Řídící hrábě vlastníma rukama

Každý motorista musí být schopen opravit svůj dopravní prostředek. To platí zejména pro sloupek řízení, jehož porucha nejenže majiteli vozu přináší mnoho problémů, ale také značně zvyšuje pravděpodobnost ztráty kontroly při řízení.

Tento uzel vozidla je náchylný k velkému množství poruch, takže oprava hřídele řízení vlastními rukama je v naší době velmi aktuální.

Obsah
  1. Kdy je nutná oprava?
  2. Oprava kolejnic vlastními rukama při fyzickém opotřebení pouzdra a klikové skříně
  3. Vadné vyhazování
  4. Fyzické opotřebení klikové skříně na rozdělovači
  5. Porucha převodovky

Kdy je nutná oprava?

Rozbití kolejnic řízení se může jevit odlišně, je však možné zjistit závadu sám, aniž by se musela použít specializovaná služba. Aby bylo možné včas zjistit poruchu a včas ji odstranit, je nutné stránku pravidelně kontrolovat. Kromě toho se při jízdě na vozidle mohou objevit následující známky poruchy:

  • vůle volantu;
  • Výška při otáčení volantem, která může být doprovázena neobvyklými údery;
  • tok epiploonů.

Opravte kolejnice vlastníma rukama při fyzickém opotřebení pouzdra a klikové skříně

.

Hlavním účelem objímky je spolehlivé upevnění vrtulového hřídele a jeho spolehlivé upnutí se zuby. Pružina odpovídá požadované síle upnutí a správnému uchycení objímky. Časem se to však stáváopotřebení a oděru dílů a uzlů, což má za následek vychýlení kolejnic podél svislé osy, což se projevuje výrazným zhoršením manipulace s vozidlem a vnějšími údery, ke kterým dochází při otáčení volantu. Kromě toho, při jízdě na neprůchodnosti na kole lze přenést nezmapované stávky. Aby bylo možné opravit hřeben řízení vlastníma rukama, musíte dokončit výměnu opotřebovaných dílů a uzlů, protože prodloužení rukávu je v tomto případě zbytečné.

Porucha vyhazování

Tato část je umístěna na hřídeli kolejnic a její porucha ukazuje, že v důsledku příliš nízkého tlaku v ucpávce vznikají skvrny. Tento defekt je možné detekovat snížením hladiny kapaliny v zásobníku hydraulického systému, jakož i nadměrným hučením z volantu během pohybu. V diagnostice této poruchy je třeba zkontrolovat nejen obal, ale i celý systém řízení, protože by mohly selhat a další podrobnosti. V tomto případě se také provádí opravy kolejnic nahrazením detailů systému řízení vozidla.

Fyzické opotřebení klikové skříně na rozdělovači

Selhání místa je dostačující, ale je detekováno rušením volantu při jízdě za studena, což zvyšuje složitost jeho otáčení, stejně jako neúplný návrat na nulu. Opotřebení klikové skříně je způsobeno tím, že v procesu otáčení prstenců vytvářejí na klice malé brázdy, kterými prochází únik oleje.

Jsem rádaVzhledem k tomu, že úroveň PMM v systému klesá, klesá tlak v kolejnicích řízení, což vede ke zhoršení otáčení volantu. V tomto případě nemůže být hřeben řízení s vlastními rukama opraven kvůli složitosti práce, proto je vhodné konzultovat kvalifikované odborníky.

Porucha převodovky

Hlavním problémem, s nímž se setkává většina motoristů, je odření středních zubů hřídele, které je odpovědné za stálé otáčení sloupku řízení. Současně, bez ohledu na výrobce a model vozidla, je průměrné spojení často mimo provoz. Určete, že porucha tohoto místa je možná v případě netypických úderů při otáčení volantu. Doporučuje se vyměnit hřídel zcela, aby nedošlo k poruše.

V důsledku toho jsme se zabývali hlavními typy poruch řídicího regálu, jakož i základními metodami jejich diagnostiky a eliminace. Opravy mohou být prováděny jak samostatně, tak na čerpacích stanicích. Pokud se zastavíte při první volbě, pakmalování vozu vlastníma rukamabude na vašem rameni.