Plynové zařízení pro Pajero 4

Někteří majitelé Mitsubishi Pajero chtějí instalovat plynové láhve na jejich vozidla. Je však příliš mnoho pochybností o velkém počtu stereotypů o nebezpečích plynů ao vysokých nákladech na instalaci. Proto je třeba chápat a analyzovat názory ostatních majitelů Pajera.

Obsah
  1. Vlastnosti přechodu Mitsubishi Pajero na HBO
  2. Určeno generacemi HBO a výrobcem
  3. Výhody a nevýhody přechodu na HBO v Mitsubishi Pajero. Recenze vlastníků
  4. Instalace a údržba

Vlastnosti přechodu Mitsubishi Pajero na HBO

Při přechodu na zařízení s plynovým válcem pro Pajero 4 je důležité zvolit správnou soupravu a sestavit ji. Montáž vlastními rukama nepředstavuje práci, zatímco výhody plynů jsou obrovské. Při instalaci HBO na Mitsubishi, Pajero nevyžaduje velké změny v designu vozu. Plynové lahve v tomto voze jsou vhodně umístěny ve výklenku pod třetí řadou sedadel.

Čtvrtá generace Pajera se neodlišuje silnými vnějšími změnami od svých předchůdců, a proto je plynové zařízení umístěno na stejném principu jako u jiných podobných motorů.

Určeno s generacemi HBO a výrobcem

Plynová zařízení v Pajero 4 se postupně vyvíjela, a proto existuje několik generací, které se liší svou prací, technickými vlastnostmi a kompatibilitou s karburátory a vstřikovači.

  • První generace. Toto je primitivní zařízení, které bylo instalovánona úsvitu přechodu na plyn. Funguje pouze na karburátoru, protože během tohoto vynálezu nebyly vstřikovače dosud k dispozici. Plyn vstupuje do motoru pomocí dávkovače.
  • Druhá generace. Už existuje lambda - sonda. V důsledku toho motor běží rovnoměrně, bez ohledu na způsob pohybu.
  • Třetí generace. Tam byly elektronické senzory, řídící jednotka, stejně jako mechanické trysky.
  • Čtvrtá generace. V přítomnosti moderního HBO existují elektromagnetické vstřikovače. Jedná se o moderní zařízení, které se vejde jak do vstřikovače, tak do karburátoru. Populární typ HBO v Mitsubishi Pajero 4.
  • Pátá generace. Určeno pro vozy nejnovějších modelů s autodiagnostickým systémem. Toto zařízení je vyrobeno na míru chytrému vozu, který se nechodí na cestách kvůli havárii počítače.
  • Většina motoristů se doporučuje instalovat čtvrtou generaci plynových zařízení. V tomto případě musíte nejprve zakoupit kompletní sadu. Vzhledem k tomu, Mitsubishi Pajero 4 je stále Japonec, musí být výrobce také cizí. V ideálním případě Ital. Itálie a Turecko jsou lídry ve výrobě spolehlivých plynových zařízení. Zkušenosti většiny firem začínají první generací plynových lahví.

    Výhody a nevýhody přechodu na HBO na Mitsubishi Pajero. Recenze vlastníků

    Přechod společnosti Mitsubishi Pajero z benzínu na plyn má mnoho výhod. V první řadě si majitelé všimnou zlepšení vozu. Podle expertních odhadů, po výměně plynného benzínu, množství času, které může Pajero pracovat bez oprav,zdvojnásobil. Plyn je levnější než benzín dvakrát. Na pozadí skutečnosti, že Japonci jsou velmi nenávistní, jde o výraznou úsporu. Svíčky v autě se nemusí měnit, protože plyn, na rozdíl od benzínu, netvoří uhlík.

    Další výhodou plynu je čištění výfukových plynů. S masivním přechodem na plyn se naše ekologie zlepší. Nezapomeňte na úspornou spotřebu plynu ve vztahu k benzínu.

    Náklady na vybavení musí být zahrnuty do minusů. Než začnete šetřit, musíte zaplatit. Ale je to investice, která se brzy začne vyplácet. Kromě toho, plyn tankování je méně než benzín, a také auto začne vážit více, protože zařízení má hmotnost nejméně 60 kg.

    Instalace a údržba

    Pro práci bude potřeba garáž s jámou a osvětlením. Instalace HBO na Pajero 4 se provádí od válcových válců umístěných v zavazadlovém prostoru. Objem každého válce - o 36 litrů. Více ventil musí být umístěn nahoře. Prostor v kufru bude menší, ale pro tento model je to ideální volba. Plnicí ventil je umístěn pod vozidlem.

    Dalším krokem je nést trup v podzemním prostoru. Materiál pro hlavní řadu se může lišit v závislosti na osobních preferencích, ale výrobci preferují termoplasty jako neoxidační materiál.

    Poté se namontují převodovka, řídicí jednotka a snímač MAP. Snímač MAP je snímač absolutního tlaku. Může být připevněna k nízkotlaké hadici, která přechází také z převodovky do trysektaké přímo na karoserii. Jeho úkolem je kontrolovat tlak v sacím potrubí a přenášet informace do řídicí jednotky.

    Připevněte trysky, pro to je třeba odříznout trysku a nainstalovat do ní potřebné plynové komponenty. Převodovka se montuje na motor, ale na rám vozidla, jinak je vystavena nadměrným vibracím. Řídící jednotka a další elektronika jsou upevněny pod kapotou. Podle instrukcí je nutné propojit všechny kontakty. Řídící jednotka je konfigurována pomocí počítače a speciálního programu.

    Po instalaci zařízení zkontrolujte. Za tímto účelem se plyn při volnoběhu vypne a EBU zaznamená indikátory benzínových trysek. Pak je jedna tryska nahrazena plynem, takže všechny trysky jsou postupně nahrazovány.

    Kromě toho je nutné instalovat několik filtrů, které je třeba při údržbě vyměnit. Je také nutné zkontrolovat těsnost systému, aby neprošel plynem. Recenze majitelů HBO na Pajero tvrdí, že v případě zápachu musíte kontaktovat specialistu.

    O HBO na Pajero 4 jsou hodnocení vlastníka velmi pozitivní. To je způsobeno značnými úsporami nákladů při jízdě s plynem. V tomto případě se instalace HBO na Pajero 4 provádí v garáži vlastníma rukama. Stačí dodržovat pokyny výrobce.