Motocykl - přítel člověka na obtížných místech

Motorka je populární název pro motorku, kompaktní model technologie sněžných skútrů. V severních oblastech je tento typ zařízení velmi populární a mezi motoristy je velmi žádaný. Prohlížením stránek nadbytečnosti na Internetu si jistě přijdete na video motorky, která byla navržena a zveřejněna na internetu některým řemeslníkem.

Motocyklista nebo motocykl přijde především k obyvatelům regionů, kde sníh převyšuje roční období a motorová doprava je nevhodná. Motorka je technika malé velikosti, která nezabírá mnoho místa a může být přepravována i v osobním automobilu. Malá hmotnost a nízký specifický tlak na zemi činí motorové terénní vozidlo, které se vyrovná s jakýmkoliv zametami. Na internetu můžete najít videa z motorek v hlubokém sněhu, kde je jasně vidět, že taková technika funguje i při velmi obtížném úkolu.

Obsah
  1. Tovární motobuckety
  2. Motor a řízení pro motocykly vyráběné na zakázku
  3. Trať pro motorku
  4. Řízení motocyklů
  5. Výkresy

Tovární Motobuckets

Výrobci motorů jdou spolu s domácími motocykly. Video testy prováděné nadšenci takové technologie, která nám umožňuje zhodnotit všechny výhody používání motocyklů. Mezi továrními jednotkami můžeme zmínit Hondu, Subaru a naši Petrohradskou loď "Bary". Video zprávy na internetu ukazují, že našemotocyklisté nejsou v žádném případě horší než zahraniční.

V současné době se továrny také snaží tento technický prostor zaujmout, i když tomu tak nebylo vždy. Motocykly se objevily jako alternativa k sněžným skútrům a první takové vozy sbíraly lidoví řemeslníci. Z jednoduché ruky nějakého severního žolíka se tato technika nazývá motocykl, protože se jedná o postroje pro psy a je hlavním dopravním prostředkem na severu.

Když továrny začaly vyrábět motocykly, název byl mírně reformován a objevily se motorové čluny, což v zásadě odráží samotnou podstatu této jednotky.

Samotný motocykl není tak obtížný a účinný pro každého, kdo je obeznámen s technikou a je schopen držet nástroj v rukou. Vlastní motocyklové náčrty si můžete stáhnout z internetu, ale samozřejmě, pokud máte potřebné dovednosti, můžete se sami navrhnout. Kresby na motorce nejsou nijak složité a dokonce i nováček se s nimi může vypořádat.

Motor a řízení pro motocykly vyráběné na zakázku

\ t

Nejdůležitějším prvkem vlastního motocyklu je motor. Pro tyto účely se obvykle používají mopedy nebo malá auta.

Spalovací motory používané zahraničními obavami se týkají Honda a Yamaha v souvislosti s ekonomickou spotřebou paliva. Mimochodem, stojí za zmínku, že tyto motory jsou velmi oblíbené díky své všestrannosti a jsou vhodné pro výrobu motocyklových technologií, motoblock nebo dokonce mini elektráren.

Pro domácí motorku je lepší si vybratdvoudobé motory. Na rozdíl od čtyřtaktů mají menší hmotnost a menší rozměry, což je důležité, ale mají přibližně stejný počet koní.

Ovládací prvky motocyklu mohou být zvoleny odlišně, ale systém řízení s vestavěnými plynovými rukojeťmi, spojkou a převodovkou ze starého motocyklu je nejvhodnější. Není to špatné a je docela jednoduché dostat motocykl z motocyklu.

Trať pro motocykl

\ t

Pokud jste někdy přemýšleli, jak udělat motorku vlastníma rukama, otázka housenek se stala záležitostí pro vás, protože motobike jsou určeny k jízdě ve sněhu a kolo se nehodí sem.

Jednou z možností je vzít si přepravní pásku a vyrobit domácí stopy dokonce i dřevěných kolejnic. Pro zpevnění kolejí doporučujeme použít ocelové hřebeny, které se upevňují na dřevěné trámy. Upevnění celé montážní struktury housenky lze provést pomocí vyřezávaných šroubů. Podrobné fotografie motocyklů v procesu celé sbírky naleznete na stránkách úprav

.

Řízení motocyklů

\ t

Proces řízení technologie motocyklů je podobný běhu motocyklu nebo mopedu. Přesně stejné jako na skútru nebo motocyklu na rukojeti, jsou zde spínač plynu, spojky a převodovky. Kola je obvykle připevněna k ráfku dvěma trubkami přivařenými k vidlici.

Výkresy

1-přední poháněná kola; 2-regály-gruntozazepy (břízové ​​kolejnice 35? 75-1260 mm); 3-závitový šroub M8x170 mm s maticemi; 4-horní rám (ocelová trubka 30? 2 mm); 5-přední knoflík zavěšenímotor (ocelový pás tl. 2,5 mm); 6-hřeben (tloušťka ocelového pásu 3 mm); 7-výztužný prvek (ocelový plech tloušťky 2,5 mm); 8-pólová (ocelová trubka 30? 2 mm); 9 vidlice (průměr ocelové trubky 22? 2,5 mm); 10-palivová nádrž (objem polyetylénové nádoby 2,5 l); 11 ovládacích prvků pásové jednotky (vlevo: rukojeť spojky a spínač převodovky vpravo - rukojeť pelet) "; 12 kol (z mopedu jakékoli značky); 13 - podpěra palivové nádrže (ocelový pás tl. 2 mm); 14-palivový jeřáb s nádrží (z jakéhokoliv mopedu); 15-palivové potrubí; 16-pouzdro hnacího hřídele; 17 - hák; 18 rukávů (segment gumové hadice); 19-vnější lícní kola (duralový plech tloušťky 3 mm); 20-puk; Vidlice; 22-dlaha; 23-hnací hřídel (průměr ocelové trubky 30? 2,5 mm); 24-příruba (tloušťka ocelového plechu 3 mm); 25 kolíků (průměr ocelové tyče 10 mm); 26-vnitřní líce kola (duralový plech tloušťky 3 mm); 27 přední zadní kolo; 28-vodičový řídicí systém; Hnací dráha s 29 řetězci; 30-zadní montážní knoflík motoru (ocelový plech tl. 2,5 mm); 31-motor typu B-50; 32-tlumič (ocelová tenkostěnná válcová nádoba o průměru 0,0130 mm s otvory o průměru 20 mm); 33-spodní část rámu (ocelová trubka 30? 2 mm); 34-objímka předního hřídele; 35 šroubů M8x55 mm s maticemi; 36.40 - průchodky; 37-ložisko; 38-adaptér; 39. rukáv; 41-rukáv; 42-drátové řetězové kolo; 43 - gumová páska