Jak udělat přívěs na motorku s vlastními rukama

Z dostupných materiálů můžete nezávisle provádět téměř všechny, včetně přívěsu namontovaného na motorovém člunu. Chcete-li začít, musíte vytvořit schéma, stejně jako reprezentovat vzhled a rozměry budoucího uspořádání. Pak je třeba spočítat množství válcovaného kovu, které je nutné pro tento návrh. To platí pro kanál. Tento materiál je potřebný pro konstrukci rámu pro spojení.

Vzhledem k provedeným výpočtům existuje možnost ušetřit peníze na nákup šroubů a rohů, což může být zbytečné. Je také nutné mít důvěru ve správnost všech činností. Tímto způsobem nemusíte dostat správný produkt.

Začínáme

Díky potřebným nástrojům, materiálům a výkresům je snadné vytvořit přívěs pro motocykl vlastníma rukama. Je vyžadován svářeč. Pokud použijete šrouby, design se neprojeví jako silný. Za prvé se staví rám, který je také základem tohoto zařízení. Měření a výpočty musí být prováděny se zvláštní přesností. Chyby jsou vyloučeny v procesu upevňování a řezání kanálů. Pro výrobu přívěsu můžete použít trubky s obdélníkovým průřezem.

Jejich velikost by měla být 60 x 30 mm. Tyto trubky budou sloužit jako základ pro všechny návrhy. Musíte také připravit dva čtverce z oceli. Jejich strany by měly být 25 mm. Působí jako crossovery. Všechny díly jsou svařeny a upevněnyněkolik průřezů, které poskytují zařízení spolehlivost. V tomto případě je nutné vydávat malé objemy pro vrabce. Na přední straně těchto hran je třeba svařovat dvě podélné trubky.

Měly by být umístěny na stranách, kde mají být regály instalovány. Svařují se svorkami. Jako materiál slouží stejná trubka s průřezem. Důležitou roli hrají strany. Doporučujeme skládat dvě boční, jako zadní. Díky tomu je možné usnadnit nakládání a vykládání všech druhů materiálů. Také přívěs je všestranný díky pohybu nadrozměrných nákladů. Desky musí mít tloušťku 0,8 až 10 milimetrů.

Dráha

Během konstrukce tohoto samoobslužného zařízení je podvozek důležitým aspektem. Vzhledem k tomu, že stroj je prováděn vlastníma rukama, je povoleno používat prvky z jakéhokoliv domácího stroje. Může to být například Zhiguli. Z auta si můžete vzít náhradní díly, které budou použity jako pružina a kola.

Musí být připojeny k nosníku pomocí svařovacího stroje. Jejich konce jsou připevněny k vrabcům, které jsou vybaveny držákem nápravy a náušnicemi. Nakonec je třeba zmínit misku. Na koncích vrabců a jejich přední část je třeba svařovat trubku o velikosti 60 × 30 mm. Pak jsou paprsky ukotveny a přivařeny k mechanismu trakční vazby, přesněji k jeho tělu. Tím je vytvořen dvou-paprsekdishlo

Jak je vidět z předkládaného článku, provedení přívěsu pro motorovou jednotku samo o sobě nevyžaduje zvláštní dovednosti. Je pravda, že některé znalosti stále potřebují. Pokud jsou všechny akce provedeny správně, můžete získat zařízení, které zajistí efektivní provoz a vysokou spolehlivost. Stačí dodržovat některá pravidla a tipy. Získaný vynález tedy bude trvat mnoho let a ani v procesu tvrdé práce nebude neúspěšný.