Krajinný design školního dvora

Školní dvůr je "vizitka" vzdělávací instituce. Již na první pohled na něj může vstup do školy vytvořit názor. Pokud má tým podobně smýšlejících lidí, sjednocených za účelem trénování svých sborů s plně rozvinutými osobnostmi, školský dvůr bude vyzdoben krásným uměleckým vkusem a bude vykonávat mnoho funkcí (estetických, vývojových, hygienicko-hygienických). Učitelé se postarají o to, jak se žáky krásně spojit a obsahují všechna potřebná zařízení a živé plantáže.

Obsah
  1. Obecné zásady přípravy školního dvora
  2. Styl provedení
  3. Ústřední část
  4. Sportovní hřiště
  5. Rekreační a rekreační zóny
  6. Město Priscilla

Obecné zásady pro navrhování školního dvora

\ t

Zpravidla jsou zřizováni noví stavitelé škol s dobře organizovanými předškolními prostory. Postupem času však rostliny rostou a rostou v kompozicích, které rozkládají struktury. Chutí a požadavky školního týmu se mění. Pravidelně je nutné upravovat přistání, výměnu a opravu drobných architektonických forem. Vzhledem k tomu, že každá stavba vyžaduje větší opravy a krajinný design školy vyžaduje rozsáhlou restrukturalizaci. Možná bude zároveň muset přeformulovat jmenování míst, změnit jejich oblast a úlevu. Vzhledem k tomu, že výsledky obohacování území budou počítány na jeden rok a měly by zůstat po dlouhou dobu atraktivní, \ ttato práce musí být dobře promyšlená a plánovaná. Pro účinnou rekonstrukci předškolního území je nutné vypracovat projekt krajinářského designu školního dvora. Orgány škol nebo iniciativní výbor by měly provést průzkum mezi učiteli a žáky na téma: "Co byste chtěli vidět na školním dvoře?"; finanční schopnosti. Dále je nutné provést pečlivé měření lokality, zhodnotit stávající klimatickou situaci, zjistit umístění inženýrských sítí. Podle shromážděných údajů je totiž plán velkoplošného plánu vymazán a provádí se zonace pozemku, jsou vybrány rostliny.

Styl designu

\ t

Krajinářský design předškolního pozemku je žádoucí provádět v pravidelném stylu. Přímé tratě, symetrické přistání, geometrické tvary záhonů zdůrazní zvláštní postavení území a naladí děti na klidné a racionální chování. Před vstupem, výsadby solitters - jeden nebo více dekorativní stromy nebo keře, jasně vyniknout na obecné pozadí. Přistání Solitaire dodá určité přísnosti a oficiální vzhled krajinářského designu školního areálu. Celé prostředí budovy školy by mělo pomoci studentům pochopit a přijmout, že přišli do školy dělat seriózní práci - získat potřebné znalosti a dovednosti.

Zábavní rohy, které budou sloužit pro klidnou konverzaci během velkých změn nebo pro schůzky po vyučování, mohou být uspořádány ve více volných stylech - v zemi, v nizozemštině a v asijštině. Proplantáže vybírají takové rostliny, které vypadají atraktivně po celý rok, nezpůsobily alergie, bez trnů a trnů.

Ústřední část

Každá škola by měla mít místo ve dvoře pro všeobecné školní aktivity - první a poslední zvon, sbírky, linky atd. To může být můstková obdélníková nebo čtvercová platforma. Mělo by být osázeno obrubníky z keřů, dobře snášenými účesy (kizil'niki, zimostráz, spirea, birchin). Místo určené pro výstupky je žádoucí zdůraznit v pozadí lineárních plantáží jehličnatých nebo stálezelených plantáží. Mohou také omezit větry a chránit před hlukem z ulice. Konstrukce centrální části tak přidává slavnost a eleganci všem krajinářským projektům školy. Platforma by měla být dále zkoumána tak, že se zaregistrují místa pro každou třídu.

Hřiště

Platforma pro sport je vybavena standardními stabilními a bezpečnými skořepinami a konstrukcemi. Krytiny jsou obvykle uspořádány asfaltové nebo zemní. Volejbal nebo hřiště pro jiné mobilní hry by měly být vysazeny stromy s rozptýlenými korunami (lípa, kaštany, javor), aby vytvořily stín nad lavičkami diváků. V omezené velikosti školního dvora může škola provádět všeobecné školní činnosti. V tomto případě by sportovní zařízení měla být rozmístěna po obvodu nebo kompaktně na jednom místě, aby děti nerušily nebo neodváděly pozornost.

Rekreační a rekreační zóny

\ t

Při návrhu krajinářského designu školního dvora může být několik rekreačních oblastí. Budou propojeny uličkami a klikatými cestami. Je žádoucí ozdobit rohy kompozic z dekorativních keřů různých výšek, rozdělit trávníky a záhony, postavit lavičky, sochy. Obvyklé prvky vertikálního zahradnictví (podpěry, stativy, oblouky atd.) By neměly být používány při registraci, protože na ně mohou děti vylézt a zranit se. Pro lineární výsadby podél uliček zapadají jilm, topol, borovice, lípa. Vzdálenost mezi nimi závisí na velikosti korunky a je přibližně 3-5 m. Je důležité, aby stromy nedaly zarostlé, které mohou zničit umělý kryt. Na záhony musíte zasadit neokázalé, dlouhotrvající květy odolné vůči suchu (cynium, šalvěj, blackberry, cinnabar, nesmrtelníci). Pod stromy - pseudobulbennye trvalky (ubytovny, dřišťál, astylbu, funkce). Na slunci můžete uspořádat skluzavky nebo skalky. Nezaujímavé ploty maskovat pomocí lpění a lezení rostlin (vinná réva, Clematis, břečťan).

Učitelé spolu s rodiči a dětmi zde mohou ztělesnit velké množství svých nápadů na vytvoření původního krajinářského designu předškolního pozemku. Spolupráce rodičů s dětmi zlepší spolupráci mezi nimi, spolupracuje a zlepší vzájemné porozumění, které je v adolescenci tak důležité.

Město Priscilla

S velkou oblastí školního dvora pro drženíDěti experimentální a výzkumné práce mohou zařídit město. Zvláště zajímavé je pěstovat zeleninu a květiny pro mladší studenty. Budou se moci naučit, aby se starali o různé zahradní kultury, aby rozšířili své obzory. Studenti středních tříd by měli být zapojeni do pěstování sazenic květin pro záhony. S dostatkem finančních prostředků v mateřské škole můžete vybudovat malý skleník nebo skleník.

Úspěšný projekt krajinářského designu školního dvoru učiní území školy nejen praktickým z praktického hlediska, ale také zlepší její přirozený vzhled. Díky tomu budou všechny prvky loděnice se školním domem vypadat reprezentativně a harmonicky.

Rubrika: Krajinný designChild area