Samoobslužná terénní vozidla jsou již na silnicích země

Kde bude nejužitečnější terénní vozidlo? Samozřejmě, na nerovném terénu, kde prakticky žádné silnice, a vysoká pravděpodobnost, že bude umlčena, dostat se do obvyklého auta. Když cestujete někam mimo město, v místech daleko od dálnic, je mnohem lepší použít terénní SUV, jako dopravní prostředek, ačkoliv se samonosnými navijáky a jinými prostředky zvládnete zaseknutý transport.

Náklady na jezdce zpravidla významně převyšují cenu průměrného osobního automobilu, což z něj činí pro většinu milovníků státních svátků nekapacitní. Toto prohlášení je správné, pokud se jazykem nevztahujesamohybná čtyřkolkavyrobená z jiných vozidel. Kulibiny lidí často přicházejí s obtížnými úkoly - jako například , jak provést přechod z kozáků , nebo jiné nepotřebné vybavení.


Náklady na toto zpracování jsou jednoznačně nižší než náklady na nákup nového ATV. Jedním z důvodů je potřeba přeplatku za značku, a pokud již vlastníte staré a zbytečné auto, pak nemusí být v garáži prašné a stane se základem prosamoobslužné jezdce .

Přechodem Oky vlastníma rukama

Jak již bylo zmíněno, každé auto může být základem SUV a není nutné, aby byl v pracovním stavu - potřebuje pouze vnější tělo a vše ostatní bude doplněno. Jednou z možností může býtrover s Oki vlastníma rukama . Oka je jedním z aut, která bylaDistribuován před časem, takže řidič takového jezdce nebude sám na silnicích země.

Kromě doprovodného nástroje pro přeměnu Oka na ATV bude nezbytné:
- Kovové plechy;
- přímo Oka;
- Několik komor s nízkým tlakem (na principu "čím větší průměr, tím lépe");
- Jízda z UAZ.
Za prvé, měli byste se starat o případ od Oka, aby se zabránilo dostat se do vlhkosti. Následně pravděpodobně nebudete muset proudy nutit více než jednou, proto by Oko mělo dostat zvláštní ochranu. To se provádí pomocí plechu, který je přivařen ke dnu tělesa, předběžně ohýbán v pravém úhlu.
Listy jsou svařeny a na boku vozu prořezávány pod koly polokruhovými otvory. Pokud finanční problém není tak akutní, pak si můžete vzít dural, který se ani tak nebojí vody. Navíc lze nýtovat, nevařit, což je také výhodné.

Dále je nutné vyzvednout podvozek od společnosti UAZ a přizpůsobit jej vozu. Ano - tělo pružiny je jednoduše svařeno, ale pro spojení kardanu je nutné vyrobit spojovací materiál stejného typu Wazi. Motor může být již použit, i když je to žádoucí, a může být vyměněn nebo vyztužen. Přesto je důležité, aby rychlost, ale schopnost dostat se z "suché" všechno, co se setká na cestě.
Kola potřebujeme nízký tlak, tj. Na jednu atmosféru. Lze je koupit a vyrobit samostatně.
Vytváření disků také není složité a provádí se na základě starýchpohonů automobilů s přidáním dalších letadel pro zvýšení jejich velikosti. Jak již bylo zmíněno, čím větší je průměr hotového kola, tím snadnější vůz překoná všechny druhy překážek.
Je lepší vést drát ne na dně, ale na střeše. Pojďme také zvýšit bezpečnost vlhkosti, ale nikdy nebude přebytečná zajištěna. Pro ni vyrobila nepromokavé doly. Palivová nádrž budoucího jezdce by se také měla pohybovat umístěním cestujících na sedadla. Samozřejmě by pro něj mělo být připraveno místo.

Aby se zabránilo vniknutí vlhkosti do tlumičů výfuku, jsou pomocí gumových trysek vytahovány.
Všechno, auto je připraveno k testování!

Samonosná terénní vozidla založená na GAZ 66 vlastními rukama

\ t

Kromě Oka jako základu pro ATV mohou být také použity jiné běžné značky automobilů. Většinasamoobslužných čtyřkolek založených na uaz , i když existují i ​​další vzorky, takže nelze říct jistě - což je lepší. Hodně záleží na tom, jak široce rozšířené komponenty vozu a jejich cena, samozřejmě.
Stejně jako ve výše uvedeném popisujsou domácí ATV na bázi plynu 66nebo UAZ sbírány stejným způsobem, bez ohledu na vozidlo, které v podstatě "dává" naše tělo a motor. Ten také není podmínkou - pokud máte čas a touhu, můžete dosáhnout vysoké propustnosti spolu se zvýšeným výkonem, který auto předtím nemělo.
Teď, řekněme,jako u VAZ 2106, aby se ATV , musíme si pamatovat věci jakomaximální utěsnění kabiny, přemístění plynové nádrže a péče o kabeláž. Na rozdíl od cestujících to absolutně netoleruje vlhkost.