Markýza pro auto vlastními rukama - vyrobena z polykarbonátu, dřeva, vlnité lepenky

Rampa je něco mezi otevřeným parkovištěm a hlavní garáží. Venkovní platforma není volitelná, lze ji považovat pouze za dočasný pronájem auta na několik hodin. Chcete-li vybudovat kapitálové garáže, musíte strávit spoustu času, peněz a peněz. Současně je kabina pro auto s vlastními rukama postavena během několika hodin, navíc nemusí mít ve stavebnictví významné dovednosti.

Střecha nebude zavalena ani v oblasti, kde je již garáž. Za prvé, pokud jste na několik hodin odjeli domů, nemusíte řídit auto do garáže. A za druhé, baldachýn bude v poptávce, pokud je nutné ubytovat auto přátel nebo příbuzných, kteří vás navštíví.

Obsah
  1. Obsah
  2. Typické stavební zařízení
  3. Optimální rozměry závěsu vozidla
  4. Jak postavit kabinu pro auto - analýza etap
  5. Markýza pro auto vyrobené z polykarbonátu
  6. Cívka pro auto z vlnité lepenky
  7. Markýza pro auto ze stromu
  8. V závěru

Obsah

  • Typické stavební zařízení
  • Nejlepší rozměry kabiny
  • \ t
  • Jak postavit kabinu pro auto - analýza etap
    • Pouzdro pro polykarbonátový stroj
    • Roh pro vlnitý vůz
    • Obytný přívěs
    • \ t
  • Závěrem

Typické stavební zařízení

Baldachýn pro auto v zemi může být autonomní od ostatních budov, které mají být samostatné, nebodržet se zdi domu. Samostatné stojící návrhy jsou založeny na několika pilířích v počtu od 4 do 8 kusů - záleží na délce vrchlíku, protože vzdálenost mezi sloupy je obvykle pozorována v oblasti 1-1,5 m

Vestavěný kryt má mírně odlišné zařízení. Je založen na podpěrách pouze na jedné straně, druhá část je připevněna ke stěně.

Aby nosiče pevně držely střechu, jsou betonové v zemi nebo upevněny na hotovém základovém základu. Jako základní podpěry rámu střechy se nejčastěji používá kovový profil nebo dřevěný nosník. Někdy, pokud to design krajiny vyžaduje, může být vrchlík postaven na podložkách z cihel, betonu nebo kamene.

Rám pro střechu je vybírán ze stromu nebo kovu a tvar může být odlišný: rovný, oblouk, vlnitý, kulový. Podívejte se na různé designové markýzy pro automobily foto:

Pro pokrytí vrchlíku je zvolen jeden z následujících materiálů: polykarbonát, vlnitá lepenka, dřevěné desky, plexisklo, břidlice atd.

Optimální rozměry kabiny vozu

Aby bylo možné umístit pod baldachýn malé auto s parametry 1,6x4,2 m, velikost místa by neměla být menší než 2,3x5 m. Pro velké SUV takový baldachýn bude příliš malý, takže pokud chcete svůj parkování by mohlo obsahovat jakékoliv auto, zvětšete velikost na 3,6 x 6,6 metrů.

Výška vrchlíku musí umožňovat, aby bylo vozidlo pod ním s horním trupem avěci, které jsou tam umístěny. Není však nutné stavět vrchní kabinu příliš vysoko. V případě, že výška přesáhne 2,2 - 2,5 m, pod vrchlíkem bude vystaveno velkému množství srážek (šikmý déšť, sníh).

Jak postavit kabinu pro auto - analýza etap

Bez ohledu na materiál, ze kterého je kabina automobilu vyrobena vlastníma rukama, zůstávají hlavní etapy jeho konstrukce stejné. První příčinou je nadace. Nejjednodušší způsob, jak toho dosáhnout, je použití hotových základových bloků, které pomocí konzol nebo rohů podpírají stojany. Regály mohou být také betonové přímo na místě v jámách vytěžených pro tento účel. V takovém případě, pokud se plánuje postavit betonovou plošinu pod střechu, pak se současně s ní postaví beton a regály.

