Jak udělat brzdu na přívěsu na motocyklu z improvizovaných prostředků

S přívěs vybavený pro motobloku během přepravy může výrazně ušetřit. Obvykle se jedná o nezávislou činnost seřízení kola, což je velmi výhodné při práci na nerovné ploše. Po získání zkušeností při výrobě přívěsu lze brzdu vytvořit ji zobrazit.

Také opravdu sami. Brzdy nezbytné, například pokud se přístroj zastaví na svažitém terénu. Zpočátku, tato jednotka musí být odstraněny z auta a pak se převede na jiné účely. Stojí za zmínku, že brzdy jsou různé. K dispozici je například brzdový mechanismus. Nicméně, on může zastavit špatný přívěs s výhradou přetížení. Trochu reflexe, je snadné pochopit, že tyto brzdy nejsou zcela vhodné pro tento přístroj.

Poté, co je zařízení určené pro přepravu různých materiálů na dálku. V přívěsu můžete nastavit pásku mechanismus. Ale nemůže vyrovnat se s jejich funkcí a jsou téměř k ničemu. Pro zařízení přívěsu příslušenstvím doporučeným zbytečné motocykl, které musí být odstraněny bubnové brzdové destičky. To je také aplikoval jeho kolo. Z ní se extrahují jehly a večeře. Bude to trvat jen kovový buben.

S vyjímatelnou hnacího kabelu, pak tah, každý drážku. Pak budete muset začít sbírku brzd. Buben se nosí na hlavě. To je upevněn v zadní části. Prostor vytvořený mezi vnější hrany bandáže by zabalit drát. Pak se budete muset jetPro připevnění k nápravě jej zajistěte objímkou. Pro zajištění nemovitosti je nutné použít hranol potrubí, který je připevněn pomocí svařovacího stroje. Pro ovládání brzdového systému je páka, ke které je kabel utažen.

Zásada činnosti

Hlavní rozdíl mezi použitím parkovací brzdy ve vozidle a přívěsem spočívá v tom, že vozidlo je ve vozidle používáno jako záloha. To je dáno primátem jeho práce. Tento typ brzdy pracuje s nohou nebo ručním ovládáním, které osoba provádí pomocí pedálu nebo páky. Podobně zařízení pracuje v přívěsu. Skládá se z vhodného zařízení a akčního členu brzdy, který obsluha začíná v procesu koordinace s pedálem nebo pákou.

Přenos se provádí prostřednictvím lan. V podstatě jsou tři z nich. Přední strana je spojena s pákou vzadu - s koly. Všechny akce jsou propojeny a poskytovány pomocí ekvalizéru. Pozitivní vliv na tento systém a přítomnost speciální matice, která umožňuje nastavit délku pohonu. To je obzvláště nutné v případě použití brzd z plynu starého modelu. Lana mohou být navíc zakoupena nová. Vše záleží na přání majitele.

Za účelem vyjmutí přívěsu z brzdy je nutné změnit polohu páky pouze v opačném směru. Konstrukce pro to poskytuje rotační pružinu. Může být umístěn na různých místech: na brzděmechanismus, přední vodič nebo ekvalizér. Za zmínku stojí také spínače kontrolky. Je pravda, že tato položka je pro auto potřebnější. V případě přívěsu jej není nutné používat, protože toto provedení nezahrnuje použití této části.

Schémata a výkresy

Za účelem přeměny hotových brzd demontovaných z automobilu se výkresy obvykle nevyžadují. Zvažují proporce zařízení, která v tomto případě nejsou potřebná. Doporučuje se však použít schéma. Měla by zahrnovat všechny části výrobku: náprava, pedál, noha, rotační pružina, tlumič (představuje gumový kroužek), brzdový válec konzoly, páka pedálu. Zaměřením se na schéma je možné správně provádět montáž všech dílů bez jakýchkoliv chyb.

Koneckonců, tyto mohou vést k neschopnosti mechanismu jako celku, stejně jako ke zraněním. Aby se takovým problémům předešlo, doporučuje se, aby se budoucí práce zacházela s plnou zodpovědností, nehledě na nejmenší detaily. Pouze tak můžete zajistit vysokou bezpečnost a spolehlivost zařízení, vyrobených vlastníma rukama.

Podle všech výše uvedených pravidel a doporučení nebudou brzdy pro přívěs namontovaný na motocyklu obtížné. Stačí, když se na to jednoho dne zaměřím. V případě správného přístupu byl zaručen pozitivní výsledek. Tak, vybudovat nezbytné přizpůsobení k síle i osoba, která není profesionální v tomtooblasti.