Nejlepší řešení je zděná garáž

Vývoj moderních technologií přispěl k vzniku alternativních stavebních materiálů. Většina motoristů však stále dává přednost použití pro skladování automobilů - cihlové garáže. Hlavním důvodem stáří testovaných vlastností cihly jako stavebního materiálu - trvanlivosti, spolehlivosti a životnosti.
Obsah
  1. Garážová konstrukce
  2. Výběr materiálu
  3. Postavte se?
  4. Fáze výstavby
  5. První etapou výstavby je základ
  6. .
  7. Druhá etapa - konstrukce stěn
  8. Třetí etapa - střecha
  9. Čtvrtá etapa - dokončovací práce

Výstavba garáží

\ t

Problémy se skladováním automobilů v sovětských časech se zhoršily začátkem práce automobilky Volha. Přestože vozy prakticky nebyly k dispozici pro volný prodej, počet jejich majitelů se neustále zvyšuje. Objevující se v podnicích "garážová družstva" nesplnila potřeby všech majitelů automobilů.

Většina z nich však stále získala právo na garáž z cihel (v družstvech, garážová boxy často stavěli majitelé a zpravidla z cihel), to znamená, že situaci lze nazvat kritickou.

Na počátku devadesátých let zaplavil do země proud zahraničních automobilů. V podstatě se jednalo o staré stroje, které předčily kvalitu a nižší cenu domácích výrobců. Samozřejmě, že „auto“ obyvatelstva se několikrát zvýšilo, zatímco garážová boxynení podstatně přidán.

Tento problém byl zvláště naléhavý v metropolitních oblastech. V loděnicích v hromadném pořadí existovaly různé konstrukce (kontejnery, "želvy" atd. Pro skladování automobilů). Téměř každý vlastník takových „garážových boxů“ chápe, jak jsou zranitelní a sní o dobré garáži.

Výběr materiálu

\ t

Pro majitele automobilů se rozhodli koupit nebo postavit garáž, otázka výběru stavebního materiálu je prvořadá. Samozřejmě, mnozí se shodují, že výstavba cihlové garáže je nejlepší volbou z hlediska spolehlivosti a životnosti.

V souvislosti s náklady na objekty mohou být kovové garáže považovány za alternativu. Dvě hlavní výhody kovové garáže před cihlou jsou nižší náklady a mobilita.

Tato garáž je snadno a rychle přepravována na požadované místo (například při pohybu). To je zajištěno integritou konstrukce s pomocí manipulátoru jeřábu a nákladního automobilu.

Mobilita jako důvod pro výběr kovové garáže však není tak nákladově efektivní jako náklady. Garáž z kovu je řádově levnější než cihla. V tomto ohledu mnoho majitelů automobilů nemá dostatečné finanční prostředky na to, aby si poprvé pořídilo kovovou garáž.

Kromě svých pozitivních technických vlastností je stacionární garáž nejlepší a legální a je plnohodnotným majetkem. To znamená, že může být prodán, odkázán, dán.

Stacionární garáže mají řadu dalších výhod, jsou možnéuspořádání: rozhledna, sklepy, dílny. Stejně jako vytváření útulného a pohodlného prostoru.

Postavte se?

Stavět garáž vlastními rukama je pro nepřipravenou osobu obtížným úkolem. První problémy mohou vzniknout před zahájením stavebních prací. Chcete-li vybudovat garáž, musíte zařídit řadu povolení, často je tento proces zpožděn o měsíce, takže je lepší obrátit se na specialisty.

Dokončení procesu zpracování dokumentů vyvolává mnohem více otázek, od banálního - kolik by měly být cihly na garáži, až po významnější - kolik toho všeho bude pokračovat a hlavní věc, kterou stojí za to.

Odpovědět na otázku o požadovaném množství cihel není tak složité, jak se zdá na první pohled. Stačí si vzpomenout na školní program a znát objem jedné cihly. Odhadovaný objem stěn je dělen objemem cihel a ukáže se být přibližný, ale dost blízko k přesnému číslu.
Odpověď na mnoho otázek lze získat zkoumáním různých návrhů garážových cihel, navíc je nutné konečně určit, pro které konkrétní účely bude garáž použita. Pokud je to nutné pouze pro uskladnění automobilu, cena bude minimální, v případě, že je požadována víceúčelová garáž (inspekční jáma, sklep, regály, dílna), budou náklady odpovídajícím způsobem vyšší.

Jasně odpovězte na otázku, nakolik je cihlová garáž možná pouze po schválení odhadu. Nicméně, ne všichni motoristé stavět garáž samostatně provádět nějaký druh účetnictví, se snažísituaci.

Fáze výstavby

Ne každý vlastník auta ví, jak postavit garáž z cihel a rozhodnout se ji postavit sami. Je třeba pochopit, že dříve nebo později bude nutné vyhledat radu kvalifikovaných odborníků. To je případ, kdy je lepší kontaktovat co nejdříve, aby nedošlo k nenapravitelným vadám konstrukce.

