Školní dvůr je "vizitka" vzdělávací instituce. Již na první pohled na něj může vstup do školy vytvořit názor. Pokud má tým podobně smýšlejících lidí, sjednocených za účelem trénování svých sborů s plně rozvinutými osobnostmi, školský dvůr bude vyzdoben krásným uměleckým vkusem a bude vykonávat mnoho funkcí (estetických, vývojových, hygienicko-hygienických). Učitelé se postarají o to, jak se žáky krásně spojit a obsahují všechna potřebná zařízení a živé plantáže.
- Obecné zásady přípravy školního dvora
- Styl provedení
- Ústřední část
- Sportovní hřiště
- Rekreační a rekreační zóny
- Město Priscilla
Obecné zásady pro navrhování školního dvora
Zpravidla jsou zřizováni noví stavitelé škol s dobře organizovanými předškolními prostory. Postupem času však rostliny rostou a rostou v kompozicích, které rozkládají struktury. Chutí a požadavky školního týmu se mění. Pravidelně je nutné upravovat přistání, výměnu a opravu drobných architektonických forem. Vzhledem k tomu, že každá stavba vyžaduje větší opravy a krajinný design školy vyžaduje rozsáhlou restrukturalizaci. Možná bude zároveň muset přeformulovat jmenování míst, změnit jejich oblast a úlevu. Vzhledem k tomu, že výsledky obohacování území budou počítány na jeden rok a měly by zůstat po dlouhou dobu atraktivní, \ ttato práce musí být dobře promyšlená a plánovaná. Pro účinnou rekonstrukci předškolního území je nutné vypracovat projekt krajinářského designu školního dvora. Orgány škol nebo iniciativní výbor by měly provést průzkum mezi učiteli a žáky na téma: "Co byste chtěli vidět na školním dvoře?"; finanční schopnosti. Dále je nutné provést pečlivé měření lokality, zhodnotit stávající klimatickou situaci, zjistit umístění inženýrských sítí. Podle shromážděných údajů je totiž plán velkoplošného plánu vymazán a provádí se zonace pozemku, jsou vybrány rostliny.
Styl designu
Krajinářský design předškolního pozemku je žádoucí provádět v pravidelném stylu. Přímé tratě, symetrické přistání, geometrické tvary záhonů zdůrazní zvláštní postavení území a naladí děti na klidné a racionální chování. Před vstupem, výsadby solitters - jeden nebo více dekorativní stromy nebo keře, jasně vyniknout na obecné pozadí. Přistání Solitaire dodá určité přísnosti a oficiální vzhled krajinářského designu školního areálu. Celé prostředí budovy školy by mělo pomoci studentům pochopit a přijmout, že přišli do školy dělat seriózní práci - získat potřebné znalosti a dovednosti.
Zábavní rohy, které budou sloužit pro klidnou konverzaci během velkých změn nebo pro schůzky po vyučování, mohou být uspořádány ve více volných stylech - v zemi, v nizozemštině a v asijštině. Proplantáže vybírají takové rostliny, které vypadají atraktivně po celý rok, nezpůsobily alergie, bez trnů a trnů.
Ústřední část
Každá škola by měla mít místo ve dvoře pro všeobecné školní aktivity - první a poslední zvon, sbírky, linky atd. To může být můstková obdélníková nebo čtvercová platforma. Mělo by být osázeno obrubníky z keřů, dobře snášenými účesy (kizil'niki, zimostráz, spirea, birchin). Místo určené pro výstupky je žádoucí zdůraznit v pozadí lineárních plantáží jehličnatých nebo stálezelených plantáží. Mohou také omezit větry a chránit před hlukem z ulice. Konstrukce centrální části tak přidává slavnost a eleganci všem krajinářským projektům školy. Platforma by měla být dále zkoumána tak, že se zaregistrují místa pro každou třídu.
Hřiště
Platforma pro sport je vybavena standardními stabilními a bezpečnými skořepinami a konstrukcemi. Krytiny jsou obvykle uspořádány asfaltové nebo zemní. Volejbal nebo hřiště pro jiné mobilní hry by měly být vysazeny stromy s rozptýlenými korunami (lípa, kaštany, javor), aby vytvořily stín nad lavičkami diváků. V omezené velikosti školního dvora může škola provádět všeobecné školní činnosti. V tomto případě by sportovní zařízení měla být rozmístěna po obvodu nebo kompaktně na jednom místě, aby děti nerušily nebo neodváděly pozornost.
Rekreační a rekreační zóny
Při návrhu krajinářského designu školního dvora může být několik rekreačních oblastí. Budou propojeny uličkami a klikatými cestami. Je žádoucí ozdobit rohy kompozic z dekorativních keřů různých výšek, rozdělit trávníky a záhony, postavit lavičky, sochy. Obvyklé prvky vertikálního zahradnictví (podpěry, stativy, oblouky atd.) By neměly být používány při registraci, protože na ně mohou děti vylézt a zranit se. Pro lineární výsadby podél uliček zapadají jilm, topol, borovice, lípa. Vzdálenost mezi nimi závisí na velikosti korunky a je přibližně 3-5 m. Je důležité, aby stromy nedaly zarostlé, které mohou zničit umělý kryt. Na záhony musíte zasadit neokázalé, dlouhotrvající květy odolné vůči suchu (cynium, šalvěj, blackberry, cinnabar, nesmrtelníci). Pod stromy - pseudobulbennye trvalky (ubytovny, dřišťál, astylbu, funkce). Na slunci můžete uspořádat skluzavky nebo skalky. Nezaujímavé ploty maskovat pomocí lpění a lezení rostlin (vinná réva, Clematis, břečťan).
Učitelé spolu s rodiči a dětmi zde mohou ztělesnit velké množství svých nápadů na vytvoření původního krajinářského designu předškolního pozemku. Spolupráce rodičů s dětmi zlepší spolupráci mezi nimi, spolupracuje a zlepší vzájemné porozumění, které je v adolescenci tak důležité.
Město Priscilla
S velkou oblastí školního dvora pro drženíDěti experimentální a výzkumné práce mohou zařídit město. Zvláště zajímavé je pěstovat zeleninu a květiny pro mladší studenty. Budou se moci naučit, aby se starali o různé zahradní kultury, aby rozšířili své obzory. Studenti středních tříd by měli být zapojeni do pěstování sazenic květin pro záhony. S dostatkem finančních prostředků v mateřské škole můžete vybudovat malý skleník nebo skleník.
Úspěšný projekt krajinářského designu školního dvoru učiní území školy nejen praktickým z praktického hlediska, ale také zlepší její přirozený vzhled. Díky tomu budou všechny prvky loděnice se školním domem vypadat reprezentativně a harmonicky.
Rubrika: Krajinný designChild area