Plynové zařízení na hřišti

Každý motorista, který vlastní Nivu, občas vážně přemýšlí o instalaci plynového zařízení na vlastní pěst.

Instalace HBO na Niva výrazně snižuje náklady na palivo. Hlavní nevýhodou této přepravy je totiž slušná spotřeba paliva. Niva má re-vybavení, které jí dává druhý život. Je důležité vědět, že po instalaci systému HBO jsou sklady zdrojů: hladkost vozidla je porušena a úroveň škodlivých emisí je snížena. Následně jsou všechny náklady rychle splatné, snadno se udržují. Vzhledem k tomu, že mnoho náhradních dílů na fungování HBO se rychle nevyužívá, majitel zřídka navštěvuje servisní střediska, jen zřídka nakupuje náhradní díly.

Obsah
  1. Vlastnosti přechodu na HBO
  2. Určeno generacemi HBO a výrobcem
  3. Generace HBO (od 1 do 6)
  4. Výběr výrobce
  5. Výhody a nevýhody přechodu na HBO na Niva
  6. Instalace a údržba
  7. Závěr

Vlastnosti přechodu na HBO

  • Zařízení plynových lahví (HBO) na Niva je instalováno stejným způsobem jako u jiných vozidel.
  • Při instalaci plynu je nutné stanovit místo pro válec (v kufru (90 l), podél trupu (50 l) pod dnem).
  • Rizika kouření v kabině jsou stejná jako u benzínu.
  • Výběr systému HBO v Nivu: ejektor nebo injektor.
  • Technický stav vozidla s HBO musí být průběžně monitorován.
  • V případě zápachu plynu - odstraňte únik.
  • Proveďte odvod kondenzátu z převodovky (u vyhazovačesystémů).
  • Doporučuje se nastavit zapalování o 5 stupňů dopředu.
  • Při teplotě nižší než +10 vozů začne benzín.
  • Niva se ráno probudí, pokud instalujete HBO.
  • Určeno generacemi HBO a výrobcem

    Generace HBO (od 1 do 6)

  • Vakuová převodovka. Nasměruje plyn do směšovače. A vstupní potrubí otevírá vakuum.
  • Elektronická převodovka. Solenoidový ventil dodává palivo. Funguje zánětem.
  • Elektronická převodovka se zpětnou vazbou. Podle principu činnosti je schéma podobné řídicímu systému lambda sondy. Reducer pracuje na systému reverzní bavlny. Je plná poruch.
  • Kontrolovaný přívod paliva je vyráběn elektromagnetickými injektory.
  • Plynové zařízení na Nivo dodává palivo do lahví v kapalné formě. Stojí to hodně, rychle se opotřebovává, takže to není příliš populární.
  • Vybaveno plynem a benzínem. Plyn se přivádí do kapalné fáze. Takové modely budou brzy opotřebovány, je vyžadován kvalitní plyn a trvalá údržba.
  • Volba výrobce

    \ t

    Zařízení pro vstřikování vhodné pro tento stroj je GIG (Gas Injector Gromiko). Jeho rysem je jeden proud plynu. Systém GIS reguluje, spouští, vypíná systém pomocí speciálního softwaru.

    Ruští výrobci vyrábějí cenné sady HBO pro společnost Niva GIG 3, GIG 3 DL. V GIG 3 DL nebudete muset instalovat další emulátor.

    Společnost Niva HBO je zastoupena ve velkémsortimentu Majitelé automobilů často doporučují, aby GIG 3 DL nebo elektronický ejektorový systém dovážené výroby.

    Pozor: jakákoli generace HBO se vejde do každé Nivy. Pokud má však Niva motor pro vstřikovače, je lepší instalovat GIG s jedním vstřikovačem. Obecně platí, že GIG 3 DL, nebo importovaný elektronický ejektorový systém, se nijak zvlášť neliší od ostatních HBO. Jeho výhodou je pouze rychlá návratnost.

    Výhody a nevýhody přechodu na HBO na Niva

    Stejně jako u každé modernizace je třeba vzít v úvahu výhody a nevýhody budoucího systému. Je třeba vzít v úvahu ekonomickou složku, technické obtíže, změny chování automobilů. Hlavní výhodou při přechodu na HBO je zpravidla významná úspora paliva.

