Kabina pro polykarbonátový stroj s vlastníma rukama, podrobnosti o videu a fotografii

Obsah článku:

1. Proč potřebujeme auta?

2. Příprava podložky pod vrchlíkem z polykarbonátu

3. Instalace polykarbonátového krytu

Polykarbonátové parapety jsou stále populárnější, což je vysvětleno jednoduchostí a snadností jejich výroby a montáže, zatímco vypadají reprezentativně (viz foto). Praktické použití buněčného polykarbonátu začalo relativně nedávno a nyní jsou střešní materiály na bázi organických polymerů ve vysoké poptávce - jsou levné a osvědčené v provozu. Nyní je jasné, proč mnoho motoristů v posledních letech raději dělá markýzy pro auto vyrobené z polykarbonátu.

Obsah
  1. Proč potřebujeme carporty?
  2. Příprava podložky pod vrchlíkem z polykarbonátu
  3. Montáž polykarbonátového krytu

Vzhledem k tomu, že vozidlo potřebuje garáž, souhlasí všichni majitelé vozidel, ale proč máte baldachýn? Mnoho motoristů opouští svá auta na parkovištích u domu nebo na nádvořích, kde vylévají déšť a během chladného období zaspí se sněhem. To je obvykle případ majitelů levných vozů, kteří věří, že pokud se něco stane s autem, pak je ztráta malá. V takových úvahách může existovat logika, ale v takovém autě stojícím uprostřed obrovské louže nebo zasněženého sněhu je dokonce nepohodlné se posadit.

Pro ty, kteří se starají o svůj majetek, alefinančně nemůže dovolit koupit nebo postavit garáž, nejlepším řešením je přístřešek pro stroje polykarbonátu - levná, ale funkční struktury, as, opravdu, přístřešek pro bazén. I když majitel domu nebo chaty je garáž tento šílený návrh je třeba příbuzní nebo hosté mohli dát své automobily.

V podnicích, kde management věnuje pozornost zákazníkům a zaměstnancům, se také starají o jejich dopravu. Společnosti s vlastním parkovištěm nebo parkováním, zpravidla instalují vrchlík z polykarbonátu nebo jiných materiálů. Střechy Polykarbonátové snadná montáž, které se vztahují ke kapitálové struktury a jejich uspořádání nepotřebuje svolení úřadů a nebudou se muset platit daň, a není třeba se registrovat jako vlastnost.

Co se týče nedostatků, polykarbonát avtonavisy nemůže zajistit autobusovou příjemné teploty zůstává pod nimi a rozhodně nezachrání před krádeží na rozdíl od hlavních garáží se silnou zámku a dveřního kování.

Různé Barva materiálu přesahu umožňuje vybavit díly polykarbonátových markýz s rukama v závislosti na která varianta je lepší. Materiál je pružný a plastový, takže konstrukce s jeho použitím jsou nejen přímé formy, ale i zaoblené.

Příprava podložky pod vrchlíkem z polykarbonátu

\ t

Polykarbonátové karavany si můžete postavit vlastními silami nebo si pronajmoutbrigádu stavitelů, nebo si koupit připravenou soupravu a sbírat ji přímo na předem připraveném místě. Pokud se rozhodne využít služeb profesionálů, pak by v tomto případě měl zákazník dát volné místo a zaplatit účet.

Je-li zvolena možnost nezávislé práce na konstrukci závěsu automobilu, potřebujeme pomocníky při přípravě stavby a instalaci stavby. Předtím musíte kreslit výkresy, nakupovat potřebné stavební materiály a nástroje.

Za prvé se pro tento účel provádí plošina pod baldachýnem:

  • kolíky a lana;
  • odstraňuje vrstvu půdy v hloubce 35 až 45 centimetrů, obvykle vedenou délkou jednoho bajonetu lopaty;
  • vložené do dna vytěženého výkopu hydroizolu, není však nutné jej používat, ale pak výplň vyžaduje více betonu;
  • základové jámy jsou pokryty pískem ve vrstvě 15 - 25 palců a pečlivě pošlapané;
  • pro betonování místa budoucího stavebního bednění;
  • provádění výztuže, dát mřížku s buňkami ve velikosti 10-15 centimetrů, vyrobené z drátu o průměru půl palce;
  • pomocí směšovače míchejte beton M200 a naplňte jej, můžete si koupit hotové řešení;
  • V případě, kdy se pro montáž regálů použijí kovové nádoby, musí být instalovány před nalitím podlahy.

Montáž polykarbonátového krytu

Namontujte vrchlíkPro automobil vyrobený z polykarbonátu je nutné začít po zmrazení betonu. Obvykle to trvá téměř měsíc, i když stoupá nahoru pět dní z vrcholu. Při instalaci připravené soupravy pro odstranění speciálních potíží se nestane (pro něj výrobci vždy platí podrobný návod, který popisuje postup montáže). Obvykle je také vybaven upevňovacími prvky.

Před zakoupením konstrukce baldachýnu od konkrétního výrobce je žádoucí seznámit se se zpětnou vazbou od spotřebitelů, kteří tento výrobek již dříve zakoupili. Někdy majitelé aut dávají přednost baldachýnu pro auto vyrobené z polykarbonátu vyrobeného ze střešního materiálu a kotvy pro polykarbonát, získané samostatně. V tomto případě můžete tuto možnost použít, když jsou dřevěné regály namontovány na kovové misky pomocí šroubových kolíků asi 20 centimetrů od země (viz: "Montáž polykarbonátových přístřešků pro chaty").

Jak vyrobit polykarbonátovou střechu vlastníma rukama, více na videu:

Pro jejich výrobu se používá dřevo o průřezu 150x150 mm. Při stavbě vrchlíku pro auto vyrobené z polykarbonátu jsou regály umístěny ve vzdálenosti 2,5-3 metry od sebe. V horní části jsou navzájem spojeny páskováním a instalací dalších otisků.

Pro polykarbonátový kryt, když je střecha vyrobena v polokruhovém tvaru, objednejte výrobu speciálních krokví nebo je vyrobte z kovových trubek, ohněte je. Pro zakrytí vrchlíku polykarbonátu pod vozidlem je nutná mřížka.Pokud je vyroben ze dřeva, pak v kovových farmách, otvory pro upevnění. Mřížka z kovu může být svařena, ale taková konstrukce je drahá.

Při stavbě kabiny pro malé auto, asi 4 metry na délku, pak požadovanou délku parkování - ne méně než 5 metrů, a šířku - asi 2,5 metru. Jeep, minivany vyžadují velkou plošinu 6,5 x 3,5 metru. Čtěte více: "Výroba parapetů z polykarbonátu: instrukce".