Kopie prodeje bytu

Ve světě každou minutu je tisíc prodejů a nákupů. Prodej bytů je také častým jevem, ale jeho snaha je prodat. A první věc, kterou musíte vědět, je, jak vytvořit reklamu, aby byla operace úspěšná a účinná.

Obsah
  1. Kde je nejlepší místo pro reklamu prodeje bytů
  2. Co upřesnit v oznámení
  3. Jak zvýraznit reklamu
  4. Jak učinit náladu v oznámení
  5. Jaká by měla být velikost vaší reklamy
  6. Co je v oznámení nejdůležitější
  7. Pravá oznámení
  8. Využití škrtů v reklamě
  9. Další specifika
  10. Přítomnost fotografií
  11. Co není třeba v reklamě psát
  12. Hledaná slova
  13. Jak dokončit oznámení

Kde je nejlepší místo pro reklamu prodeje bytů

Pro úspěšné provedení operace prodeje bytu na inzerci je nutné zvolit místo, kde bude nejúčinněji umístěno. Existuje spousta míst, kde může být reklama umístěna, a čím více místa umístíte, tím větší bude pravděpodobnost, že budete brzy zavoláni a proběhne úspěšná operace. Oznámení můžete zanechat na speciálních vývěskách, v novinách, na internetu atd.

Co specifikovat v reklamě

Co může být zajímavé pro kupující v reklamě, která má být specifikována:

  • Kolik pokojů v bytě, které jsou určeny k prodeji
  • Ve kterémOblast města je byt, na kterém ulice nebo stanice, musíte také uvést vzdálenost k blízké zastávce
  • Kolik podlaží v budově a ve kterém se nachází byt
  • Kolik metrů čtverečních v bytě a v každém z pokojů
  • Uveďte, které toalety
  • Je zde balkon nebo lodžie
  • Za jakou cenu jste ochotni svůj byt prodat
  • Uveďte, že nejste agent, který jste vlastníkem bytu
  • A samozřejmě nezapomeňte opustit kontaktní telefonní číslo

Všechny tyto údaje můžete napsat, je logické sestavit návrhy a oznámení je připraveno. Veškeré informace o bytě budou čtenáři vidět ihned. Neměl by mít žádné otázky. Pokud existují nějaké nuance, pak je žádoucí, aby okamžitě označit (kde okna dostat, přítomnost parkoviště, atd.) Takže všechna oznámení, že prodáváte byt, tisíce takových reklam oplývají na desky, v novinách a na internetu. Aby vaše reklama mohla vystupovat mezi masami druhých, musíte přidat něco, co by vás mohlo zajímat.

Jak zvýraznit reklamu

Aby bylo možné rychle prodat byt, je nutné, aby oznámení mohlo čtenáře zajímat okamžitě. V opačném případě se ztratí ve hmotě druhých. První reklamy na deskách jsou pozorně a pečlivě prohlíženy, jiné jsou doslova zkroucené. A zaslouží si pozornost jen ti, kteří se dotýkají něčeho. Proto je na začátku oznámení nutné uvést velmi zajímavé informace s dobrými slovy.

Jak udělat náladu v reklamě

Při čteníOznámení o prodeji bytu velmi často čtenář věnuje pozornost náladě tohoto oznámení. Pokud je to nudné a anonymní, pak nejčastěji přitahuje pozornost vůbec. Proto musí být vaše reklama duplikována v následujících větách:

  • Cozy Clean Kitchen
  • Nádherná ložnice
  • Ráno se sluneční paprsky dostanou do ložnice a potěší vás
  • , atd., Mnoho variant

Je důležité používat krásná slova a výrazy, které zdůrazní krásu, pohodlí a to nejlepší z vašeho bytu. Pro čtenáře je důležité, aby se mohl těmito slovy řídit těmito slovy poté, co tyto slova vložil do vašeho bytu, aby se cítil jako mistr, aby cítil popsané emoce. Pokud vaše reklama splňuje tyto požadavky, pak je velká šance, že vás budou volat.