    Přechod na náklady na plynové válce, pokud je vozidlo provozováno aktivně (asi 15 tisíc km /rok) a motor spotřebuje více než 6 litrů. benzín V opačném případě je přechod na HBO sporný. Tak jak dlouho bude muset zaplatit reinstalaci a nákup vybavení.

    Pros:

  • Úspora paliva.
  • Menší opotřebení motoru.
  • Snížené náklady na údržbu.
  • Ekologická šetrnost paliva.
  • Hladkost kurzu se zlepšuje.
  • Přijde akustický komfort.
  • Zvyšuje celkový počet ujetých kilometrů.
  • Zvyšuje se životnost zapalovacích svíček.
  • Motor pracuje plynuleji.
  • Nevýhody:

  • Dynamika řízení je mírně snížena.
  • Dochází k poklesu výkonu.
  • Je těžké předvídat přebytek paliva.
  • V létě se rychle rozsypekarburátoru
  • Zvyšuje zatížení GBC (proplachované ventily).
  • Přechod na HBO poskytuje vynikající výhodu na dlouhé vzdálenosti, protože dává vozidlu poměrně dodatečnou dodávku zdvihu. V přítomnosti tohoto systému auto projíždí mnohem delší vzdálenosti. Koneckonců, část cesty se může pohybovat na plynu, a když začne končit, okamžitě přepněte na benzín. Taková nepochybná výhoda umožní během cesty, aby se v odlehlých oblastech nedoplňovala pochybná kvalita benzínu.

    Také možnost přechodu z benzínu na plyn a naopak umožňuje řidiči zvolit pro něj nejlepší režim. Například, na vysokorychlostních tratích je možné si vybrat benzín, a v sídle motor přepnout na plyn (ve skutečnosti motor a tak ztrácí sílu).

    Domácí plynové motory pracují stabilněji a tišeji než benzín. To je dáno tím, že oktanové číslo plynu - cca. 110, který je vyšší než oktanové číslo benzínu.

    Instalace a údržba

    Válec je instalován uvnitř zavazadlového prostoru (je malý), mimo tělo, pod dnem, na střeše.

    Je však lepší připevnit plynovou láhev pod dno. Nejprve se neuskuteční v kufru. Za druhé, nepoškozuje vzhled vozu. Za třetí, přístup k němu je omezený, a když únik plynu vstoupí do atmosféry, a ne v salonu.

    Zaprvé se jedná o odstranění rezonátoru nativního tlumiče. Na jeho místo dal M-2141. Spojovací prvky jsou vyrobeny z kanálu, dělají profilové řezy. Pak se přivaří k tělu. Mezi rámem a balónek se položí pryž /izolátorvýrazné snížení dynamického dopadu. Balónek je předem natřený a objímkové spoje jsou mazány.

    Proveďte nákladovou linku. Upevňuje se na tovární armaturu. Zapojení je povoleno pod kapotou. Na panelu auta nastavte spínač plyn-plyn. " Přechod z benzínu na plyn by měl zpravidla probíhat bez poruch a trhlin. V autě od výrobce instaloval trakční spojku (tažné zařízení). Při přepnutí na plynové lahve budou muset odmítnout nebo změnit. Příklady instalace HBO na Nive lze vidět na obrázcích nebo videu.

    Často se majitelé automobilů rozhodnou ušetřit na instalaci HBO a recyklovat se. Musíme však vzít v úvahu, že nespolehlivé řemeslné metody mohou ohrozit celý systém. Kromě toho, s nezávislou instalací, stroj produkuje hodně hluku. Také pro instalaci HBO jsou výfukový systém a tlumič výfuku přeuspořádány, což je nezákonné pro údržbu.

    Závěr

    Přechod dopravy na plyn je tedy spíše nutností než luxusem. Takové rozhodnutí je přijímáno individuálně a mnoho řidičů to nelituje. Před přechodem na HBO musíme zvážit všechny klady a zápory, prozkoumat všechny dostupné informace.

    Téměř každý hospodářský prvek je důležitým faktorem. Niva s plynovým zařízením výrazně ušetří náklady.