Historie Instagramu

Instagram od svého založení v říjnu 2010 učinil velký krok ve světě sociálních médií. Před pěti lety, mnoho lidí používá nebo dokonce věděl o sociální sítě, aplikace pro sdílení fotografií a videa, se schopností přizpůsobit různé filtry na obrázku. Nyní však desítky milionů uživatelů používají Instagram ke vzájemné komunikaci prostřednictvím vizuální komunikace a sociální interakce.

Co je Instagram?

Instagram je mobilní aplikace, která umožňuje uživatelům stahovat obsah a sdílet své životy a emoce se světem prostřednictvím fotografií a videí. Platforma pro sdílení fotografií Instagram byla od počátku jedinečná. Po nahrání fotografie uživatel vybere filtr, který má zpracovat. Účelem filtrů je přeměnit průměrné mobilní fotografie na umělecky a profesionálně vypadající obrazy. Pokud tuto aplikaci ještě nemáte, bylo by užitečné přečíst si článek o tom, jak se vyhnout chybám a udělat vše správně.

Aplikace je navržena pro použití v reálném čase a umožňuje uživatelům okamžitě rozpoznat a sdílet nové fotografie a videa. Instagram také umožňuje sdílet nové obrázky na různých sociálních sítích, včetně Facebook, VKontakte, Twitter, Tumbir a další.

V samotné aplikaci mohou uživatelé sledovat nejnovější aktualizace lidí, k nimž se přihlašují, komentovat a přísahat, přidávat hashtagy. Trend hashtags je široce používán v podpisech a komentářích instalátory.Instagram je také dostupný na internetu, ale pouze pro prohlížení, komentování a lízání a stahování fotografií musí uživatelé používat mobilní aplikaci Instagram.

Historie Instagramu

Instagram založili v roce 2010 Kevin Systrom a Mike Creagher. Počínaje jedním milionem uživatelů měsíčně přišla aplikace pro sdílení fotografií ze 100 milionů nahraných fotografií v červenci 2011 a od 10 milionů uživatelů v září tohoto roku. V dubnu 2012 společnost oznámila přechod 30 milionů uživatelů. Ve stejném měsíci, Facebook vzal v úvahu růst Instagram a koupil tuto aplikaci za 1 miliardu dolarů. Od té doby počet uživatelů Instagramu vyletěl ještě více. Měsíc po akvizici dosáhl 80 milionů lidí a do konce roku 2013 150 milionů uživatelů.

Na konci března 2014 oznámil Mark Zuckerberg registraci 200 milionů uživatelů.

V červenci 2015 se velikost nahraných fotografií změnila, místo starých 640x640 se změnila na 1080x1080 pixelů.

V srpnu 2015 představoval Instagram formát fotografií a videí na šířku a na výšku. Čtvercový tvar je vlevo.

Dne 30. září 2015 představoval instagram reklamy, videa do 30 sekund.