostatně.

Výroba kyvné brány

\ t

Veškeré práce lze rozdělit do čtyř fází:

  • Rami
  • Nejprve je třeba vytvořit montážní rám, který se skládá z vnitřních a vnějších rámů, které jsou zase vyrobeny z ocelového rohu o rozměrech 65x65 mm a pro práci budete potřebovat následující nástroje: ruleta, čtverec, úroveň, bulharština, svařovací stroj.

    Odřízněte velikost obrobku z kovového rohu. Rozšiřte je na zemi v podobě budoucího rámce. Rám je vytvořen pomocí úrovně. Úhly (měly by být rovné) uspořádané se šilháním. Svařuje design. Sledujte kvalitu svarů - měla by být na vysoké úrovni, protože toto zařízení by mělo viset těžké brány. Pak je třeba leštit svary (můžete ods bulharskou pomocí). Podobný proces výroby vnitřního rámu, svarové švy zaslifovyvat v tomto případě není nutné.

  • Výroba kostry
  • Kostra garážových vrat se skládá ze dvou otvorů, z nichž každý je opatřen základnou, ke které bude připevněno kovové plátno. Pro každý z nich budete potřebovat profil 60x20 mm, který je podobný technologii výroby rámů. Pak jsou vodítka zasunuta do rámu, pak jsou zarovnána vodorovně a svisle, aniž by zapomněla zanechat mezeru (jinak závěrka nebude schopna volně chodit). Po pečlivé kontrole rovných rohů a poté svařování. Ukázalo se, že se jedná o vypořádání budoucích bran. Poté je nutné rám vyrobit z kovového plátna.

  • Svařování
  • Z kovového plechu do tloušťky 3 mm se pořízne požadovaná tkanina (nezapomeňte vzít v úvahu vzdálenost potřebnou k vzájemnému nanesení plátna). Pravé plátno se naleje vlevo. Svařování by mělo začínat zdola. Pro posílení konstrukce ve výšce 1 m vodorovně svařený pás z kovového rohu.

  • Upevňovací smyčky a zácpa
  • Svařování by mělo být provedeno tak, aby spodní část výkonového závěsu byla připevněna k rámu a horní část - přivařena k vnější straně skříně garáže. Pro větší pevnost svařovacího nástavce je vyztužen kovovým páskem (tloušťka 8 mm), který je připevněn k bráně brány ak horní části smyčky. Pomocí svislého kolíku můžete vytvořit šroub (pro pevné upevnění brány). Kdypotřebu internetu najít váhu videa, což ukazuje tento proces. Stručně řečeno, technologie je následující: otvory jsou vyrobeny ve stropě a v podlaze (jejich průměr je stejný jako průměr trubky, ze které je čep vyroben). Vodící smyčky jsou přivařeny k rámu vrat. Je ještě jednodušší držet upínací tyč. Tato metoda je však méně spolehlivá.

Montáž garážových vrat

\ t

Poslední fází práce je instalace brány. Všechny prvky pro ochranu proti mechanickému poškození jsou založeny a natřeny.

Poté, co můžete začít montovat rám brány.

Upozorňujeme, že kvalita této práce ovlivňuje snadný pohyb dveří.

Kovové kolíky o délce 150-180 mm (jejichž konce jsou svařeny, leštěny a natřeny) na svahy otvorů upevňují vnější a vnitřní části rámu.

Pro větší tuhost se prvky pak upevní železnými můstky (tloušťka 20-40 mm), nastaví se v přírůstcích po 500 mm

.

Smyčky nastavují závěrku.

Několik tipů

100% záruka hackingu nebude schopna dát ani signalizaci, ani nejúspěšnější hrad. Ochrana vaší garáže může být jen částečně, mezery se nalézají téměř vždy, ale snaží se odrazit šílenou touhu spáchat zvěrstva právě s vaším majetkem. Zde je několik jednoduchých tipů:

  • Namontujte zámky pouze se skrytou tyčí
  • Svařování kruhového kovového pouzdra pro zámek k uzávěru - takže přístup do držáků ztěžuje
  • Namontujte vnitřní zámek na dveře
  • Svařování závěsů pomocíplechy
  • Silné kovové kostky vařte na přírubách, nesměřujte příliš silně. Proč Někdy se zločinci snaží otevřít místnost silou: řetěz spoje je připevněn k rukojeti, druhý konec je upevněn na vozidle, které táhne bránu z kořene. Pokud je rukojeť pevně uchycena, odtrhne se, aniž by otrok mohl provést svůj plán.