Generátor vodíku vlastníma rukama

Ceny pohonných hmot nadále rostou a konec tohoto procesu není viditelný. Logicky je zde touha nějak snížit její spotřebu, ale to není vždy vhodné pro samotného majitele vozu. Alternativní varianta je generátor vodíku, s vlastními rukama shromážděnými ke zlepšení účinnosti palivového systému.

Ne, auto nebude pracovat na vodě vyrobené z vody a plyn bude stále muset koupit. Spotřeba konvenčního paliva však může klesat při vytváření směsi benzín-vodík.

Na internetu jsou články, které uvádějí, že vlastníkem vozu bude vytvořen generátor vodíku vlastníma rukama a bude mít více snížení spotřeby benzínu. Ve skutečnosti tomu tak není a skutečná efektivita bude mnohem nižší, ale ve srovnání s množstvím paliva spalovaného týdně /měsíčně bude tento rozdíl stále významný.

Obecné schéma generátoru vodíku na vozidle

Před přímým vytvořením generátoru a montáží do automobilu je nutné sestavit samostatný stojan, na který budou umístěny jednotlivé části. Vzhledem k tomu, že generátor vodíku může sám s vozidlem pracovat pro skutečné použití nástrojů, je nutné pochopit velikost a materiál generátorových prvků. Někteří autoři schématu generátorů navrhují, aby se pokusili samostatně určit potřebnou rychlost výroby vodíku, protože každý motor - jeho spotřeba paliva.

Obecně platí, že schéma generátoru vodíku naAuto s vlastníma rukama je následující: existuje určitá kapacita s vodou, ve které je několik desek chráněno, chráněno před korozí. Voda se přidává do katalyzátoru a trochu sody, v závislosti na litharge. Na desky mimo nádoby jsou vhodné elektrody, kterými tekutina začíná proces elektrolýzy - to znamená, že se voda začne rozkládat na složkách. Vzhledem k přítomnosti vodíku v něm se stává neocenitelným zdrojem vynikajícího katalyzátoru pro pohonné hmoty. Baterie bude napájena autem, které bude dodávat proud po nastartování motoru.

Vodík lehké vody vstupuje do sacího potrubí automobilu, kde je smíchán s konvenčním palivem, a pak ho spaluje v motoru. To je přesně rychlost proudění plynu a je jednou z hlavních charakteristik, které závisí na množství katalyzátoru ve vodě a počtu a ploše elektrod ponořených v něm. Předběžné testy na lavičce pomohou nejen vizualizovat, jak vyrobit generátor vodíku vlastníma rukama, ale také vyzvednout potřebné parametry.

Několik možností pro samočinný generátor vodíku pro automobil

Jedním z nejjednodušších způsobů je použít jako nádrž na vodu běžný kontejner na plastové výrobky. Jeho předností bude - levnost a schopnost rychle nahradit jiný kontejner stejného typu. Tato metoda nefunguje, pokud máme vysokou spotřebu vodíku a potřebujeme velkou kapacitu pod vodou. Jinak to však jekontejner je vhodný pro výrobu generátoru vodíku vlastníma rukama.

Zvýšení rychlosti výroby vodíku lze dosáhnout použitím většího počtu kovových desek, které musí být od sebe odděleny plastem. Tímto způsobem dosáhneme stejnoměrného střídání desek a vzájemného střetu.

Ještě před instalací v autě lze nalézt několik nedostatků popsaného způsobu - při řízení může být porušena těsnost nádob a hadic, poškozeno upevnění desek ve velké kapacitě vodou. Také nežádoucí je připojení elektrolyzéru a nádoby pod vodou v jedné nádobě.

Druhou možností, jak vyrobit generátor vodíku vlastníma rukama, je oddělení elektrolyzéru od nádrže na vodu. Elektrolyzér s kovovými deskami je umístěn pod hladinou nádrže, což z něj činí vodu rovnoměrně. Z trubice v horní části kontejneru vzniká vodík do komory s vodou, kde se již pohybuje dále. Ve stejné době, on často "úlovky" s ním a obyčejné vody, která v tomto případě bude prostě být v první z plavidel, a v pravý čas bude opět spadnout do elektrolytické komory.

Tato metoda snižuje spotřebu vody a zvyšuje účinnost systému. Generátor vodíku s vlastními rukama se v tomto případě stává spolehlivějším, ale opět - přítomnost výstupních hadic a jiných částí vystavených vibracím zůstává jeho hlavní nevýhodou. Částečně může být odstraněn přídavnými upevňovacími prostředky avybavení nádrže materiály, které absorbují vibrace.

Tyto metody samozřejmě neposkytují přesné charakteristiky, ale umožňují pochopit obecnou zásadu, jak vyrábět generátor vodíku a jaké problémy se mohou vyskytnout.

Podle předběžných výpočtů by měl zážehový motor o objemu od 2 do 5 litrů obdržet 0,4 až 0,6 litrů za minutu pro každý litr motoru. U motorů s objemem 10 až 14 litrů se vyžaduje asi 5-10 litrů za minutu, to znamená přibližně 0,5 až 1 litr za minutu na litr motoru.

Zkoušky na zkušebních stolech pomohou určit optimální velikosti nádob pod vodou a rychlost výroby vodíku, což se zvyšuje zvýšením obsahu katalyzátoru v tekutině. Nezapomeňte, že louka má devastující účinek na kovové části generátoru, takže je třeba k nim přistupovat se zvláštní péčí.