Pilot-rafting nadace pro technologii pěnobetonu

Pro správné zvolení základu pro pórobeton je nutné vzít v úvahu geologické charakteristiky lokality. Podle některých odborníků je pórobeton navzdory vysokému výkonu velmi křehkým materiálem. A s malou deformací základů budou v budově vznikat trhliny.

Křehkost je určena modulem pružnosti. Čím vyšší je metrika, tím méně trvanlivý materiál. Když se podíváte na právní dokumentaci, můžete vidět, že daný index křehkosti pro pórobeton je nejslabší ze všech často používaných betonů.

Pórobeton se považuje za trvanlivější materiál všech typů betonu. Proto je těžký typ betonu považován za křehčí ve srovnání s křehkým provzdušněným betonem.

Obsah
  1. Základní zařízení
  2. Montáž
  3. Přípravné práce
  4. Uspořádání nadace
  5. Půdní práce
  6. Nevýhody
  7. Uspořádání krokví
  8. Hlavní chyby v ujednání
  9. Nedostatečné spojení mezi razversqua a piloty
  10. Nedostatek vzdušného prostoru pod spodní částí hráze

Základní jednotka

Piloty volí železné nebo betonové sloupy, které berou na váze celou konstrukci. Pro zvýšení stability sloupků je nutné, aby nosník byl udržován na pevném povrchu s nejméně stlačitelností.

Za tímto účelem je nutné zajistit prohloubení pilot do velké hloubky. Navíc hloubka pokládky pilot je dána hmotností konstrukce.

Pro zvýšení odolnosti proti mrazu a pevnosti v ohybu pilot je nutné vyztužit, což také zajistí dobrou seismickou pevnost.

Rostverk je železobetonová páska, která zase pevně váže všechny vyčnívající pod zeminou palety hlavy.

Zároveň grilovací hala hraje roli základu pro budoucí zdi budovy.

Kromě toho poskytuje rytmické rozložení zátěže od návrhu po palety. Pro kompenzaci tažných sil, které se objevují v mezeře, která je k dispozici mezi piloty, musí být krokve vyztuženy. V závislosti na umístění projektu mohou být piloty uspořádány jako pásky nebo například železobetonové desky.

Montáž

Konstrukce jádra na hranolky se skládá z několika etap.

Přípravné práce

\ t

Především je nutné stanovit únosnost půdy. Při výpočtu je nutné vzít v úvahu zatížení všech komponentů konstrukce. To zahrnuje krokvy a samozřejmě hromady.

Uspořádání nadace

Povrch území musí být očištěn od úrodné vrstvy země a vytvořit vyrovnávací plochu. Při použití obuvi je nutné označit rohy budovy a upevnit hranice vnějších a vnitřních stěn. Na konci těchto prací můžete začít označovat instalaci pilot, plus, na všechny, je třeba mít na paměti, že musí být nutně umístěny v rozích areálu, pod nosnými stěnami a v průsečících vnějších stěn s vnitřním.

Půdní práce

\ t

Začnou dělat po značenímíst pro instalaci pilot. Půdní práce lze provádět jak ručně, tak za použití speciálního vybavení.

V situaci nezávislé práce se uchylují k používání ručního vrtáku. V zakoupené studně by měla být namontována azbestová cementová trubka, nebo by mělo být vyrobeno make-up košile.

Uprostřed rámu by měla být umístěna výztužná konstrukce, která se skládá ze čtyř výztuží, které budou následně pokryty betonem. V situaci, kdy se používá technologie, se používá zařízení na výrobu pilot, které pomocí náplně ponoří do půdy hotový vývar.

Nevýhody

Jednou z hlavních nevýhod základu pilotů je, že je obtížné pokládat základnu, protože mezi grilem a povrchem půdy, který je třeba vyplnit, je volný prostor.

Uspořádání krokví

\ t

Na konci tuhnutí pilot a souboru požadované pevnosti mezi nimi je nutné namontovat deskové bednění, ve kterém je písek broušen a utěsněn. Velikost bednění závisí na velikosti víčka a šířka je dána tloušťkou stěn.

Není třeba zapomínat na potřeby zařízení speciálních technologických kanálů, které jsou nezbytné pro poskytování nezbytné komunikace.

Po kvalifikaci stěn bednění je nutné nainstalovat hydroizolační vrstvu a namontovat výztužný rám. Při montáži kostry je lepší použít speciální pletací drát, v přítomnosti vhodných tvarovek se doporučuje použít svařování.

Po instalaci výztužného rámu se doporučuje začít litíbeton

Hlavní chyby při aranžování

Při pokládce daného typu základu se staviteli často dovolují tyto chyby:

Nedostatečná komunikace mezi razverskem a piloty

Během chladného období, po zamrznutí země, je její expanze rozšířena, a to vše pod spodní část, vzhledem k přítomnosti izolovaných překrytí, půda ochlazuje mnohem pomaleji.

Sloupy tedy pociťují vliv sil, a to, že horní části pilot přijímají při provádění podzemního prostoru zatížení zamrzlé země.

Nedostatek vzdušného prostoru pod spodní částí krokví

V případě vytvrzování grilu, pokud není odstraněn písek z písku, pak pod vlivem štiplavých půd, dojde k výraznému namáhání, které může způsobit odtržení deformace popruhu.

Aby se tomu zabránilo, je žádoucí umístit desky, zejména z pěnového polystyrenu, v tloušťce přibližně 150 mm v čase pro betonování ve spodní části bednění.