Kam jít, pokud není topení?

S nástupem topné sezóny obyvatelé bytových domů přidávají zmatek, aby zjistili příčiny nízkých teplot ve svých bytech. Mnoho mešťanů je již zvyklé na neustálé selhání v dodávkách tepla a snaží se vytápět své domy s různými ohřívači. Toto zařízení však není schopno zajistit komfortní teplotu pro bydlení ve všech místnostech, proto je nutné zjistit důvody špatného provozu topného systému. Takže kam jít, pokud není topení, a mimo okno je menší teplota?

Obsah
  1. Obsah
  2. Nalezení příčiny nedostatku tepla?
  3. Potřeba písemné žádosti?
  4. Žádost adresovaná státním orgánům?

Obsah

  • Nalezení příčiny nedostatku tepla
  • Potřeba písemné žádosti
  • \ t
  • Žádost veřejným orgánům
  • \ t

Nalezení příčiny nedostatku tepla?

Tváří v tvář chladnému problému ve svém bytě promluvte se svými sousedy na místě a zjistěte, jak se věci dějí s jejich vytápěním. Pokud jsou apartmány sousedů teplé, pak je problém individuální a relevantní pouze pro váš obytný prostor. V tomto případě se musíte obrátit na DEZ, která slouží vašemu domovu, nebo na bytové a komunální služby, pokud vstoupíte do partnerství vlastníků domu, ve správcovské společnosti, s požadavkem, abyste vybavení poslali do svého bytu. Specialista na příjezd zkontroluje komunikaci a zjistí důvod nedostatku tepla a podnikne kroky k jejímu odstranění.

Důležité! Zákon o odstraněníProblémy městské organizace, poskytování služeb pro vytápění obytných budov, jsou poskytovány maximálně jeden týden. Nekomplikovaná oprava vnitřního topného systému by měla být prováděna během dne.

[include id = "5" title = "RMM je v záznamu"]

Pokud obyvatelé celého vstupu zamrznou, příčiny současné situace mohou být rozsáhlejší. Možná, že na mřížkách došlo k nějaké závažné havárii, aby se vyloučilo, které užitkové osoby přerušily vytápění. V tomto vývoji událostí také potřebujete vědět, kam zavolat, pokud není topení? V tomto případě se můžete obrátit nejen na Řídící společnost, ale i na Kontrolu bydlení. Obvykle topná sezóna v této organizaci otevírá horkou linku pro příjem hovorů od občanů.

Potřeba písemné žádosti?

V případě ignorování vašich hovorů a neochoty řešit problém kvalitativního vytápění bytu, musíte se na výše uvedenou strukturu obrátit písemně. Přihláška se zároveň skládá ze dvou kopií, z nichž jeden musí být označen číslem zápisu a datem přijetí dokumentu k posouzení.

Písemnou žádost nelze ze zákona ignorovat, a proto vám bude předán odborníkem, který bude měřit teplotu v každém pokoji. V tomto případě musí být měřicí přístroj na úrovni 1,5 m od podlahy, v metrech od vnější stěny. Na základě inspekce je vypracován zákon (dvě kopie), ve kterém jsou zobrazeny výsledky měření. Jedna kopie tohoto dokumentu musí být vyzvednutamajitel bytu.

V souladu se současnými hygienicko-epidemiologickými pravidly by měly být v obytných budovách splněny následující normy teploty (optimální a přípustné).

Normativní ukazatele teploty v bytě v závislosti na ročním období

Důležité! Pokud se zástupce bytové organizace neobjevil, učinil zákon sám, zve ostatní obyvatele jako svědky. V zákoně, ujistěte se, že uveďte, že zaměstnanec bytu jste byli pozváni na kontrolu bytu nebyl přítomen z důvodu non-vzhled.

Žádost o vládní agentury?

Už vás nebaví bojovat za normální životní podmínky? Nevíte, kam se obrátit na vytápění, aby konečně vyřešila tuto problematickou otázku? Kontakt, napište stížnosti:

  • V orgánech místní samosprávy. V poslední době to lze provést e-mailem. Adresu najdete na oficiálních stránkách Vaší městské správy nebo jiného sídla.

[include id = "6" title = "RMM je v záznamu"]

  • V Rospotrebnadzor. Ve stížnosti uveďte prosím jméno a adresu své správcovské společnosti. V zimě se odborníci tohoto státního orgánu zabývají problematikou vytápění. Podle výsledků kontroly provedené odborníky společnosti Rospotrebnadzor bude vydán pokyn vedoucího Společnosti k odstranění porušení teplotního režimu v obytném domě. V jízdním řádu je vždy uveden časový harmonogram, pro který jsou stanoveny sankce.
  • Na státní zastupitelství. Písemná stížnostpožadavek na zahájení řízení proti řediteli Správcovské společnosti podle Čl. 7.23 KOAP RF.

Zpravidla existuje stanoviště s informacemi pro občany, kteří se ucházejí o inspekci v obytných prostorách

.

V naší zemi je pořádek v oblasti bydlení a komunálních služeb daleko, takže každý občan by měl vědět, kde má v nepřítomnosti nebo slabém fungování volat o vytápění. Čím aktivnější budou obyvatelé bojovat za svá práva, tím rychleji modernizují bydlení a komunální služby.