Plnění podlahy v garáži

Při výstavbě těchto budov je zpravidla hlavní pozornost věnována konstrukčním prvkům stavby - základu, stěnám a střeše. Ale tato část, stejně jako sex, je dána mnohem méně. Pokusme se zjistit, co by mělo být v zásadě splněno?

Taková malá analýza nám umožní pochopit vhodnost vybavení samotné podlahy garáže.

Obsah
  1. Požadavky
  2. Technologie plnění
  3. Aplikace základního nátěru
  4. Plnění podlahy pro garáž
  5. Užitečné tipy

Požadavky, které mají být splněny

\ t

První taková stavba není postavena tak, aby měla pouze pohodlný sklep. Má auto, které má významnou váhu. V důsledku toho je podlaha vystavena zvýšenému zatížení.

Za druhéúdržba vozu zahrnuje jeho pravidelnou údržbu a opravy. Podobné události jsou spojeny s použitím různých nástrojů a pomůcek (někdy dost těžkých), které se někdy vyskytují a klesají. Znovu, otázka pevnosti podlahy.

Zatřetíneexistuje žádný automobil, který by se alespoň příležitostně nevyskytoval v žádném systému. Na každém parkovišti můžete vidět místa z PMM na místech, kde jsou stroje instalovány. Navíc je v garáži prováděna baterie. Proto by podlaha měla být charakterizována setrvačností vůči kyselinám a množstvím dalších látek, kteréjsou agresivní. Plus - odolnost proti vlhkosti.

Za čtvrté , schopnost udržet si ji v absolutní čistotě, protože žádná technika nemá rád špínu. Nerovnoměrné, s kolejemi a prasklinami povrch není něco, co je účinně vymyté, i jen odpadky není snadné. Takže dobrá podlaha by měla být co nejvíce.

Pátý , dodržování požárních předpisů. V průběhu provozu a rutinních prací je často nutné používat takové nástroje jako pájecí lampu, svařovací stroj. Z tohoto hlediska by měla být podlahová krytina nehořlavá.

Plnicí podlaha pro garáž plně splňuje všechny tyto požadavky. Existují 3 typy takových kompozic - na bázi betonu, polymeru a epoxidu. Minimální životnost těchto nátěrů, zaručená výrobci - 45 let, i když mnoho záleží na správné instalaci, stejně jako základní čistotě majitele vozidla.

Technologie plnění

Příprava základu

Podobná opatření se provádějí vždy před další povrchovou úpravou bez ohledu na typ obložení. Zvažte celou řadu děl od nuly a čtenář sám rozhoduje o tom, co má dělat ve své osobní garáži, a kterou položku lze přeskočit.

Samozřejmě, pokud byla podlaha dřevěná, jsou všechny nátěry a laky demontovány.

Čištění povrchu

Plnicí podlaha garáže v zásadě zakrývá prach i jemné částečky nečistot. Hlavní úkol v této fázi -Vyčistěte a umyjte základnu tak, aby bylo možné vizuálně identifikovat sebemenší závady (praskliny, třísky), které označují začátek zničení materiálu. Zpravidla se při stavbě garáže sníží typ pásky suterénu, ale může to být jak hromada, tak dlaždice. Pro ně je takové přezkoumání obzvláště důležité.

Podle jeho výsledků se přijalo odpovídající rozhodnutí, zvolila se metoda odstranění škod. Koneckonců, nemá smysl zaplnit podlahu, pokud budete brzy muset udělat hlavní opravy. Mimochodem, když se povrch po umytí vyschne, bude možné zkontrolovat, zda na dně vody není mokrý bod. Možná budete muset vybavit (nebo zlepšit odvodňovací systém.)

Cementový plášť (nepovinný údaj)

V některých případech se tak děje. Pokud je například základna silně rozbitá, přes povrch jsou zóny s velkými výškovými rozdíly. Zpracování takového nerovného povrchu povede ke zvýšeným nákladům na sklad plnicí podlahy v garáži. Mohou existovat i jiné možnosti - žádné zkreslení na straně brány (pro přirozený odvod vody z povrchu), stará podlaha byla dřevěná (se zpožděním na zemi) nebo volně ložená (sutiny, hliník, atd.).

Někdy se lití provádí v procesu výstavby nové budovy. Jinými slovy, základy jako takové neexistují. V takových případech jsou prováděny následující akce:

  • Půda je dobře uzavřená. Je žádoucí položit vrstvu hlíny (asi 10 cm) shora a také ji zastrčit.
  • Pískový hrubozrnný písek se zplošťuje a také „lisuje“. Pokud se jí jí nevejde, pakPro utěsnění vrstvy ji můžete zbavit vodou.
  • Instalace hydroizolačního nátěru. Tradiční materiál - ruberoid - by neměl být používán. Doba provozu, a to i za nejpříznivějších podmínek, nepřesahuje 5 let, zatímco v plnicích podlažích garáže je toto číslo řádově vyšší. Na "polštářek" písku se doporučuje umístit film p /e, gidroproekloizol nebo jiný vhodný materiál.
  • Připevnění kravaty. Tato technika se neliší od vyplnění složení podlahy, což bude dále uvažováno. Je třeba vzít v úvahu, že podlaha bude vystavena zvýšenému zatížení, takže musíte provést výztuž. Například mřížka z pozinkování, která je zapuštěna v roztoku.
  • Doporučená tloušťka kravaty pro podlahu garáže - ne méně než 10 cm.

