Pilot-šroubové základy s vlastními rukama

Rozhodnutí o zařízení domu na základech pilotových šroubů dává jeho iniciátorovi mnoho výhod.A především, je to jednoduchost zařízení tohoto typu základny, které umožňuje jeho provedení jeho vlastními silami. A v tomto se vás budeme snažit přesvědčit vydáním krok za krokem instrukce o konstrukci základu na šroubových pilotách.

.

Zařízení základu otočného šroubu je povoleno na všech typech zemin.Z tohoto důvodu není jeho použití omezeno pouze na výstavbu země. Šroubová základna se používá pro vzpěry pro mosty, stožáry a dokonce i elektrické vedení. Kromě toho, samotný základ na šroubové piloty umožňuje výstavbu budov na svahu bez objemných a velmi nákladných zemních prací. Další výhodou tohoto typu důvodu je možnost sekundárního využití pilot, které se aktivně využívají při výstavbě dočasných staveb.

Výpočet základu piloty:

.

Pro instalaci šroubového základu se zpravidla používají stohy standardních velikostí - průměr 108 mm a 2,5 metru v řadě.Současně musí být nutně vypočítán průměr hromád s ohledem na předpokládané zatížení nadace z nadzemní části domu. Délka stejných palet ovlivňuje typ zeminy - konkrétně úroveň jejího zamrznutí a hloubku umístění stabilního plemene. Navíc vlastnosti půdy ovlivňují také typ hromád pilot.

Fáze výstavby základu piloty:

  • Vykreslování pomocídalší odstranění os základu. Místa pilot jsou vyznačena na parcele. Krok instalace hromádky může být volán od 1000-3000 mm, na vyznačených místech jsou vylévány kopy, na kterých se v budoucnu provádí přesnost značení. Výkyvné piloty lze provádět jak ručně, tak za použití speciálního vybavení.
  • Zařízení pilot na okrajích budoucí konstrukce. Nejdříve jsou zasunuty extrémní hromady. Při drhnutí palet vlastníma rukama je nutné při všech pracích používat hladinu alkoholu v nepřetržitém řízení. Všimněte si, že odchylka již nastavených pilot nesmí překročit dva stupně. V opačném případě bude částečně nebo zcela narušena nosnost konstrukce.
  • Zbývající piloty jsou přišroubovány.
  • Prořezávání palet na konstrukční značku. Tato práce je prováděna s využitím vyrovnání nebo vyrovnání. Piloty mohou být řezány na více než 150-200 mm
  • Betonování dlažby. V dutině pilot je obvykle nalita betonová směs značky M200 a další. Tento postup nejenže zvyšuje nosnost základu, ale také chrání kovové prvky před korozí. Zároveň se při plánování opakovaného použití pilot (a to se často provádí) tato práce neprovádí.
  • Svařovací hlavy. Hlavy o rozměrech 250 x 250 mm se oblékají a pak se přivaří k dlani. Švy ze svařování musí být očištěny a následně ošetřeny antikorozním nátěrem.
  • Uspořádání krokví. V závislosti na typu konstrukce, jako krokví může působit jako dřevěný trám a monolitickýželezobetonový můstek
  • .

    Sochařský základ na rozdíl od jiných typů pozemků nevyžaduje smrštění. To vám dává možnost začít stavět dům jeden den po instalaci фундута.