Jak vyrobit samoobslužný motocykl s kontrolním bodem ZAZ

Většina zemědělských pracovníků vyrábí motocykl vyrobený na zakázku, který používá motor ZAZ. Proč je? A protože toto zařízení se vyznačuje dobrým výkonem. Jeho parametry často překračují design populárních značek. Kromě toho, podle mnoha odborníků, tato možnost se stává vhodnější pro všechny agrární.

Navzdory skutečnosti, že domácí výrobky často způsobují stížnosti spotřebitelů, tentokrát ve vysoké kvalitě, nemůžete pochybovat. Pro motoblock dává motor 3,5 koně. To samozřejmě není moc, ale pro tuto adaptaci to bude správné. Nejlepší možností je vytvořit zařízení bez řetězů a pásů. Zpočátku UD1 odstraňuje délku kolena, pak se dostane rukojeť a box. Na setrvačníku se v kuželu rozbije "tělo". Kolina musí být zkrácena, do šroubu musí být vyřezán řezbář.

Mini traktor vyrobený LuAZ vlastníma rukama

Je nutné odebrat zbytky traktoru, který byl smontován na základě kontrolního bodu stroje LuAZ. Design musí být trochu přepracován. Díky profilu ve tvaru písmene P je prodloužení rámu. Kromě toho musíte změnit směr otáčení. Tato jednotka má zadní přední můstek, samonosné rohože, kola z přívěsu zemědělského zařízení, motor UD2. Je vybaven také jednokotoučovou spojkou, řízením volantu, spalováním motoru a převodem pomocí pásu a mechanickým brzdovým systémem. Popřevodovka je deska s košem, hřídelem a setrvačníkem.

Zadní stěna je odříznuta v motoru ZAZ. Na hřídeli s drážkami je vytaženo ozubené kolo. Na zadní straně je setrvačník. Tento design je vyroben v továrně. Na zařízení jsou instalovány dva typy olejových čerpadel, které jsou určeny pro HORUS a hydraulický systém s odděleným agregátem. V případě, že není nutné, je druhé zařízení vypnuto. Dále je nutné upevnit na desku kontrolního bodu a zavěsit na rám v přední a zadní části. Volant poskytuje pohodlné ovládání.

Mnoho částí, jako jsou kola, křídla, můstky, kapota, jsou vyjmuty z vozidla, které bylo během provozu mimo provoz. Volitelně lze tyto prvky vařit nezávisle na kovu. K rámu jsou připevněna ložiska s ložiskovými ložisky. Kromě toho je možné měnit jejich polohu, aby se řetěz mohl táhnout. Celé naplnění zařízení zajišťuje proces pohybu. Zadní můstek má ve své konstrukci dvě pivoty, umístěné v "punčochách". Vyrábí se také v továrně.

Axiální tyč kormidelního zařízení je ve středu vybavena kyvadlem závěsu, které je umístěno vpředu. Vzhledem k těmto vlastnostem designu jsou vyloučeny "oversights" v rozích a nerovném terénu. Problém brzd je vyřešen "límcovými" polštářky, které jsou vyrobeny vlastníma rukama. Použitý mechanický pohon. Přednastavené na potřebné velikosti víčka přijatá v autě "Moskvich". Jsou připevněny k podložkám. Jako válec je připravendetail, který je zkrácen v dílně.

Zpravidla se soustředí. Nicméně, to může být posunuto doprava, vytvářet zisk v hrazdě. To vám umožní vytvořit díru v rámu. Je nutné, aby bylo možné opustit pohon zadní nápravy ", který jde do výklopného zařízení. Pedály jsou spojeny společnou osou. Jeho hřídel dává brzdu doleva.

Pohon hydraulického čerpadla

Vlastnosti zařízení spočívají v tom, že v procesu jeho výroby můžete experimentovat s naprosto libovolným prvkem. Některé z nich nejsou vůbec potřeba. Například v systému hydrauliky můžete bez filtru provádět čištění oleje a čerpadla. V procesu výroby pohonu se používá existující zařízení pro šest slotů, používají se samoobslužné hvězdy. Pro nezávislou výrobu mini traktoru se doporučuje vytvořit pohon čerpadlem stroje VAZ 2101. Místo vrtule je umístěna hvězdička mopedu. Průměr řemenice se zvyšuje.

Zásada činnosti:

1. Při spouštění páky dolů se ve spodní části dutiny válce objeví "odvodnění". V důsledku toho je píst spuštěn. K tomu dochází v důsledku gravitační síly zařízení, jakož i tlaku kapaliny, která protéká horní tryskou z čerpadla.

2. Pokud nastavíte páku nahoru, zobrazí se „odvodnění“ horní části válce. Výsledkem je, že kapalina vstupuje do dolní dutiny čerpadla. Současně se ventil uzavře a zařízení se koncentruje nahoře.

3. Je-li nastavenoPáka je v neutrální poloze, kapalina nemá schopnost průtoku zdola nahoru. To zabrání uzavření ventilu. Stavba nejde dolů.

4. Když je páka namontována v neutrální poloze, tlak v horní části válce se zvyšuje, když kolo narazí na nerovný povrch. V důsledku toho se ventil otevře, tekutina začne proudit dolů. Pro posunutí pluhu do požadované polohy přidržte páku do polohy „dolů“.

Při analýze práce a návrhu mini traktoru lze nalézt tyto nevýhody:

1. Během procesu nakládání dochází k spontánnímu zastavení některých přenosů. Důvodem je skutečnost, že na kontrolním bodě je zobrazen moment v opačném směru, tj. Proti směru hodinových ručiček.

2. Hydraulika, která se provádí během ohřevu oleje, ukončuje svou činnost.

3. Motor je schopen se rychle opotřebovat. Navíc je nenáročný na provoz.

Hlavní nevýhodou je však údržba. Pro demontáž převodovky je nutné demontovat celou konstrukci traktoru. Tím, že tyto znalosti získáte, můžete zařízení provádět sami. To nemusí být nutně profesionální.