Při použití hotových bloků pro základ lze provést další konstrukci rámu ihned po upevnění podpěr. V opačném případě je nutné počkat, až beton ztuhne. Bude to trvat asi týden.

Kostra je obvykle přijímána z nosníků nebo kovového profilu menší tloušťky, než bylo požadováno pro podpěry. Zatížení na střeše je menší než regály, takže výdaje navíc nemají smysl. Za prvé, kolejnice jsou upevněny příčnými nosníky, které je spojují shora. Pak se montují krokvy a mřížka, na které je upevněna vybraná střešní krytina.

Přístřešek na polykarbonátový stroj

Nejoblíbenějším materiálem pro zakrytí markýzy je monolitický nebo buněčný polykarbonát -ekologický a odolný plast, jehož životnost dosahuje 30 let. Nepochybně jeho výhodou je relativní levnost, stejně jako snadnost instalace.

Polykarbonát je jedinečný materiál, který absorbuje ultrafialové záření, ale prochází světlem. To znamená, že pod krytem bude vždy světlo, ale vůz nebude trpět nadměrným přehřátím a nebude schopen hořet. Kromě toho, intenzita osvětlení pod "mini-parking" si můžete vybrat pro sebe, pro to je třeba vybrat polykarbonát určité barvy. Průhledný materiál přirozeně postrádá více světla než například tmavě zelená. Neuvěřitelně široká škála barev a odstínů vám umožní vložit jakýkoliv plot do auta z polykarbonátu. Navíc díky speciální pružnosti materiálu mohou být kapoty z něj téměř jakéhokoliv tvaru.

Markýza pro auto z vlnité lepenky

\ t

Vzhledem k tomu, že krycí kryty jsou široce používány jako vlnitá lepenka. Jeho dopisy mohou být natřeny polymerními povlaky různých barev, což vám umožní vytvořit jakýkoliv design vrchlíku.

Vlnitá lepenka je levný materiál, který nevyžaduje zvláštní péči, ale dokonale plní svou funkci. Jeho dopisy spolehlivě ochrání auto před rozmarem počasí: déšť, krupobití, sníh, horké sluneční paprsky.

Zařízení pro karavany na dřevo

\ t

V příměstských oblastech je často možné se setkat s dřevěným baldachýnem pro auto, jehož vrchol je šitý deskami. Zpravidla se také rám tohoto vrchlíku shromažďujedřevěné trámy, takže celá konstrukce vypadá jako celek.

Výhodou tohoto baldachýnu je, že je kompletně vyroben z jednoho materiálu - dřeva, a zpravidla se desky a tyče nacházejí v jakékoli příměstské oblasti. Tento design je co nejšetrnější, nepoškozuje životní prostředí a zapadá do jakékoli krajiny.

Závěrem

Je třeba mít na paměti, že přístřešek nesmí dovolit, aby počasí prošlo počasí, takže desky ve střešním uspořádání jsou nastaveny co nejblíže sobě. Taková střecha vyžaduje hydroizolaci. Pokud chcete, aby vrchlík vypadal co nejpřirozenější, můžete ho omezit na nátěry střešní krytiny pomocí prostředků odpuzujících vodu. Ale lépe, samozřejmě, kromě toho, že chrání střešní kryt, měkké střechy nebo břidlice.

Viz články pro podobná témata:

  • Jak vyrobit polykarbonátovou střechu vlastníma rukama - přezkum etap
  • Skleník z polykarbonátu vlastníma rukama - klíč k předčasné sklizni
  • Nosíme automatická vrata vlastníma rukama - pluh a zpětný ráz
  • Jak postavit sklep vlastníma rukama - sedm zajímavých možností
  • Jak vyrobit troubu na grilování vlastními rukama - detailně
  • Jak postavit garáž v zemi vlastníma rukama - kompletní rozpis technologie