Jak udělat čtyřkolku s vlastními rukama z motocyklu v Uralu

Čtyřkolka se nazývá každé čtyřkolové motorové vozidlo. V našich regionech se tento termín chápe jako pohon všech kol s plným pohonem, který kombinuje vlastnosti automobilu a motocyklu.

Od prvních čtyřkolek má sílu, propustnost a ovladatelnost a na straně druhé mobilitu, pružnost, snadnost a rychlost. Výsledkem této symbiózy se mi podařilo získat stroj schopný provádět různé úkoly.

Moderní trh s automobily a motocykly je plný různých modelů terénních automobilů ze zahraničí, které lze hodnotově srovnávat s dobrým autem. Na druhou stranu, na trhu si můžete vyzvednout dobré možnosti vozidel za velmi nízkou cenu.

Jedním z nich je motocykl "Ural". Má významné rozměry, pevnou hmotnost a vysoké náklady. Nejdůležitější však je, že má čtyřtaktní ICE se zadní převodovkou při vysokých nákladech. S ohledem na všechny vlastnosti motocyklu "Ural", mnoho řemeslníků s rukama, rádi jej použít jako dárce pro self-made SUV.

Recyklace čtyřúhelníku samozřejmě není tak krásná a přesná jako továrna, ale nízké náklady a spíše dobré ukazatele tuto nevýhodu předčí.

Příprava materiálů a částí čtyřkolky

Při uvádění do provozu je nejprve nutné vypracovat podrobný výkres a pracovní plán. Poté byste měli připravit všechny potřebné díly a uzly, které mohou být potřebné pro vytvoření čtyřkolky.

Motor

Nejdříve musíte najít vhodný motor, ze kterého budete muset během montáže zatlačit zpět. K tomuto účelu můžete použít naprosto libovolnou napájecí jednotku. Existují dokonce i modely s dvanácti válcovými motory. Ale nejoblíbenější jsou ICE z motocyklů.

Nejčastěji používané motory z "Minsk" nebo "Ural". Jsou skvělé pro vysoké vysílací čísla. Jediný minus těchto motorů se v létě přehřívá. Také sovětské opoziční síly jsou velmi vhodné. Mají dobrý tah a kardanový přenos, nevyžadují zvláštní péči.

Závěsná konzola

Jako pozastavení čtyřkolky se osvědčily dvě varianty:

1. Kardanový převodový systém. Použití takového zavěšení eliminuje potřebu rozdílu, který by to usnadňoval a zjednodušoval.

2. Automobilový most. V tomto případě se suspenze stává velmi obtížnou. Zároveň je třeba ji zkrátit, protože ne každý chce mít velikost čtyřkolky vozu. Pozitivním bodem je pouze přítomnost diferenciálu, který je potřebný pouze na trati.

Na druhé straně přední zavěšení a řízení neomezují myšlenky a příležitost. Vzhledem k tomu, že páka čtyřkolky má menší zatížení než auto, je možné tyto díly vyrobit vlastníma rukama z dostupných materiálů. Pro tyto účely je odpružení z motocyklu "Ural" skvělé.

Rama

Vhodným řešením pro rám bude konstrukce svařovaná z trubek nebo profilů. V ideálním případěmůžete si vzít rám z motocyklu "Ural" a přidejte k němu potřebné díly. Řeší několik problémů najednou, ale podstatně to komplikuje návrh.

Sbírka

Po shromáždění všech nezbytných dílů, kameniva, nástrojů a zdůraznění malého času můžete přistoupit k výstavbě čtyřkolky. Nejdříve jsou potřeba všechny kovové trubky v jediném provedení. Nejprve musíme vyzvednout bodové svary, zkontrolovat s náčrtem a zcela zabalit. Nebo můžete vylepšit hotový rám.

Motor se pak instaluje. Jeho poloha může být přední a zadní. Důležitým bodem je jeho pevné upevnění k rámu. Pak byste měli nastavit převod zadních kol a pohon. Spravidla to jde spolu s motorem. Vše je bezpečně upevněno, aby se zabránilo vůli.

Systém řízení lze instalovat také z dárce motocyklu. Je také nutné přemístit palivovou nádrž. V důsledku toho se ukazuje, že většina "Uralů" byla převezena do nového rámce. Kola pro čtyřkolku lze vzít z malého automobilu. Zadní můstek můžete nastavit v sestavě. V jiné variantě je nutné instalovat hnací kolo na hotovou nápravu s kotouči a na kolech, na kterých jsou namontovány.

Dále připojte motor převodovky. Chcete-li to provést, vytáhněte řetěz z jednotky ICE do jednotky a zajistěte ji. Poté musíte zkontrolovat, zda systém funguje. A teprve pak se můžete konečně připojit k rámu. Sběr přední nápravy je mnohem jednodušší než zadní, protože je nezávislý. Pro instalaci pohonu na přední zavěšení je nutnénení žádoucí pro jednoho odborníka, takže si můžete koupit pouze potřebné díly ve specializovaném obchodě.

Síla, tah a spolehlivý design vedly Ural k vůdcům mezi dárci náhradních dílů pro samonosné terénní vozidla.