Motorka je populární název pro motorku, kompaktní model technologie sněžných skútrů. V severních oblastech je tento typ zařízení velmi populární a mezi motoristy je velmi žádaný. Prohlížením stránek nadbytečnosti na Internetu si jistě přijdete na video motorky, která byla navržena a zveřejněna na internetu některým řemeslníkem.
Motocyklista nebo motocykl přijde především k obyvatelům regionů, kde sníh převyšuje roční období a motorová doprava je nevhodná. Motorka je technika malé velikosti, která nezabírá mnoho místa a může být přepravována i v osobním automobilu. Malá hmotnost a nízký specifický tlak na zemi činí motorové terénní vozidlo, které se vyrovná s jakýmkoliv zametami. Na internetu můžete najít videa z motorek v hlubokém sněhu, kde je jasně vidět, že taková technika funguje i při velmi obtížném úkolu.
- Tovární motobuckety
- Motor a řízení pro motocykly vyráběné na zakázku
- Trať pro motorku
- Řízení motocyklů
- Výkresy
Tovární Motobuckets
Výrobci motorů jdou spolu s domácími motocykly. Video testy prováděné nadšenci takové technologie, která nám umožňuje zhodnotit všechny výhody používání motocyklů. Mezi továrními jednotkami můžeme zmínit Hondu, Subaru a naši Petrohradskou loď "Bary". Video zprávy na internetu ukazují, že našemotocyklisté nejsou v žádném případě horší než zahraniční.
V současné době se továrny také snaží tento technický prostor zaujmout, i když tomu tak nebylo vždy. Motocykly se objevily jako alternativa k sněžným skútrům a první takové vozy sbíraly lidoví řemeslníci. Z jednoduché ruky nějakého severního žolíka se tato technika nazývá motocykl, protože se jedná o postroje pro psy a je hlavním dopravním prostředkem na severu.
Když továrny začaly vyrábět motocykly, název byl mírně reformován a objevily se motorové čluny, což v zásadě odráží samotnou podstatu této jednotky.
Samotný motocykl není tak obtížný a účinný pro každého, kdo je obeznámen s technikou a je schopen držet nástroj v rukou. Vlastní motocyklové náčrty si můžete stáhnout z internetu, ale samozřejmě, pokud máte potřebné dovednosti, můžete se sami navrhnout. Kresby na motorce nejsou nijak složité a dokonce i nováček se s nimi může vypořádat.
Motor a řízení pro motocykly vyráběné na zakázku
Nejdůležitějším prvkem vlastního motocyklu je motor. Pro tyto účely se obvykle používají mopedy nebo malá auta.
Spalovací motory používané zahraničními obavami se týkají Honda a Yamaha v souvislosti s ekonomickou spotřebou paliva. Mimochodem, stojí za zmínku, že tyto motory jsou velmi oblíbené díky své všestrannosti a jsou vhodné pro výrobu motocyklových technologií, motoblock nebo dokonce mini elektráren.
Pro domácí motorku je lepší si vybratdvoudobé motory. Na rozdíl od čtyřtaktů mají menší hmotnost a menší rozměry, což je důležité, ale mají přibližně stejný počet koní.
Ovládací prvky motocyklu mohou být zvoleny odlišně, ale systém řízení s vestavěnými plynovými rukojeťmi, spojkou a převodovkou ze starého motocyklu je nejvhodnější. Není to špatné a je docela jednoduché dostat motocykl z motocyklu.
Trať pro motocykl
Pokud jste někdy přemýšleli, jak udělat motorku vlastníma rukama, otázka housenek se stala záležitostí pro vás, protože motobike jsou určeny k jízdě ve sněhu a kolo se nehodí sem.
Jednou z možností je vzít si přepravní pásku a vyrobit domácí stopy dokonce i dřevěných kolejnic. Pro zpevnění kolejí doporučujeme použít ocelové hřebeny, které se upevňují na dřevěné trámy. Upevnění celé montážní struktury housenky lze provést pomocí vyřezávaných šroubů. Podrobné fotografie motocyklů v procesu celé sbírky naleznete na stránkách úprav
.Řízení motocyklů
Proces řízení technologie motocyklů je podobný běhu motocyklu nebo mopedu. Přesně stejné jako na skútru nebo motocyklu na rukojeti, jsou zde spínač plynu, spojky a převodovky. Kola je obvykle připevněna k ráfku dvěma trubkami přivařenými k vidlici.
Výkresy
1-přední poháněná kola; 2-regály-gruntozazepy (břízové kolejnice 35? 75-1260 mm); 3-závitový šroub M8x170 mm s maticemi; 4-horní rám (ocelová trubka 30? 2 mm); 5-přední knoflík zavěšenímotor (ocelový pás tl. 2,5 mm); 6-hřeben (tloušťka ocelového pásu 3 mm); 7-výztužný prvek (ocelový plech tloušťky 2,5 mm); 8-pólová (ocelová trubka 30? 2 mm); 9 vidlice (průměr ocelové trubky 22? 2,5 mm); 10-palivová nádrž (objem polyetylénové nádoby 2,5 l); 11 ovládacích prvků pásové jednotky (vlevo: rukojeť spojky a spínač převodovky vpravo - rukojeť pelet) "; 12 kol (z mopedu jakékoli značky); 13 - podpěra palivové nádrže (ocelový pás tl. 2 mm); 14-palivový jeřáb s nádrží (z jakéhokoliv mopedu); 15-palivové potrubí; 16-pouzdro hnacího hřídele; 17 - hák; 18 rukávů (segment gumové hadice); 19-vnější lícní kola (duralový plech tloušťky 3 mm); 20-puk; Vidlice; 22-dlaha; 23-hnací hřídel (průměr ocelové trubky 30? 2,5 mm); 24-příruba (tloušťka ocelového plechu 3 mm); 25 kolíků (průměr ocelové tyče 10 mm); 26-vnitřní líce kola (duralový plech tloušťky 3 mm); 27 přední zadní kolo; 28-vodičový řídicí systém; Hnací dráha s 29 řetězci; 30-zadní montážní knoflík motoru (ocelový plech tl. 2,5 mm); 31-motor typu B-50; 32-tlumič (ocelová tenkostěnná válcová nádoba o průměru 0,0130 mm s otvory o průměru 20 mm); 33-spodní část rámu (ocelová trubka 30? 2 mm); 34-objímka předního hřídele; 35 šroubů M8x55 mm s maticemi; 36.40 - průchodky; 37-ložisko; 38-adaptér; 39. rukáv; 41-rukáv; 42-drátové řetězové kolo; 43 - gumová páska