Jak si vyrobit SUV z motocyklu vlastníma rukama

V některých oblastech není snadné cestovat po běžném autě. Je to právě pro takové situace, kdy je vyžadováno terénní vozidlo. Jeho ekonomické a malé vzorky však nejsou k dispozici. Rozhodnutí může být výroba ATV vlastníma rukama z motocyklu. Navíc je možné jej naplnit s ohledem na jeho vlastní potřeby. V moderním světě jsou velmi oblíbené dva typy konstrukcí: s nízkotlakou pneumatikou a pásovým dopravníkem.

Popis
Zjištěno s typem mechanismu, můžete pokračovat v provádění ATV. Předtím je však nutné vypočítat kapacitu, požadovanou kapacitu s ohledem na provozní podmínky. Nejprve se doporučuje vytvořit návrhové schéma, ve kterém je třeba načrtnout umístění všech uzlů a částí. Při výrobě jezdec nespadá do žádného typu motoru.

Povinnou podmínkou je přítomnost donucovacího chlazení. Kromě toho je nezbytné, aby došlo k významnému zásobování energií. To je nutné, aby se vůz mohl pohybovat za různých podmínek. Pro celoroční použití se doporučuje upřednostnit čtyřtaktní motor, který lze spustit při nízkých teplotách.

Výběr motoru

Někdy člověk přemýšlí: jaký typ motoru zvolit - benzín nebo nafta? Vynikající doporučení jsou domácí výrobní zařízení. Často můžete pozorovat použití motorů, které jsou založeny na spouštěčích traktorů. Právo volby je tedy zcela uděleno autorovi vynálezu.

Výroba

Při provádění části podvozku se doporučuje použít nezávislé zavěšení kol. Budou schopni poskytnout pohodlí nejen pro řidiče, ale i pro své společníky. V procesu vytváření rámu se používají dva typy zařízení: ploché a prostorové. V případě výroby pásového ATV musí být konstrukce integrální, kloubová. Pro provedení rámu potřebujete kanály, různé trubky a rohy.

Je snadné vytvořit cross-country, která bude odlišná v jednoduchosti designu. Kromě toho má takový stroj lehký technický základ. To je důvod, proč tyto typy často používají průvodce pro vlastní účely. Výstavba ATV zahrnuje několik fází:

1. Nejdříve musíte provést výběr základny. Je povoleno použití rámu z motocyklu IZh. Tento model má dobrou stabilitu při jízdě po nerovném terénu. Kromě toho můžete rám provádět nezávisle na částech podvozku.

2. Poté by mělo být provedeno zavěšení a zadní náprava. K tomu je nutné připojit náhradní díly s kluznicí, řídicím pouzdrem a regálem. Tyto detaily nacházejí uplatnění ve všech typech ATV. Výsledkem jsou dva nezávislé přívěsky.

3. Dalším krokem je upevnění kol. V zásadě se pro takové konstrukce používají kamery vyjmuté z nákladních automobilů. Pomocí kovového náboje je komora připevněna k závěsné konzole. Kolečko pokrývá speciální kolo. Díky použití nízkotlakých komor je zajištěna spolehlivost abezpečnosti při řízení

4. Na konci je nutné vybavit motor a také poskytnout jezdci doplňkové systémy, včetně spojky a brzd. Po provedení návrhu by mělo být auto testováno. Pouze tímto způsobem si můžete být jisti, že neexistují žádné chyby ani odchylky. V opačném případě nelze zaručit bezpečný a bezpečný provoz.