Sbírané garáže jsou ideální volbou pro úsporu času a peněz!

Garáž v garáži bude nejpodobnější variantou pro ty, kteří nechtějí trávit čas výstavbou kapitálové garáže, nebo těmi, kteří potřebují vysokou mobilitu. Shromážděné garáže mají řadu nepopiratelných výhod. Pro instalaci prefabrikované garáže není třeba stavět základ. V ideálním případě by taková garáž měla být položena na betonovou desku, ale také vhodné rovné pole pokryté štěrkem. Druhý bod - taková garáž nebude prasknout, nebude se usadit a nedeformovat. I když je jeden z rohů něžný, je snadné ho opravit. Chcete-li postavit garáž tohoto typu je velmi jednoduché a rychlé bez použití speciálního vybavení, aby se vypořádat s tímto obchodem může 2-3 lidí.

Obsah
  1. Montované kovové garáže
  2. Prefabrikovaná kovová garáž - konstrukční prvky
  3. Jak sestavit kovovou garáž?
  4. První etapa: Příprava místa
  5. Druhá fáze: Montáž rámu
  6. Třetí etapa: Opláštění rámu
  7. Fáze 4: Brány
  8. Prefabrikovaná železobetonová garáž

Kovová garáž

\ t

Kovová garáž se stane dobrým dočasným útočištěm pro automobil, pokud není možné vybudovat kapitálové struktury nebo nedostatek peněz na vážnou stavbu na místě. Pokud se později rozhodne instalovat odolnější garáž, lze kovovou garáž snadno demontovat a prodat.

Standardní model kovové garáže má rozměry 6х4х2,5м, je zde možnost menší - 5х3х2,5. Garáž může mít dvojitou nebo jednovrstvou střechu.

Milovníci řemesel ", pravděpodobně už přišel na mysl, zda je možné udělat takovou garáž vlastními rukama?" Samozřejmě není nic nemožné, ale vyžaduje to značné dovednosti v držení nástroje pro řezání kovu, zkušenosti s prací se svářečem a přítomnost samotného přístroje, Bulharů a dalších profesionálních nástrojů. Tyto garáže jsou obvykle instalovány těmi, kteří chtějí ušetřit čas, nicméně nezávislá výroba takové garáže povede k opačnému výsledku.

Montovaná kovová garáž - konstrukční prvky

Kovové prefabrikované garáže jsou budovy sestávající z rámu a plechů z kovu, které jsou obloženy. Všechny díly jsou vyráběny v továrních podmínkách a montovány pomocí upevňovacích prvků. Svařování je vyžadováno pouze ve fázi vrat.

Hromadné garáže mají dva typy:

  • Z ocelového plechu
  • Z vlnité lepenky

Garáž z vlnité lepenky vydrží déle, vypadá sympatičtěji a dražší. Zvolte tuto možnost nebo ne - záleží na účelech, s nimiž si koupíte garáž. Mimochodem, výběr kovové garáže, ujistěte se, že je vyrobena z pozinkované oceli.

Jak postavit kovovou garáž?

Souprava garáže obvykle obsahuje podrobný návod k instalaci, pomocí kterého můžete bez námahy zvládnout úkol. V případě níže uvedeného případu je uvedena zkratka.

První etapa: Příprava místa

Garáž může být umístěna na jakémkoli rovném povrchu,Pokud je to žádoucí, můžete místo rozložit tenkými železobetonovými deskami nebo asfaltem. Můžete jen vyrovnat platformu a opustit zemi země.

Druhá etapa: Montáž rámu

Kostra kovové garáže se skládá z potrubí. Instalace začíná zespodu, pak jsou vytvořeny úhly, instalovány mezilehlé regály. Pak se namontují střešní profily. Všechny prvky jsou upevněny pozinkovanými šrouby. Při instalaci musíte použít úroveň.

Třetí etapa: Opláštění rámu

Plechy jsou upevněny k rámu pomocí šroubů v kroku ne méně než 15 cm. Upevňovací prvky začínají zprava doleva, shora dolů.

Fáze 4: Brána

Způsob nastavení brány závisí na jejich modelu. Pro montáž otočných bran potřebujete svařovací stroj.

Několik skutečností týkajících se kovových garáží:

  • Pro instalaci skládací garáže na vlastním pozemku není vyžadováno žádné oficiální povolení
  • Kovová garáž váží pouze asi 1,1-1,2 tun
  • .
  • Ve městě můžete postavit kovovou garáž, ale je to obtížné. Chcete-li to provést, je třeba vážně pneumatiky, běží na případech
  • Skládací garáž lze přepravovat na nákladních lodích
  • .

Prefabrikovaná železobetonová garáž

\ t

Garáž vyztužená betonem je odolnější konstrukce než kov. Pokud dříve betonová garáž byla považována spíše za luxusní, dnes jsou prvky potřebné pro její montáž vyráběny ve výrobě, což umožňuje snížit náklady na garáž o 40%. K dispozici je plus betonové garážeJeho snadná oprava. Pokud na talířích budou výmoly nebo praskliny, musí být poškozené plochy očištěny silným tlakem vody, holými tyčemi ošetřenými proti korozi, naneseny antikorozní prostředky a vložit vytvořené otvory tmelem.

Montované železobetonové garáže jsou dvou typů:

  • Beton
  • Monolitické

V prvním případě sestava obsahuje desky, vrata a kotevní úchyty, ze kterých si sestavíte garáž sami, ve druhém případě je hotový box přivezen na místo pomocí speciálního vybavení.

Existují tři varianty montovaných betonových garáží:

  • ZBV-1 (bez podlahy). Konstrukce je namontována na železobetonových deskách, celková konečná hmotnost - 12 tun.
  • ZBV-2 (s podlahou). Doplněna deskami pro podlahu, celková konečná hmotnost - 16,5 tun.
  • ZBV-3 (s podlahou a suterénem). Navíc jsou zde desky pro suterénní konstrukci, celková konečná hmotnost je 26 tun.

Stručně řečeno, jak instalovat prefabrikované betonové garáže. První etapou je instalace podlahových desek, pak se montují boční panely a za nimi. Přední část garáže je postavena druhou, po které je brána instalována. Před montáží střechy je nutné instalovat podlahovou desku. Fixace se provádí pomocí držáků a kotevních šroubů.

Pro izolaci garáže můžete použít následující metodu. Stěny vyplňte pěnou do tloušťky 50 cm, zajistěte ji plastovými hmoždinkami pro dlouhou životnost. Naneste lepidlo na horní stranu mřížky omítky, naneste mřížku,Počkejte, až lepidlo zaschne. Mřížka je omítnutá. Dokončete! Betonová garáž je připravena k použití!