Jaká by měla být velikost vaší reklamy

Standardně neexistují žádná oznámení o prodeji ani zvláštní formulář. Proto můžete vytvořit alespoň tucet reklam různých tvarů a velikostí a publikovat je. Text může být naprosto libovolný, s ohledem na výše uvedené písemné nuance, hlavní věc, nezapomeňte uvést kontaktní údaje, takže můžete být kontaktováni. Čím více reklam na různých deskách plánujete napsat, tím více možností si musíte představit, protože různé desky vyžadují odlišné požadavky. Někde by velikost neměla překročit 500 znaků a můžete chodit kolem 3000 znaků.

Co je nejdůležitější v oznámení

Informace, které považujete za nejcennější ve své reklamě, musí být zvýrazněny velkými písmeny, ale pro takové výběrynebylo více než 50 znaků.

Příklady frází, které mají být zdůrazněny:

  • PLATNÉ PLÁNOVÁNÍ
  • ODDĚLENÍ BEZPEČNOSTI
  • VŠECHNY NÁBYTEK V DOMU JSOU VÁS ZDARMA
  • a kol.

Popis vašeho bytu nemusí být nutně jasný a přísný, měl by existovat nadšení, které zafarbí vaši reklamu a zaujme je. Ale k přetížení přebytečných informací to také nestojí za to, jinak to nebude číst až do konce. Informace by měly být v opatření.

Pravá oznámení

Když píšete takovou reklamu, napište jen pravdu, ale ne všechny. Nemusíte psát, proč se rozhodnete prodat byt, ale budete muset ještě říct důvod pro svůj osobní rozhovor, ale pouze tak, aby nedošlo ke strachu kupujícího. Pokud tam zemřel váš příbuzný, je lepší hlásit, že tam byla starší babička, která strávila posledních šest měsíců v nemocnici, kde zemřel. A každý důvod by měl být vznesen správně. Někdy jsou některé nuance lepší mlčet, zatímco jiné, důležitější, malovat ve všech barvách.

Použití škrtů v reklamách

Samozřejmě je nejlepší, když se návrh prodeje bytu uskuteční bez snížení. Čtenář, který není příliš dobře obeznámen s nákupem a prodejem, bude sotva schopen rozluštit vaše zkratky a zkratky. Tuto reklamu může jednoduše otočit bez řádné pozornosti. Pokud text neobsahuje zkratky, zdá se být živější a pestřejší.

Další specifika

Vaše reklama musí obsahovat velké množství konkrétních informací pro potenciální kupujícívíce Pokud například píšete, že máte dobrou opravu, popište, co je součástí tohoto konceptu (plastová okna, nové tapety atd.). Také, pokud jste napsal, že stav bytu je dobrý, pak také vysvětlit, jak je to dobré. Všechny popisy by měly být jasné a nasazené.

Přítomnost fotografií

Fotografie musí být přítomny, což by byl byt nebyl. Hlavní věc je, aby tyto fotografie vypadaly dobře pro vás, vyberte perspektivu, která bude vypadat jednoduše elegantní. Pořiďte si obrázek svého domova s ​​poznámkami a vysvětlivkami. Bude to pro kupujícího zajímavé. Není nutné pořádat celé focení, stačí 5 fotografií, ale nejúspěšnější.

Co nepotřebujete psát v reklamě

V žádném případě nepíšete, že by jste měli prodat byt, toto slovo říká čtenáři, že cena takového bytu by měla být vzhledem k nedostatku času poměrně nízká. Stejný význam přichází s frází "ve spojení s tahem", neměl by být použit ani jeden. Pokud jste náhle zmínil, že možná smlouva, otevřeně jste uvedli, že cena je nadhodnocená. Tato slova také nemusí být použita ve vašem oznámení o prodeji bytu.

Hledaná slova

Pokud byt prodáváte ne prostřednictvím agentury, je třeba to poznamenat. Napište, že jste vlastníkem, prodáváte bez zprostředkovatelů.

Jak dokončit oznámení

Nejlepší je dokončit reklamu takovou frází, po které by vás čtenář chtěl okamžitě zavolat, aniž by se podíval na jiné reklamy. Dokončete ji následujícími větami:

  • Volejte nyní
  • Byt dlouho nečeká
  • Budete mít další takovou šanci
  • Toto je nejvýhodnější návrh

Můžete přijít s jakoukoli frází, která nebude standardní. A nezapomeňte zadat kontakty.

Prodej bytu - není to snadné, a aby byl obchod úspěšný, musíte správně a správně napsat oznámení. A jak to záleží na vás a na vašem nestandardním myšlení.