Potřebujete postavit kovovou garáž vlastníma rukama?

Jaký vlastník auta nepřemýšlel o koupi soukromé garáže? A v případě, že budova
vlastní majetek okamžitě nařídil plán dům s garáží nebo postavený samostatně stojící garáž pro 1 nebo 2 auta, jehož velikost se může ubytovat to všechny osobní vozový park , pokud jde o městské nouzi a nedostatek stálého místa pod garáží, volba často končí v provizorní garáži. Při absenci dostupných prostředků a
schopnost vypořádat se s svářečky, je možné postavit kovovou garáž s rukama. Co je k tomu potřeba?

Nejprve , jasné pochopení účelu této stavby a jejích funkcí. A pokud je první položka je víceméně jasné (ochrana vozidla před přírodními živly a neoprávněným přístupem ze strany třetích osob), pak druhý je množství možností, od zachování každé domácnosti odpadky na pravidelné opravy v případě, že je naléhavě potřeba Přehled dostupnost jámy a zámečník se spoustou nástrojů a pomůcek.

Za druhé , umístění garáže a situace zločinu v této oblasti. To je jedna věc, když se „Shell“ je v silném faktickou poznámku (je docela vlnité o tloušťce 0,8 mm - pouze u mladých chuligánů nejsou poškrábané karoserie nehty), další - na dálkové garáže vzdáleného pustině na okraji města navštěvovaných opilci a bezdomovci Pro zajištění minimální odolnosti proti rozbití je nutné použít ocelové plechy o tloušťce nejméně 3 mm.

Za třetí, , projekt nebo alespoň technicky příslušný náčrtek. Skutečností je, že demontáž různých uzlů je mnohem rychlejší a méně nákladná pro kapsu, která má být odstraněna na papíře, ve srovnání s částmi již vyrobenými v kovu. Proto před stavbou kovové garáže s vlastními rukama, zkušený mistři velmi
se doporučuje tyto stejné ruce, nejprve posouvat všechny hlavní uzly, a teprve pak, když hlava bude mít jasnou představu o designu a pořadí jeho montáže, pokračovat s výstavbou garáže.

Čtvrtý , nezbytné nástroje a materiály. A pokud je to jasné se svářečem (je to zcela možné pronajmout od přátel nebo v jakékoliv firmě), pak s ocelovými plechy a profilovanými výrobky z kovozpracujícího průmyslu je všechno trochu složitější. Je nesmírně nerentabilní nakupovat veškerý kov v obchodě s kovem: je jednodušší koupit garáž v družstvu a neoklamat naše hlavy k sobě nebo k lidem. Nezávislá výroba kovové garáže je finančně oprávněná pouze tehdy, když je přístup k levným materiálům: skladům odpadu, starým plochým radiátorům ohřevu vody (velmi dobrý tlustý kov, ale hodně svařovaných prací), vtorchermet, atd.

V pátéa poslední, geologické informace o půdě pod základem budoucí struktury: její typ, hloubka podzemní vody, hloubka
zmrazení. Také informace o seismické aktivitě regionu nebudou zbytečné - najednou se rozhodnete postavit pětipodlažní kov vlastníma rukamagaráž . A když jsou jasné odpovědi na všech pět výše uvedených bodů, můžete bezpečně začít stavět.

Základ pro kovovou garáž je zpravidla redukován na pásku - zatížení je malé. Často, současně se základem a nalévá betonové podlahy tloušťka 10-15 cm, nic víc, pokud, samozřejmě, nebude stát sklápěč. Před nalitím betonu do kotvy se upevní místo, kotevní šrouby nebo
části kotvy (později se přivaří k základům garážových stěn).

Nosný rám je svařen z profilové trubky nebo rohu, na které jsou navařeny ocelové plechy. Listy listů pro větší bezpečnost jsou uzavřeny kovovým páskem (pro svařování). Obecná odolnost proti rozbití celé garáže je dána nejslabším článkem, takže není nutné při tloušťce stěn 3 mm klást na střechu z kovu o tloušťce 0,5 mm. Na dřevěné dlážděné dlažby je možné ohřívat desky s minerálním povlakem (pěnový plast) s jejich následným zavřením deskami USB, překližkou, dřevovláknitými deskami atd.

A na závěr: vybudovat kovovou garáž je docela možné, ale jak ospravedlnitelné? To je otázka. Možná stojí za to investovat peníze vynaložené na jeho výstavbu, hned v investiční výstavbě v garáži? A získat spolehlivé a pohodlné místo pro přátelskou dovolenou se sourozenci motoristů.