21. srpna 2013
Suterén na paletách
\ t
Sekce: Stavba
Když jsme se rozhodli postavit kůlnu, altán, postavit skleněný skleník nebo sestavit kovovou garáž, měli bychom přemýšlet nad nadací.
Položit pevnou a hlubokou stuhu - pracnou a drahou. Ve stejné době, malé nadace, "dva bajonety", po dlouhou dobu neprochází povodní zmrazit půdu. Doporučuji kompromisní řešení - vybudovat základy na jeskyních vlastníma rukama. Minimální úsilí a náklady, ale zároveň - spolehlivé a trvanlivé.
Příprava
Pro výrobu pilot vybereme trubku * (cín, plast nebo azbestový cement) v délce 100 cm a výztužnou tyč 120-130 sm. Pro svařování upevňovací konzoly ve tvaru písmene P ** z oceli o tloušťce 4 mm, zakřivené ve tvaru nosníku na základně konstrukce. Před šrouby vyvrtejte otvory (hřebíky).
Instalace
Vykopněte lopatu lopaty o hloubce asi 1 m ( obr. 1 ). Je vhodnější odstranit zeminu sádrovou lopatkou. Trubku položte na dno jámy a naplňte ji 2/3 výšky betonu. Pak 20-30 cm (na požadovanou úroveň) vytáhneme trubku z jámy. V tomto případě se tvoří dno "kapoty", což zabraňuje sezónnímu vertikálnímu pohybu pilot. Nalijte prostor v blízkosti trubky na zem, vložte tyč (nejlépe na centrální osu), vyplňte beton. Po 3 - 4 dnech, snažit se nenarušovat nestabilní dort, zalévat jámu a vylévat zemi.
Po 3-4 týdnech začneme stavbu. Během této doby jsme odlévali z betonu v intervalech mezi odlitky nosičůdesky určené k ochraně základů konstrukce před taveninou a dešťovou vodou ( Obrázek 2 ).
Důležité!
Uvedená mezera pod nosníkem je povinná, protože kompenzuje kolísání úrovně země.
Kbelíky vyrobené takovýmto designem jsou bezpečně uchovávány v zemi, kde nemrznou hlouběji než 70 cm, u prostředního pásu tato hodnota obvykle nepřesahuje 40 cm, i když se několikrát v průběhu staletí stalo, že v některých místech půda zamrzla a 60 cm .
* Kolik pilot a jaký průměr by měly být trubky - závisí na hmotnosti konstrukce. Pro pavilon je dost 4 ks. d 120-130 mm, pro kovovou garáž střední velikosti - 10-12 pilot 140-160 mm
** Konstrukce upevňovacího držáku může mít varianty. Například ve formě svařovaného drátu nebo šroubu přivařeného k matici ( Obr. 3 ).
Konstantin MOLCHANOV.
Instalační schéma pilot
Obr. 1Schéma montáže piloty
1 - trubka, 2 - beton, 3 - výztužná tyč, 4 - upevňovací konzola, 5 - "kapota"
Systém pilotového založení
Obr. 2Schéma pilotového základu 1 - přízemí, 2 - pilot, 3 - upevňovací konzola 4 - nosník základny (nosník), 5 - přídržná deska 6 - mezera 1-2 cm
Video z pilotů pilot
Zdroj vlastní výroby:
http://www.umeltsi.ru/