Jak udělat plachtu pro nafukovací člun vlastníma rukama

Lidé, kteří si přestávku v přírodě často užívají, používají nafukovací člun. Některým se podaří ji doplnit plachtou. Navíc je k dispozici jen jedna taková zbraň, aby bylo dosaženo požadovaného výsledku. Zvláště je to snadné. Objem nákladu v nafukovacím člunu nabírá sílu trubkového rámu. Je upevněn pomocí šesti závěsů připojených k airbagu. Pro výrobu rámu budou vyžadovány duralové trubky.

Pro zajištění optimálního vyrovnání je nutné umístit stírací lištu a diagonální kolo proti sobě.

Toto by mělo být zohledněno při stavbě lodi. Pohodlí při řízení se dosahuje na úkor velkého ráfku kola. Chcete-li snížit pero, musíte si vzít list duralové. Jeho tloušťka by měla být do čtyř milimetrů. Vepředu se hrany plynule stočují, vzadu se spěchají, aby dosáhly ostrosti. Pero vykonává svou činnost na úkor hmoty. S pomocí nylonového rákosu se zvedá nahoru. Velkou výhodou je, že pero se dokáže vyhodit, když detekuje překážky pod vodou.

Stožár, na kterém se plachta nachází, se snadno otáčí v kruhu. To zajišťuje vysokou bezpečnost při plachtění. Koneckonců, v procesu procházek může dohnat kolísavý vítr, který může být různý směr. Navíc, někdy existují situace, kdy člověk přestane kontrolovat pohyb lodi. Pokud se to stane, může jednodušepustit loď, a plachta sama se rozloží na správném místě. Stožár se skládá ze spodního a horního kolena. Jsou vyrobeny z odolných trubek a vloženy do sebe.

Schwerts je vyroben ze dřeva. Nejčastěji používaný smrk nebo borovice. Tloušťka desky by měla být asi 25 milimetrů. Tvar holicího strojku je symetrický. Kvalita výroby tohoto prvku určuje především hladkost řezu a čistotu povrchu. Mělo by být ošetřeno kůží a také lakováno. Kromě toho je nutné jej zpracovat v několika vrstvách. Provádí svůj úkol v případě plavby plavidla proti větru. Proces zvedání a spouštění se provádí ručně. Je upevněn v určité poloze pomocí šroubů, ve kterých je možné měnit utahovací moment. Hlavní je vyhnout se tvorbě vůle.

Dalším důležitým prvkem je dolar. Skládá se ze tří částí. Jsou vyrobeny z trubek. Dva extrémní výrobky jsou rovné, uprostřed zakřivené. Díky této formě se plachta nevejde na jednu z náčiní. Všechny sekce vzájemně spolupracují pomocí pin fixátorů, které lze rychle odstranit. Patří mezi ně gumové kroužky. Pátý závit je upevněn při použití šroubu umístěného vodorovně. Je navařen na kovovou manžetu, která se snadno přesouvá přes sloup.

Plachtění vyžaduje pečlivou pozornost. Pokud je používán v nafukovacích člunech, měl by být dokonalý. K takové plachtě je ještě více požadavků než při použití této položky s velkými jachty.Je nutné, aby měl zvýšenou tuhost. Moderní konstrukce dokonale plní požadované funkce, snadno se vyrábějí, nevyžadují určité podmínky pro provoz. Plachta se zpravidla skládá z pevného rámu s trojúhelníkovým tvarem, plátna, které na něm spočívá.

Posledně uvedené není závažnou zátěží. Výroba plachet neposkytuje teoretické výkresy. Potřebujete plášť tkaniny nebo vyšší třídy teak. Hlavní je, že je silná, jinak kvalitní křídla nejsou k dispozici. Nejdříve musíte provést měření, abyste určili velikost plachty. V tomto případě je nutné vzít v úvahu maximální ohnutou polohu sloupu. Poté se použije výkres, který se aplikuje na čáry a přidává povolenky. Poté je výsledný obrobek přenesen na materiál, který je třeba předem vyhladit.

Řez proužek podél základny. Poté jsou hrany mazány speciálním lepidlem. Při šití tkanin se doporučuje použít šev, který látku zmenší. Předtím je nutné materiál upevnit lepidlem. V rozích je třeba šít ramena. Pak je nutné podepřít konce čelistí páskou korzetu. Musí mít dostatečnou šířku. U laminovaných rohů je třeba šít kovové žaluzie. Tkanina je svázána po celé délce scones a šitá dohromady. Šev by neměl být dotažen. Výsledkem je příprava ploché plachty. Není zde nic složitého. Jen trochu úsilí.

V další fázi rámec, kterýje umístěn vodorovně, je instalován v poloze střední vyboulení. Musíte na něj položit obrobek. Pro upevnění materiálu se používají jehly. Pak se plachta rozzářila po obvodu. Pak je umístění tkanin pevné, titanová nit se uvolní. Zpočátku je přední strana šitá. Pak je k jeho vnitřní části připojen cop. Stany se nedoporučují šít na dně cínu. Stačí jen navléknout vlákno každých pět centimetrů. Páska podprsenky je šitá na koncích. Na konci plachty se navlhčí a nechá zcela vyschnout.

Věc by měla být věnována náležitá pozornost. Nutné vytvořit nosní. Jinak loď dostane vodu. Pro zvýšení rychlosti se doporučuje, aby se spodní část prodloužila. Pro tento účel je možné aplikovat obvyklý pogumovaný materiál. Měla by být připevněna k válcům. Kromě toho stojí za to se starat o ventily, které jsou vybaveny "bleskem". Přístup k přijatému kmenu bude tedy volný. Pro pohodlné umístění byste měli dostat nafukovací polštář čerpaný čerpadlem. Nedeformuje hrany těla a umožní vám cítit maximální pohodlí. V klidu je lepší jezdit na kajaku.