HBO 5 - charakteristické rysy

Pokus o úsporu drahého paliva, při snaze nepoškodit jeho auto, vede k instalaci plynového zařízení 5 generací. Systémy dodávek motoru modrým palivem se neustále zlepšují a jsou spolehlivější. Protože plyn není benzín a motor je továrně navržen pro jiný typ paliva, instalace vyžaduje určité dovednosti a zkušenosti.

Instalaci těchto agregátů obvykle provádějí kvalifikovaní odborníci. V případě potřeby provádějí ladění. Ale existuje celá řada malých problémů a charakteristických rysů zařízení různých výrobců, což je užitečné znát majitele před zahájením prací na přestavbě automobilů. Pro pochopení je například rozdíl mezi HBO 4 a 5. generací HBO.

Obsah
  1. HBO 5 - charakteristické rysy
  2. Instalace HBO 5 na karburátor
  3. Montáž HBO pro 5 vstřikovačů
  4. Zřízení HBO 5. generace
  5. Časté selhání HBO 5
  6. Výsledky

HBO 5 - charakteristické rysy

Od dvou generací jsou plynová zařízení stále obtížnější. To bylo způsobeno několika důvody:

  • práce na chudých směsích;
  • modernizace zařízení;
  • vývoj motorů a vstřikovacích systémů.

Potřeba speciálních směšovacích jednotek a výdejních stojanů zanikla, vstřikovací tryska nyní vytváří konstantní tlak. Dokončení ovlivnilo také hlavní potrubí. V 5. generaci HBO, na rozdíl od 4. generace, plyn nevychází z válceOdpařuje se, ale zůstává v kapalné formě - takže se vstřikuje do spalovací komory.

Dalším důvodem modernizace je špatná kompatibilita nových modelů ICE s předchozími verzemi: spotřeba paliva vyskočila a dynamika se zhoršila. To vyžadovalo zavedení změn v designu, přenos funkcí pro správu inteligentní elektroniky.

Montáž HBO 5 na karburátor

Odborníci nedoporučují takové zpracování z několika důvodů. Nejprve jsou nové verze přizpůsobeny výhradně pro motory s elektronickým vstřikovacím systémem. Za druhé, oni sami obsahují ve svém návrhu počítačové řídicí jednotky určené k inteligentnímu řízení činnosti vstřikovačů.

Za třetí, vzhledem ke složitosti zařízení, vzrostly jeho náklady a náklady na instalaci. Za čtvrté, vzhledem k výše uvedeným důvodům může být celkový efekt převedení starého karburátorového vozu na 80-90 let uvolnění na generaci HBO 5 porovnán s podobnou instalací instalací dřívějších verzí (1 a 2). A cenový rozdíl mezi nimi je významný.

Důležité. Bez ohledu na to, jak jednoduché se to může zdát, zařízení plynových zařízení, je lepší svěřit ho kvalifikovaným řemeslníkům. Jsou speciálně vyškoleni, mají neocenitelné zkušenosti a jsou odpovědní za své činy. A za všechny provedené práce poskytuje samoobslužné servisní centrum solidní záruku.

Instalace HBO pro 5 vstřikovačů

Vzhledem k tomu, že instalace generace HBO 5 - případ je nový a naprosto neprováděny pouze odborníky. Zejména proto, že náklady na sadu jsou významné a v případě řemeslné instalace mohou být ztráty značné.

Pozor! Odhadovaná cena zařízení je 3krát větší než obdobný soubor 4 generací. V tomto případě závisí přímo na počtu válců v motoru a zvyšuje se o cca 30% s nárůstem jejich počtu. A dokonce i pro výkonné 6–8 válcové jednotky se náklady na přechod na plyn po dobu 5 generací vyplatí v průměru po 8-10 letech.