    Aplikace základního nátěru

    To sleduje několik cílů:

    • dále posílit strukturu základny (nahoře);
    • poskytnout spolehlivější "přilnavost" mezi ní a další vrstvou;
    • vyloučit možnost vzniku a vývoje mikroorganismů.

    Způsob použití stanoví výrobce na obalu. Je nutné dbát na přípustnou vlhkost, ve které může být použita konkrétní kompozice.

    Upevnění pásky klapky

    Jakýkoliv materiál s teplotními výkyvy mění svou geometrii. Proto by mezi budoucí podlahou a stěnami měla být tlumící vrstva, která zabraňuje zničení povrchu při jeho expanzi. Vizuálně to není patrnéale ve skutečnosti to je proto, že tam jsou trhliny, malware a řada dalších vad.

    Páska (je v prodeji a je levná) se lepí po obvodu garáže do výšky údajné tloušťky výplně.

    Montáž majáků

    Taková práce se neliší od kroků lití tradičních betonových podlah. Vzhledem k relativně malé velikosti garáže můžete použít vodítka (rohy, trubky, kovové profily).

    To znamená, že se skládají paralelně a celá garáž se dělí na pruhy. Hlavní podmínka - horní části všech výrobků by měly být umístěny v jedné rovině. Můžete použít dlouhé šrouby (šrouby). Pak je podlaha rozdělena na obdélníky (čtverce), jejichž vrcholy jsou zkroucené. Vyvrtejte potěr a vložte hmoždinky - práce je jednoduchá. V tomto případě jsou jejich klobouky zarovnány.

    Pokud potřebujete zvednout maják, pod něj se umístí řešení.

    PRAKTICKÁ RADA

    Pro kontrolu, jen málokdo si koupí drahé zařízení jako laserový nivelační přístroj. Ale utratit nejlevnější stavební úroveň rublů 90 - 130 v každé pozici. Ale takový nástroj má nevýhodu - je krátký, a pro kontrolu je korektura výšek v krajních bodech garáže nebude fungovat. Chcete-li to provést, musíte vybrat rovnou lištu (například stejný kovový profil) a na ní středovou pásku.

    Plnění podlahy pro garáž

  • Připravte směs. Jediným doporučením je dodržovat požadavky výrobce. Pro dosažení vysoké kvalityDoporučuje se použít elektrický vrták (při minimálních otáčkách). Jako pracovní část se používá drát, jehož jeden konec je složen ve tvaru "motýla" a druhý je připevněn v kazetě. Můžete si vzít a připojit z kuchyňské baterie.
  • Naplnění roztoku. Doba schnutí těchto směsí je obvykle malá, proto je nutné pracovat rychle. Kromě toho by měla být kompozice připravena po částech (na 1 přihrádku), která pak musí být vyrovnána. Proto je šířka pásů při pokládce majáků určena časem povrchového švu roztoku.
  • Vylévaná hmota se válí speciálním válcem. Na jeho povrchu jsou hroty, které potřísňují maltu. Tím je zajištěno odvzdušnění, jakož i přebytečná vlhkost, což zaručuje dobrý roztok pro sušení do plné hloubky.
  • Doba zahájení provozu nové podlahy je dána chemickým složením materiálu používaného teplotním režimem v garáži. Není nutné urychlovat proces umělého sušení, protože použití různých ohřívačů povede k tomu, že uzavřená hmota je pokryta pevnou kůrou a v hloubce zůstane ve stavu určité viskozity. Taková podlaha pod zatížením začne klesat.

    Užitečné tipy

  • Při instalaci podlahy do garáže odborníci doporučují práci s epoxidovými nebo polyuretanovými sklady.
  • Aby se šetřily peníze, můžete omezit polyuretanovou impregnaci betonového podkladu. Samozřejmě na tomto patře nebude žádný stín, ale pro garáž to není podstatné.
  • Atvýpočet finančních nákladů se může řídit následujícími ukazateli (příkladem) nákladů na materiál:
    • složení základního nátěru - 0,4 kg /m2;
    • "lití" - 2,8 kg /m2.

    Při instalaci "dokončovacího nátěru na betonovém základě (bez potěru) je žádoucí ošetřit povrch bruskou. Pomáhá odstranit z něj různé cizí materiály (například gumové částice z kol vozidla).