Mnoho lidí si není vědomo výhod a principů HBO na vznětových motorech. Můžete si o nich přečíst v tomto článku.
- Technologie
- Jak funguje HBO?
- Zařízení HBO
- Hospodářský účinek
- Výhody plynů
- Nevýhody
- Instalace HBO pro naftu
- Metoda jedna - zpětný naftový motor pro HBO
- Metoda 2 - plynová nafta
- Co musím uvést do provozu na plynová zařízení?
Technologie
Dříve bylo uvádění HBO na naftu považováno za exotické. Pro tento účel bylo nutné provést některé akce:
- Instalace systému zapalování.
- Snížený tlak v komoře.
Uvedené aspekty znamenají nahrazení motoru jiným. HBO pro naftu předpokládá použití plynu jako alternativního zdroje paliva.
Jak funguje HBO?
Nafta hoří pod tlakem, ale bez plynu. Proces bude probíhat následovně:
Plynové vstřikovače budou pracovat současně s naftou. Jejich poměr závisí na obratu motoru. Nejčastěji je to 50 až 50 pro propan. Pokud se metan - částice plynu zvýší na 70% a vyšší. Pokud se pohybujete po trase, bude míra využití plynu nejvyšší.
Zařízení HBO
Má několik rozdílů ve srovnání s HBO u motorů poháněných benzínem. Ale na naftu přijdeschopnost řídit přívod motorové nafty pomocí speciálního zařízení.
Pro vozidla s různými palivovými systémy jsou vhodná elektronická řízení nebo softwarové jednotky, které řídí systém.
Umožňují v případě potřeby překrýt nebo otevřít plynový systém. Jejich výhody:
Hospodářský účinek
Nejdůležitější je zde měnový zájem. Čím vyšší je cena ropy, tím lépe se budou vyvíjet systémy plynových paliv. Vývojáři neustále vyvíjejí systémy, poskytující stále více vznětových motorů. Nejdůležitější je dostupnost vhodných náplní.
Výhody plynu
Výměna paliva za plyn má tyto výhody:
Nevýhody
Existují však určité nevýhody:
Jak vidíte, všechny nevýhody jsou omezeny na cenu materiálů. Neexistuje nic, co by snížilo technické aspekty vozidla.
Instalace HBOmotorová nafta
Není snadné instalovat HBO na vznětový motor. Existují 2 způsoby.
Metoda jedna - naftový motor pro HBO
Toto je jednodušší způsob. Ale zásadně převede auto na plynové palivo. Nebudete se moci vrátit na naftu. Teplota vznícení paliva - asi 300 stupňů, zatímco plyn - 700 stupňů. Proto bude muset recyklovat systémy napájení a zapalování. Chcete-li to provést, proveďte následující změny:
Metoda 2 - plynová nafta
Konvenční plynové láhve nesmějí být vhodné pro naftu. Je to proto, že na rozdíl od benzínového motoru pracuje dieselový motor bez jisker. V takových případech je vhodné vypouštět plyn, který vstřikuje palivo. Tyto motory pracují současně na dvou verzích paliva:
Pro řízení procesů se používají speciální procesní senzory a řídicí jednotka HBO. Umožní vám provádět opravy a sledovat situaci. Řídící jednotka dodává signály vstřikovačům a motoru. Tím je zajištěna dodávka motorové nafty.
Nejlepším plynem pro naftu je metan. To může být mícháno s palivem, příslušně, 4 k 1.
\ tPokud se rozhodnete použít propan, budete potřebovat dvakrát tolik motorové nafty.
Srovnání přínosů metanu a metanu. \ Tpropan, pak první je levnější než cena, ale je těžší najít, protože většina rekvizit se prodává pouze propan.Palivové čerpadlo se používá k zásobování palivem.
Výhody plynových zařízení v dieselových vozech:
Nevýhody plynových zařízení na vznětovém motoru:
Instalace HBO v autě s naftovým motorem je mnohem dražší než u benzínového motoru. HBO pro dieselový motor je z důvodu vysoké ceny komponentů zřídka instalován pro automobily. A pro nákladní a velká vozidla jsou tyto motory dobrou volbou pro úsporu.
Co musím uvést do provozu na plynové naftu?
Jak vidíte, HBO v dieselovém motoru má mnoho výhod. Je nenahraditelný pro nákladní automobily a velká vozidla.