HBO spotřeba plynu 2. generace

V současné době, s cílem ušetřit palivo, mnozí majitelé automobilů převádějí svá auta na plynový pohon. Tato modernizace prováděná zkušenými odborníky s certifikovaným zařízením je naprosto bezpečná a přinese výsledky již v prvních měsících provozu.

Systémy na modré palivo se neustále zlepšují, jejich spolehlivost je srovnatelná s továrními jednotkami. Obecně platí, že výhody změny stravování čtyřkolového přítele jsou k dispozici. Existují však situace, kdy spotřeba paliva z neznámých důvodů prudce roste, ale pro to neexistují žádná jasná a jasná vysvětlení. Následující tipy a triky vám pomohou pochopit problém. Zároveň budete schopni pochopit, proč druhá generace HBO generuje vysokou spotřebu plynu a co lze udělat.

Obsah
  1. Možné příčiny vysoké spotřeby plynu v HBO 2
  2. Regulace spotřeby plynu na HBO 2
  3. Seznam opatření umožňujících optimalizaci spotřeby plynu na HBO 2

Možné příčiny vysoké spotřeby plynu v HBO 2

Odborníci identifikují několik možných příčin zhoršení situace. Mezi nimi:

  • nesprávné činnosti řidiče;
  • spotřeba paliva jinými zařízeními;
  • problémy se samotným plynovým zařízením.

Při nízkých otáčkách spotřebovává motor více paliva, takže ke zvýšení spotřeby paliva se používá nevýznamné vybavení, jako je světlomet nebo topení. Vlivy na něj a nesprávně odkrytý úhel zážehu: vychýlení na 5? srovnatelná se zvýšením spotřeby plynu o 0,5litr.

Motoristé důrazně doporučují, aby byl motor zahříván na podzim a v zimě alespoň na několik minut na hlavním palivu a poté pokračoval do plynu. To normalizuje ztráty na 5% bez úpravy spotřeby plynu generací HBO 2. Negativní vliv na spotřebu paliva a nadměrné zatížení vozu, zařízení pro další zavazadla a cestování s přívěsem.

Ostrý start z místa, vzdušného a příliš agresivního stylu řízení se také týká pravděpodobných faktorů nadměrných výdajů. Ve stejném smyslu může dojít k opotřebení, neregulovaným parametrům kolapsu kola. Dalším možným důvodem je použití paliva nízké kvality. Stejně jako v případě nízkooktanového benzínu je i snaha o snížení nákladů na pohonné hmoty důsledkem vysoké spotřeby plynu výrobcem HBO 2, budoucích problémů s motorem a potřebou jeho mimořádného servisu.

Jízda na nerovném terénu nebo za podmínek nízké přilnavosti kol s dálnicí (ledovec, mokrá cesta) může ovlivnit nadměrnou spotřebu. Seznam důvodů souvisejících s plynovou instalací je uzavřen: neexponované ventily, poruchy rozváděče, regulace nekvalifikované převodovky a tak dále.

Regulace spotřeby plynu na HBO 2

Snižuje se na úpravu plynových lahví, což snižuje spotřebu paliva. Otázka vysoké spotřeby HBO druhé generace v karburátoru zůstává relevantní, protože tyto stroje jsou stálese nacházejí mezi moderními vstřikovacími a přeplňovanými modely. Hlavní věcí je regulace výparníku.

Podle instalačního průvodce pro HBO se většina problémů týká tohoto konkrétního uzlu systému.

Pozor. Důrazně se doporučuje, abyste tuto záležitost nezaujímali, aniž byste měli důvěru ve své schopnosti a potřebné dovednosti - alespoň při drobných opravách vozu (výměna svíček, ladění karburátoru). Nejprve musíte zjistit, kolik šroubů v převodovce a za co jsou zodpovědní. Podrobně si prostudujte návod k jednotce, abyste pochopili, jak nastavit průtok plynu do dvou generací HBO. Pokud tam není, obraťte se na specialisty. Je velmi důležité nezaměňovat šrouby a přesně je umístit, protože převodovka je komplexní zařízení určené pro přívod plynu pod tlakem. Nesprávné akce s ním jsou nebezpečné.

Před zahájením regulace se ujistěte, že neexistují žádné jiné závažné problémy: index stlačení, těsnost sacího potrubí, stav kabeláže a kontakty svíček. Pokud je vše v pořádku, můžete začít pracovat s uzlem pro nastavení tlaku plynu. Jeho hlavní funkcí je nastavení množství směsi procházející plynovým ventilem.

Řídicí stupně jsou přímo závislé na konstrukci převodovky. Většina z nich obsahuje 2 šrouby: volnoběžné a pro nastavení speciální pružiny. To je plně spojeno s vakuovými jednotkami instalovanými systémy 1 a 2 generací. Celý proces je omezen na postupné otáčení šroubů:volnoběhu, pak citlivost. Algoritmus je následující: zcela otevřete dávkovač, zabalte první šroub, aby se odmítl, pak uvolněte po dobu 4-5 otáček. Nastavte druhý šroub do střední polohy.

Přednastavený motor se rozběhne na hlavním palivu, dobře se zahřeje, až poté začne převodovka. Obrat musí být udržován na 2000 za minutu při otáčení šroubu volnoběžných otáček.

Důležité. Tento postup pokračuje, dokud motor neběží hladce. Pokud je neslyšící, zvolte potřebnou polohu regulátoru, dokud nedosáhne požadované hodnoty. A teprve pak začněte manipulaci s citlivostí šroubu. Postupně se uvolňuje, poslouchá hluk motoru: pokud se změní, šroub se opět přetáhl o dvě otáčky.

Účelem operace je pochopit, jak snížit spotřebu plynu generací HBO 2 a dosáhnout odpovídající reakce motoru na prudké utopení plynového pedálu. Do té doby se akce opakují.

Seznam opatření, která umožňují optimalizovat spotřebu plynu na HBO 2

Pokud shrneme všechny výše uvedené tipy, pak se ukáže, že jsou omezeny na následující:

  • Stejné zatížení motoru. Jedná se o klidný styl jízdy, nedostatek přídavné hmotnosti (kufr, utahování karoserie, přívěs).
  • Správnost pojezdu, dobrý stav gumy (a její soulad s ročním obdobím), čisté svíčky s odkrytou mezerou mezi elektrodami, nastavený úhel zapálení.
  • Plně schopný motor, včetně stavu válce a prvkudodávky paliva (trysky, rozprašovače).
  • Správně namontované a regulované HBO.
  • Instalovaný variátor může také situaci lépe vyřešit.
  • Všechna tato opatření, přijatá společně nebo odděleně, pomohou pochopit, jak snížit spotřebu plynu ve dvougeneračním vozidle HBO a realizovat jej v praxi.