Jak udělat podlahu v garáži? S rukama ležela betonová podlaha

Motoristé se snaží, aby garáž byla čistá a útulná. Během procesu opravy je věnována zvláštní pozornost podlaze. Největším problémem je volba podlahové krytiny, která by byla silná, aby odolala poměrně velkému zatížení.

Trh stavebních materiálů je velmi různorodý, takže je těžké učinit správné rozhodnutí. Aby bylo možné učinit správnou volbu, musíte pochopit, jaké požadavky odpovídají pohlaví:
1. Odolnost vůči účinkům agresivních látek: kyseliny, benzín, strojový olej.
2. Schopnost odolat mechanickému zatížení. Na tom závisí životnost materiálu.
3. Schopnost odolávat ohni. Materiál by také neměl absorbovat vlhkost a vodu.

Typ podlahy

Existuje několik typů podlah, které jsou vhodné pro garáže:
• beton;
• volně ložené;
• ze železobetonových desek.

Podlahové krytiny od kteréhokoli výrobce mají kladné vlastnosti i nevýhody. Proto se mezi majiteli automobilů někdy objevují spory o kvalitu tohoto nebo tohoto materiálu. Ale to vám nebrání, aby se podlaha v garáži stala vlastníma rukama. Je třeba zvážit všechny dostupné varianty podlah.

Betonová podlaha

Betonové podlahy jsou považovány za nejekonomičtější variantu. Je odolný a není drahý, vydrží zátěž v agresivním režimu provozu. Ale má také určité nevýhody - na povrchu jsou skvrny od nečistot, oleje, benzínu.

Beton má šedou barvu, která místnost vůbec nezdobí.Ale i v garáži by bylo žádoucí mít útulnost a krásu. V tomto případě je horní vrstva této podlahové krytiny vymazána, má všechna místa na sání, aby se toho zbavila, což je prakticky nemožné.

Existuje určitá technologie, jejíž dodržování přinese očekávaný výsledek. Nejdříve musíte z podlahy odstranit všechny odpadky a nečistoty. Po odečtení betonové směsi v poměru, který je na obalu zakoupené suché směsi. Nyní ji můžete naplnit podlahou a opatrně ji vyrovnat. Jakmile zaschne, můžete vytvořit další vrstvu - nátěr nebo speciální impregnaci. Podlaha tak bude vypadat krásně a na jejím povrchu nebudou žádné viditelné body. Péče o podlahu bude mnohem snazší, než kdyby to bylo jen beton.

Tuto práci lze provádět bez zapojení odborníků. Dokonce to děláte sami. Stačí strávit trochu více času.

Fáze provádění prací

Před vyplněním podlahy je nutné zkontrolovat úroveň výskytu podzemních vod, sklon plochy, na které je garáž umístěna. Také stojí za to odhadnout pravděpodobnost zaplavení areálu garáže. Pokud se podzemní voda nachází v blízkosti garáže, pak je vysoká pravděpodobnost, že bude zaplavena. V tomto případě nelze podlahu naplnit betonem. Také tato podlahová krytina není vhodná pro garáže se silným sklonem, protože podlaha se nezmění.
Aby se situace nějak změnila, musíte vytvořit strop na základně garáže s podzemím. Za příznivých podmínek je nutné odstranit z garáže uvolněnou půdu a místo níke spásání písku a štěrku.

Vícevrstvá konstrukce betonových podlah také předpokládá pokládku vyztužené vrstvy, po které je nutné provést hydroizolaci, aby se dal ohřívač a film. Po práci můžete podlahu zalít vyztuženou konečnou kravatou.

Podlahová jednotka

Nejdříve musíte vyrovnat dno šachty a utáhnout ji. Dále povrch jámy pokrytý vrstvou tekuté hlíny. To pomůže při hydroizolaci. Dále přistoupíme k označení budoucího patra. Za tímto účelem vytáhněte kabel, který slouží jako vodítko.

Nyní můžete vyplnit štěrkovou vrstvu. Jsou-li podmínky příznivé a štěrk je velmi kvalitní, je dost dost 50 cm tlustý. K tomu je třeba instalovat malé dřevěné sloupy podél všech stěn, které budou umístěny ve vzdálenosti 1 m od sebe.

Aby bylo možné řádně vyrobit betonovou podlahu, je důležité pevně utěsnit všechny vrstvené vrstvy, jinak bude podlaha nerovná a nebude silná.

Hydroizolační zařízení

Pro instalaci hydroizolace je nutné položit fólii, která pokryje celý povrch podlahy s malým okrajem. Pokud fólie není dostatečně široká a dlouhá, pak je nutné použít samostatné kusy, které by měly být položeny na vrchol. Na těchto místech by měl být film nalepen.

Výztuž a lití betonu

Stabilita povlaku poskytuje kovovou síťovinu. Tyče by měly mít průměr 5 mm. Síť by měla pokrýt celou podlahu. Jakmile je to provedeno, je možné začít nalijet podlahu betonem. BetonováníGaráže jsou vyráběny pruhy. Je nutné provést délku dřevěných kolejnic až 2 metry a namontovat je. V tomto případě by měla být jejich výška 10 nebo více cm. Nalijte předem připravený roztok přes proužek. Nejlepší je použít beton M-300.

Betonová vrstva by měla být mírně vyšší než instalované kolejnice. Pak je třeba pomocí dřevěných zátky odstranit zbývající beton. Směs se při translačním pohybu opatrně zastrčí. Nyní můžete vyjmout kolejnice a trhliny, které vznikly, se vyplní konkrétním řešením. Pomocí úrovně si můžete ověřit, jak moc se podlaha ukázala být stejná. Zatímco roztok není suchý, můžete jej mírně opravit.

I když se zdá, že podlaha je suchá, ale neměli byste na ní chodit, dokud neuplyne měsíc od okamžiku vylití. Do 30 dnů je nutné podlahu neustále navlhčit, aby nevznikaly žádné trhliny. Poté, co můžete pokračovat na dokončení podlahy.

Povrch musí být pokryt kovovou mřížkou. Po rovnoměrném rozložení dřevěných majáků. Na jejich úrovni se nalije konečná vrstva betonu. Pomocí dřevěné pěny jej rozložte mnohem snadněji. Nadbytečné množství musí být odstraněno. Postupně celá podlaha pokrývá betonovou směs. Chcete-li jej vyhladit, musíte použít ocelové železo.

Jako poslední vrstva je možné použít barvy, které dobře zapadají do betonové podlahy - akryl, epoxid nebo polyuretan.