První etapou výstavby je základ

.

Aby byl zajištěn silný kontakt konstrukce se zeminou a její trvanlivost, je nezbytné provádět práce na stanovení hloubky vodonosné vrstvy, úrovně zamrznutí půdy a jejího složení.

Realizací nezávislé stavby cihlové garáže mnozí používají techniku ​​monolitického základu. Tento proces vyžaduje maximální koncentraci. "Soles" by měl být zaplaven bez přerušení. V případě zastavení prací s betonem po dobu delší než 6 hodin je nepřípustné pokračovat v nich, dokud nezíská řešení extrémní tvrdosti (cca 7 dní). Je třeba poznamenat, že v tomto případě se v monolitu objeví vnitřní steh, který bude "slabým místem" nadace.

Proces úplného vytvrzení nadace trvá přibližně tři týdny, a proto by měl být v této době chráněn před mechanickými vlivy. Proces „zrání“ lze urychlit pomocí speciální přísady do betonu. Pro tyto účely se obvykle používá plachta, která se periodicky navlhčuje. Na konci profylaktického období nadace izoluje a provádí hydroizolační práce.

Druhá etapa - stěnová konstrukce

\ t

Kolik cihel musí být v garážizáleží na projektu, ale zda dlouhodobý "box" zůstane silný závisí na performerovi díla.

Pro dosažení požadované kvality konstrukce je nezbytné:

  • Správně orientujte každou cihlu na zdivo, rovnoměrně rozdělte zatížení
  • Přísné dodržování jasného uspořádání zdiva. Pro nezkušené stavitele, nejpohodlnější multi-order systém (jedna slza řádek 5-6 lžíce). Síla takového zdiva je o 9% nižší než síla jednořadého systému, ale je mnohem snadnější implementovat a mnohem úspornější.
  • Používejte pouze vysoce kvalitní roztok a provádějte jeho přípravu v souladu se stanovenými pravidly v závislosti na typu cihel používaných ve stavebnictví. Pro keramické cihly se vyžaduje viskózní a trvanlivé řešení (cement /písek = 1 až 3), pro pokládání dutých cihel používáme tekutější a měkčí roztok (cement /písek = 1 až 4).
  • Vyvarujte se silných spojů (s použitím standardní cihly o rozměru nejvýše 10 mm)
  • Posílení. Pro zvýšení pevnosti vestavěné garáže se doporučuje 4-5 řadami vyztužit stěny kovovými konstrukcemi. Kování je v horizontálním švu, konvexnost a rohy jsou vyztuženy ve svislé rovině.

Třetí etapou je střecha

.

Dvouvrstvá střecha, podle mnoha vlastníků automobilů, je nejoptimálnější variantou pro stojící stacionární garáž. Vedle kvalitativní ochrany před účinky přírodních srážek umožňuje střecha tohoto typu vybavit další sklad - půdní vestavbu.

Střešní konstrukce je odpovědnou etapou stavebních prací, která vyžaduje nejpřesnější a nejpřesnější výpočet hlavních parametrů, jejichž tvar je určen: výška kobylky, svah, délka krokví a jejich správný krok.

Při izolaci a hydroizolaci střechy v garáži, která se staví samostatně, je obvykle možné provést chyby ve formě: nesprávné instalace hydraulické bariéry a paraburieru, absence vzduchové vrstvy určené pro ohřívač. Aby se takovým chybám předešlo, je nutné jasně pochopit princip fungování tepelného izolátoru.

Čtvrtá etapa - dokončovací práce

Nejjednodušší etapa výstavby. Otázka, jak postavit cihlovou garáž, odpadla sama s dokončením stavby a je třeba rozhodnout o jejím dokončení. Je však třeba mít na paměti, že po výstavbě stacionární garáže se předpokládá další smrštění. V tomto ohledu se nedoporučuje používat "neplastické" obložení (například keramické obklady).

Dokončovací práce zahrnují stejnou izolaci. V cihlových garážích nejsou nejlepší vlastnosti tepelné ochrany. Proto je ve většině regionů země tento postup nezbytný.

Instalace brány je obtížné izolovat do nezávislé fáze výstavby, ale jedná se o velmi důležitý a často složitý proces.

Časy, kdy brány garáží byly primitivní a stejného typu kovových konstrukcí, natřené, obvykle v hnědé nebo špinavé zelené barvě, byly v minulosti navinuty zpět.

Moderní modely vrat jsou vyrobeny z materiálů,vyvinuté s využitím nejnovějších technologií. Návrháři se podílejí na jejich návrhu. Modely brány v našich dnech jsou konstruktivně výrazně odlišné a používají se k jejich výrobě.

Ze všech rozmanitostí lze rozlišovat tyto typy bran: posuvné nebo posuvné, kyvné, zvedací, válečkové, sekční a specializované.