Spotřebitel ale dostává vysoce spolehlivou instalaci, navíc výrazně zvyšuje životnost motoru. Faktem je, že směs plynu nevymyje olej (lze ho měnit méně často), je téměř úplně spálena bez jakýchkoli emisí výfukových plynů, navíc motor dynamičtěji reaguje na nové palivo. Benzín nyní nemůže být naplněn vůbec, s použitím pouze plynu.

Další bod. Instalace HBO 5. generace je snazší než dříve. Díky zdokonalenému systému přívodu plynu se trysky neupírají (prodloužená životnost), jednotka motoru pracuje podobně jako nativní palivo. Stále častěji jsou nové instalace dokončovány přímo v továrně, což slouží jako indikátor jejich vysoké spolehlivosti.

Podle motoristů elektronická regulace flexibilně mění uspořádání provozních režimů motorů a přizpůsobuje je požadavkům řidičů. Zlepšená konstrukce převodovky bez vnitřních membrán zvyšuje její životnost, nejsou nutná žádná další opatření k její ochraně před přehřátím. Spuštění ICE je možné okamžitě na alternativních palivech bezPředehřívání na benzínu. Hadice se zvýšenými zdroji dále zvyšují spolehlivost zařízení.

Nastavení HBO 5. generace

Složitost systému a jeho nasycení elektronikou činí přizpůsobení instalace plynu laickým specialistům, zejména doma, na hraně sci-fi. Jinými slovy - naprosto neskutečné.

Nezbytné specializované vybavení, jakož i některé kvalifikace, které lze nyní získat pouze v Evropě. Diagnostika komplexních, nasycených senzorů a ventilů systémů vstřikování paliva (nemluvě o ladění) se provádí na speciálních stojanech s pomocí specializovaného softwaru. Totéž platí v plném rozsahu pro restrukturalizaci zařízení pro práci ve sportovním režimu nebo pro městský cyklus: nekvalifikované akce povedou k poškození nebo dokonce k selhání. Proto - pouze ve službě a pouze odborníkům. Nastavení HBO 5. generace je nepravděpodobné.

Časté selhání HBO 5

  • Jednotky na modrém palivu, ať jsou dokonalé, zůstanou závislé na jeho složení a stupni čištění. V přítomnosti plynu nezajištěné kvality, pochybného původu u čerpací stanice, je problém vlivu nečistot na součásti zařízení. Zejména čerpadlo pro čerpání, které mimochodem není levné, a stojí asi čtvrtinu celkových nákladů systému.
  • Mimo provoz kvůli nesprávnému tankování: mnoho motoristů bohužel přehlíží skutečnost, že plynová zařízení jsou zapnutaVozidlo páté generace se dodává výhradně na propan-butan. Metan je kontraindikován.
  • Dalším možným důvodem je elektronika. Jak víte, nic není věčné a každý uzel složitého high-tech designu může selhat.
  • A odborníci obecně zaznamenávají mimořádnou spolehlivost plynových jednotek nejnovější verze.

    Výsledky

    Tato technika nezůstane v klidu, platí také pro automobilové vybavení. Plynové agregáty nové generace se ještě více zdokonalily, jsou vybaveny přepravou v továrním provedení. Není třeba se obávat pomalé odezvy motoru na palivo: elektronické řízení, použití vylepšených materiálů se blížilo HBO k nejlepším příkladům spalovacích motorů na benzín. O tom svědčí recenze HBO 5.

    Taková modernizace bohužel není vhodná pro staré modely automobilů s karburátory: pro ně nebude takové drahé potěšení přínosem. Slabým článkem zařízení zůstává plynové čerpadlo, které je citlivé na špatně rafinované palivo.

    Efektivním řešením zůstává změna tankování, když se objeví první podezření na palivo. Dodržováním všech bezpečnostních opatření pro manipulaci s plynem, instalaci a servis pouze v autorizovaných servisních střediscích se můžete zcela chránit před poruchami a spolehnout se na dlouhodobý provoz plynového agregátu a vozu jako celku.