Jak provést vlastní opravu perforátoru

Kladivo vždy pracuje v obtížných podmínkách a po chvíli může selhat. Můžete si znovu koupit levnou padělku, ale model značky takhle nezmeškáte. Aby nedošlo k platbě za opravu "kulaté" částky, můžete opravit děrovač vlastními rukama. Pro tento účel je však nutné si představit, ze kterého uzlu je nástroj vytvořen, pořadí jeho rozebrání a případnou výměnu těchto nebo jiných detailů.

POŽADOVANÉ NÁSTROJE A MATERIÁLY

\ t


Šroubováky

Pinzety

Kleště

]

Rozbalit

ObsahJako je děrovačVýkon elektroniky a jejich odstraněníMontáž mechanické části a její odstraněníProfylaxe robotů

Obsah
  1. Jak je kladivo konstruováno
  2. Elektrické poruchy a jejich odstranění
  3. Porucha mechanické části a její odstranění
  4. Prevence práce

Jak je děrovač konstruován

Každé elektromechanické zařízení se nakonec stane nefunkčním. Máte-li určité dovednosti, můžete se pokusit udělat samo-opravu. K tomu potřebujete znát princip provozu a kladiva zařízení, které jsou rozděleny do dvou typů:

  • Motor je namontován vodorovně.
  • Motor je vzpřímený.
  • Pro opravu to není důležité. Všechny ostatní detaily jsou téměř identické. Každý přístroj se skládá ze dvou hlavních částí:

  • Elektrické:
    • napájecí kabel;
    • prvky, které potlačují překážky(kondenzátor, tlumivky);
    • spínač;
    • řídicí zařízení motoru (UUD);
    • motor kolektoru (kotva, kartáč).

    U některých modelů je spínač připojen k řídicí jednotce.

  • Mechanické:
    • reduktor (převod) na hřídeli motoru;
    • spojka spojky;
    • pneumatický (pístový) mechanismus s vratným pohybem;
    • upínací sklíčidlo.

    V nákladných vozidlech jsou pro snadné používání nastaveny pomocné mechanismy:

      60) limit hloubky;
    • vysavač;
    • přepínač režimu;
    • blokování bitů
    • ostatní.

    Jak opravit kladivo vlastníma rukama?


    Video o opravě razníku

    Mnoho lidí, kteří nejsou obeznámeni s touto technikou, uvedou nástroj do opravy, vždy popisují přetržení slovy „zastavení“ nebo „on se nezapne“. A jen s pečlivým výslechem si pamatují, že ho silně tlačili, nemazali, pracovali na kolísáních sítě (s prací "žárovky micely"). To vše způsobí selhání zařízení a vzniklé poškození, které je rozděleno na:

  • Elektrické:
    • stroj není zapnutý;
    • v případě viditelné jiskry;
    • otáčky se nemění;
    • kouř z těla;
    • při zapnutí, klepání (automatické) zátky.
  • Mechanické:
    • kladivo se nezastaví;
    • slyšet škrábnutí nebo prasknutí;
    • režimy se nezapínají;
    • při práci se strojem uniká kapalina.

    Správná demontáž razníku

    K opravě, neboJakákoliv jiná porucha, jakékoli elektromechanické zařízení musí být demontováno. Každý model má své vlastní nuance v provedení. A přestože tělo téměř všech nástrojů je vyrobeno ze dvou polovin, způsob demontáže jedné značky se nemusí přiblížit modelu druhého.

    Těla z mnoha modelů jsou vyrobena z přední a zadní poloviny, pokud jsou při pohledu ze strany kazety. Šrouby, které táhnou tělo, jsou uspořádány paralelně s osou hřídele a pokud je kalibrační komora menší než průměr skříně, pak je snadno odstraněte. Na mnoha zařízeních se však průměry shodují. Tak musíte nejprve vyjmout kazetu a pak ji rozebrat.

    U jiných modelů je karoserie demontována ze strany. Vyšroubujte šrouby, odstraňte polovinu pouzdra a všechny mechaniky, jako "na dlani". Průzkum můžete začít ihned. Je pravda, že k opravě elektrické části potřebujete rozbalit rukojeť, ale to není tak těžké. Hlavní momenty demontáže-montáže lze nalézt na internetu na službě "YOUTUBE". Tak pojďme rovnou na opravu.

