Nastavení HBO OMVL 4 generace vlastníma rukama

Jak víte, profesionální inženýři, vysoce kvalitní, továrně vyráběné vybavení je zárukou úspěchu. Zejména pokud se jedná o plynové zařízení OMVL. Tento výrobce se ukázal jako jeden z nejlepších na světě.

Je důležité, aby inženýři a konstruktéři společnosti pečlivě zpracovali každý uzel, přičemž věnují zvláštní pozornost možnosti jeho fungování v přísné ruské realitě: ne vždy kvalitní a čisté palivo a extrémní teplotní podmínky provozu.

Proto jsou vozy GAZ vybaveny plynovým zařízením OMVL - výkonným a vysoce spolehlivým. Navíc, ve většině případů, při výběru plynových zařízení auto majitelé zastaví svou volbu na této značce jako nejčastější.

Obsah
  1. Plynové zařízení OMVL
  2. Vlastnosti instalace a provozu
  3. Výhody a nevýhody HBO OMVL
  4. Závěr

Plynové zařízení OMVL

\ t

Zařízení se skládá z těchto prvků:

  • palivová nádrž;
  • ventil přívodu plynu (ventil);
  • tankovací zařízení;
  • rozdělovač tlaku v systému;
  • plynový filtr;
  • vstřikovací zařízení (vstřikovače);
  • elektronická řídicí deska;
  • snímač tlaku.

Palivová nádrž je často instalována v zavazadlovém prostoru - kde je dostatek volného prostoru.

Pozor! Pro propanovou směs je vyžadován ventilový mechanismus, pro metan je uzavírací ventil. To by mělo být známo při výběru systému.

Distribucetlak a současně odpařování z kapalného stavu ve válci) dochází v reduktoru, pak se směs filtruje a dostává se do bloku vstřikovačů. Elektronika řídí dodávku paliva do motoru, v závislosti na zatížení, řídí celý systém jako celek. V tomto případě je zabráněno přebytečnému plynu, provádí se nepřetržité přivádění směsi do spalovací komory a provádějí se další funkce.

Vlastnosti instalace a provozu

Podobně jako ostatní verze zařízení pro distribuci plynu se HBO OMBL nedoporučuje pro samostatnou instalaci. V současné době je verze 4 nejoblíbenější. Modernější (a dražší) instalace jsou stále jen vyvíjeny a předchozí generace, spolu s postupným odchodem do minulosti karburátorových motorů, se stávají nevyžádanými.

Mezi nejčastější patří soupravy Saver a Dream. Vhodné pro všechny bez výjimky s injektorovým vstřikováním, perfektně s nimi ukotvené. Soupravy jsou plně připraveny k instalaci, stačí věnovat pozornost shodě automatizace motoru (počet válců) a rozdělovače. Všechny propojovací kabely, snímače, armatury a další komponenty jsou vybrány výrobcem, nebudou muset hledat nezávisle.

Důležité. Software Saver je založen na originálních benzínových kartách, takže je zaručena stabilní funkce motoru na modrém palivu - rozdíl je prakticky nemožný. Pokud tomu tak není, HBO nebo chybná elektronika nemusí být správně nakonfigurována.

Další velké plus - program je k dispozici proKe stažení na webových stránkách OMVL v poslední revizi. Sen v tomto ohledu je ještě pokročilejší: provádí výběr optimálních parametrů vstřikování, což umožňuje udržet hladký chod i při minimální spotřebě paliva. Takové nastavení generace HBO OMVL 4 vlastními silami opět neuspěje: potřeba pomoci odborníků ze servisního střediska. Požadavek na provoz je pravděpodobně jedna věc: sledovat čistotu plynu. Z toho závisí životnost celého systému.

Výhody a nevýhody HBO OMVL

Mezi argumenty ve prospěch plynových zařízení OMVL pro 4. generaci autoautomatů nadšenců automobilů, kteří se potýkají s jeho provozem v ruských podmínkách, kde nejbližší služba nesmí být větší než tucet kilometrů.

A také jednoduchá fakta. Za prvé, podle statistik jsou tyto jednotky vybírány ve více než 40 zemích. Pouze v Rusku existuje asi 20 tisíc montovaných souprav. Zadruhé, více než 50% celkového objemu dodávek jde do továren, na instalaci na klíč HSB, na nové vozy pod značkami: Toyota, Hynday, FAW, Volkswagen, BYD, Suzuki, Tata, Ford, GAZ a tento seznam se neustále rozšiřuje. Za třetí, na HBO 4 je schéma zapojení OMVL jedním z nejvíce promyšlených: nemá žádné zbytečné detaily ani náhodný prvek.

Závod Gorky Automobile Plant již více než 5 let využívá vybavení této značky k novému vybavení svých výrobků. A to je pevné doporučení. Mezi nevýhody patří srozumitelnost ve stupni čištění paliva (věčná nemoc všech systémů), velké množství elektroniky, není drahéúdržby (a pouze v autorizovaných dílenech), jakož i tendence distribučního uzlu selhat.

A pak je tu problém nazvaný "plynová převodovka OMVL 4 generace, oprava" a její cena je kulatá suma. Jedna cesta ven: neodkládejte profylaxi, včas vyměňte malé odmítnuté uzly a věnujte pozornost případným poruchám v motoru. Za těchto podmínek bude instalace trvat dlouho a prakticky bez selhání.

Instalace soupravy plynových lahví v současném ekonomickém prostředí je plně oprávněná: propan stojí několikanásobně levnější benzín, kromě toho je takové palivo šetrnější k životnímu prostředí. Argumentem ve prospěch přechodu na zkapalněný plyn je stále rostoucí spolehlivost alternativního systému zásobování palivem.

Elektronické vstřikování a dodávka směsi, schopnost doladit režimy provozu motoru otevřeného majiteli nové vyhlídky: nejen snížit náklady na tankování, ale také udržet rychlostní charakteristiky vozu beze změny.

Rozhodující bude ze všech hledisek volba HBO 4 generace OMVL - značky, která se osvědčila nejlepším způsobem. Společnost s více než třicetiletými zkušenostmi v oblasti navrhování zařízení pro přepravu plynu patří mezi přední výrobce a kvalita italských továren byla vždy hodnocena jako vysoká, zejména pokud jde o automobilový průmysl.

Závěr

Plně vybavené, testované v podmínkách záporných teplot a extrémního využití, bude soubor HBOpřesně a jasně porazil srdce čtyřkolového přítele.