Jak postavit elektromotor na kolo vlastníma rukama?

Ti, kteří si přejí získat takový zázrak technologie jako elektrické kolo, mohou vytvořit vlastní ruce z existujícího vozidla instalací speciálního elektromotoru. Takové motory, instalované na kole, ho mohou urychlit na rychlost 70 kilometrů za hodinu.

Druhy elektromotorů pro jízdní kolo
Při rozhodování o přeměně jízdního kola je nutné určit model motoru. K tomu potřebujete vědět, jaké druhy elektromotorů existují. Jsou rozděleny na: motorové kolo, přívěsný motor, třecí kotouč.

Elektromotor vlastníma rukama

Není tajemstvím, že je téměř nemožné vyrobit elektromotor doma, takže k vytvoření samohybného kola musíte najít techniku, ze které můžete získat motor pro vytvoření pohonu. Je však třeba poznamenat, že většina elektrických zařízení pracuje při napětí 220V. Aby se tyto motory mohly otáčet, je nutné instalovat poměrně velkou baterii nebo systém baterií, což výrazně zvýší celkové rozměry a hmotnost motocyklu.

Ti, kteří se rozhodnou samostatně vyrábět pohon hnacího kola vozidla, dávají přednost motoru ze sekačky na trávu. Je však důležité si uvědomit, že se liší svou silou, což je důležitý faktor pro její montáž na kole. Vzhledem k tomu, že motor s nízkým výkonem nemůže spustit jízdu na kole a za tímto účelem bude muset být urychlen pedály, stejně jako při překonávání stoupání a kopců.

Jedná se o zcela jinou záležitostvýkonnější motor. Instalací takového motoru můžete zapomenout na otáčení pedálů na startu a do kopce, ale má mnohem větší hmotnost, což vyžaduje více energie z baterie. Někteří řemeslníci používají elektromotory z piva nebo pračky. Ale v každém případě byste měli věnovat pozornost síle, velikosti a hmotnosti.

Pozitivní kvalita těchto motorů je jejich nižší objem při práci ve srovnání s protějšky benzínu. Jízdní kolo vybavené elektromotorem vytváří méně cizích zvuků, ale je těžké rozložit váš hlas, když je poháněn benzínovým soupeřem. Elektromotory mohou být použity jakékoli, které spadnou do kůlny nebo razmogotnikov.

Motocyklové kolo

Nejoblíbenějším motocyklem je momentálně motorové kolo. Používá se především při modernizaci bajky města pro cestování. V tomto případě se vzhled motocyklu prakticky nemění a motor je téměř neviditelný. Tento motor je vhodný pro montáž na přední a zadní kola, ale některé montují přímo na dva náboje, čímž se získá vozidlo s pohonem čtyř kol.

Opětovné vybavení motocyklu je dokončeno po instalaci baterií a akcelerátorů. V hlavním motorovém kole je implementováno vybavené pletací jehlice, které jsou již nainstalovány na náboji. Výkon těchto motorů se pohybuje od 150 do 2000 Wattů. Rovněž se dělí napětím: 24, 36, 48 Art. Každý motor potřebuje vhodnou baterii.

Takovéelektromotor je schopen zrychlit kolo na 60 kilometrů za hodinu, zatímco může jet kolem 50 km, při jízdě do kopce se některé vlastnosti zhoršují. Pro zvýšení rychlosti a výkonu motocyklu s elektromotorem, někdy řemeslníci zvýšit napětí na 72 Vt. Taková akce je však poměrně riskantní, protože elektromotor nemusí být schopen takové zvýšení udržet.

Přívěsný motor

Tento motor je samostatná jednotka, která je upevněna na vozíku nebo na dně rámu vozíku. Samotný elektromotor a hnací řetěz jsou uzavřeny ochranným pláštěm. To je předpoklad. Motor řídí řetězem zadní kolo zadního kola. Baterie, namontovaná na spodní části rámu kola, napájí elektromotor.

Příkon a rychlost jsou řízeny regulátorem, který je namontován na volantu. Řízení je založeno na stejném principu jako na motocyklu. Při porovnání tohoto motoru a motorového kola bude hmotnost elektrického kola o něco vyšší, ale zároveň se významně zvýší jeho rychlost. V některých případech bude možné zrychlit až na 120 kilometrů za hodinu. Stejně jako u předchozí verze motoru může být instalován na různé modely jízdních kol.

Třecí kotouč

Hlavním prvkem tohoto motoru je třecí mechanismus. Pohyb kola se provádí spojením pneumatiky otočným hřídelem motoru. Tento typ motoru je však považován za nedostatečně účinný z několika důvodů:
• poměrně nízká účinnost;
• rychlé opotřebení pneumatiky;
•musí být zachován stejný tlak v kolech;
• Při jízdě na mokrém krytu rotační hřídel sklouzne dolů.

Jedním pozitivním bodem je snadná instalace na kolo, což nevyžaduje demontáž vozidla.

Motocykly

Ale ne každý pořádá elektromotory, některé upřednostňují spalovací motory. Pro dnešek si můžete zakoupit různé varianty motorů, které lze instalovat na kole. V podstatě jsou tyto motory vybaveny univerzálním držákem, ale některé motory jsou k dispozici pouze pro konkrétní značku jízdních kol.

Nejoblíbenějším je dnes jednoválcový dvoudobý motor určený pro silniční kola. Motor je namontován na rámu a točivý moment je přenášen na přední nápravu, což umožňuje použít spínač rychlosti.

Palivem pro tento motor je směs benzínu a oleje. Výkon tohoto motoru je 1,5 litru. se kterým je dostačující pro výlety v drsném terénu. Pro start a zvedání pro zvedání je třeba otáčet pedály. Maximální rychlost jízdního kola s takovým motorem je 30 kmh. Tráví 1 litr na 100 kilometrů.