    Poruchy elektroniky a jejich odstranění

  • Zařízení není přidáno z následujících důvodů:
    • Přerušení kabelu (obvykle u rukojeti). Kabel by měl být vyměněn nebo zkrácen, vyčištěn, jemně vylisován do pryžového tlumicího tlumiče na rukojeti a utěsněn na příslušných místech.
    • Špatný spínací kontakt (např. Oxidace).
    • Porucha (spalování) hasicích prvků. Měly by být vyměněny. Na chvíli (pokud neexistují žádné takové prvky, můžete připojit motor "přímo" k UU. Všimněte si, že tato metoda může vést k rychlému zhoršení motoru.
    • Spalování samotnéUUD Nahraďte novou.
    • Rozpad nebo spalování větru. Je třeba se vrátit do dílny nebo přítele, aby se mohl převinout zpět.

    Tip: Přerušte vodič nebo vinutí, vypněte bezdotykový kontakt a vypálte předměty kontrolované testerem.

  • Uvnitř pouzdra je vidět jiskra. Nazývají se:
    • Špatné uchycení kartáčů ke kotvení v důsledku opotřebení. Je nutné měnit kartáče nebo je brousit nad hlavou (malé "kůže").
    • Oxidace kotvy. Má být vyčištěna gumou studenta nebo alkoholem.

  • V důsledku selhání UUD se obraty nemění. To může být nahrazeno, ale to může být po nějakou dobu.
  • Kouř je způsoben chybnou funkcí vinutí, kartáčů nebo jiných prvků. Například, protože "rušení" motoru začne ohřívat a kouřit vinutí. Potřebná vizuální kontrola
  • Odpojení může být způsobeno kabelem (přerušením izolace) nebo spínačem.
  • Porucha mechanické části a její odstranění

    Neexistuje jasná odpověď na přirozenou otázku, proč se kladivo nezastaví. To může být způsobeno níže uvedenými důvody:

  • Hlavní funkce se neprovádí (není utopena).
    • Zlomené kovové části, které jsou uvnitř mnoha modelů v takovém pořadí.

    Po kontrole a zjištění závady se změní bezvýznamný detail.

    • Kapalina z válce kvůli poškození těsnění. Vyměňte těsnění.
    • Zranění do vnitřku. Čistý nástroj.
    • Mazání tukem. Odstraňte staré mazivo aaplikovat novou vrstvu.
    • Převodovka převodovky. Po detekci vyměňte.
    • Porucha ložisek. Nahradit
  • Slyšet grizzity nebo praskání z těchto důvodů:
    • Špatné mazivo. Změnit nutně na stejné. Je zakázáno používat tuhé oleje a jiné oleje tohoto typu.
    • Tření v ložiskách nebo převodech. Změnit
    • Zpracované díly. Například prsty přepínače režimu. Spínač změny
  • Režimy nejsou přepnuty kvůli tomu, co se stalo:
    • zhotovení nebo rozlomení prstů spínače.

    Spínač je třeba vyměnit, ale na chvíli můžete otočit opotřebovaný prst o 180 °.

    • členění křesel. Nezapomeňte přepínač přepnout.
    • zlomení upevňovacích uzávěrů. Vyměňte

    K nechtěné změně režimů dochází v důsledku poruch západky. Někteří lidé v tomto režimu pokračují v práci, ale je nejlepší vyměnit zámek.

  • Kapalina může pocházet z deformace (prasknutí) těsnění nebo vložek válce. Po zjištění chybného těsnění jej vyměňte.
  • Prevence v práci

    \ t


    Video o opravě razníku

    Odlehčovací zařízení a převodovka jsou vystaveny velkému zatížení. Uzly se při práci zahřívají, těsnění se otírají o pohyblivé části a opotřebovávají se. To vše vede k poruchám. Aby se předešlo předčasnému zhroucení přístroje, je nutné dodržovat následující pokyny:

    • jednou za měsíc úplně vyměňte mazivopřevodovka;
    • každých 6 měsíců vyjměte kartáče, zkontrolujte je a v případě potřeby je vyměňte;
    • po práci vyčistěte vnitřek vysavačem;
    • Nezapomeňte před zpracováním promazat zadní konec otvoru (bit). Pokud tak neučiníte, těsnění se rychle opotřebovávají.

    Tip: Netlačte na nástroj. Při tlaku klesá zdvih ramene, začíná rychleji bít. Z tohoto důvodu jsou chlapce a těsnění nefunkční.