Aby bylo možné správně volit, musí být hoblovací stroje srovnávány v komplexních studiích a studovány ekonomické a provozní parametry. Podívejme se podrobněji na třídiče TG 200 a SDM-25 s přihlédnutím k důležitým faktorům.
Specifikace a cena
V následující tabulce uvádíme obecné informace o vozidlech:
Parametr |
SDM-25 |
TG 200 |
Výrobce |
LLC "Speciální silniční stroje" |
RM-Terek je společný podnik mezi ruskými stroji a společností Terex Corporation | .
Výroba motoru |
YAMZ-238NDZ-1 |
Cummins 6CTAA 8.3-C260 /YMZ-5366 |
Výkon, kW |
173 |
191 /192,5 |
Převodovka |
mechanické hydraulické, 16 předních, 8 zadních převodů |
automatická ZF |
Vzorec kola |
1x3x3 |
1x3x3 |
Brzdy | \ t
kotoučové brzdy; buben na 6 kolech |
Disky se 6 koly |
Závěsné zařízení | \ t
buldozer, boční, plně otočná skládka; skládky s plovoucí polohou; holicí strojek chipmunks |
buldozer, rotační skládka; skládka GS 10.01; holicí strojek; sněhové frézy | \ t
Doplňkové vybavení | \ t
přední pro pokládku kolejí; přední rozpad; dálkový monitorovací systém; automatický nivelační systém | \ t
postranní řada OB2 |
Kabina |
standard; zvýšený objem; vyšší pohodlí |
standardní, velký objem s kontrolou stání |
Možnosti provedení |
sever; jižní |
|
Úpravy |
modely o rozměrech 255 cm a 322 cm |
jediný stroj s rozměry 940х255х370 (dx š xv cm, cm) |
Konstrukční prvky |
|
otočný rám s hydraulickým pohonem |
Ceny |
z 6,2 milionu rublů. |
z 7,5 milionu rublů. v základním souboru až 14 milionů |
Srovnávací analýza
Výše uvedené parametry se budeme zabývat poznámkami o výhodách a nevýhodách:
Srovnávač LLC "Speciální silniční stroje" jsou vytvořeny na základě domácích výrobních tradic. Mnoho uzlů a sestav je modifikovaných řešení, která se osvědčila jako osvědčená praxe. První model SDM-25 se však objevil v roce 2007, což nepřímo naznačuje návrhářskou novinku. Technika společného podniku „RM-Terek“ je novým vývojem, který vznikl jako výsledek spolupráce s profilovými specialisty společnosti Terex Corporation. Odpovídá nejlepším analogům světové úrovně mnoha parametry.
V obou případech je možné použití pohonných jednotek ruské výroby. Výkon motoru YAMZ-238NDZ-1 je o 10% nižší než výkon YAMZ-5366.
Automatická převodovka ZF usnadňuje obsluze provádět pracovní operace. Mechanický kontrolní bod, instalovaný v graderu LLC "SpetsDorMash", vám umožní přesněji využít výkon motoru.
Kotoučové brzdy TG 200 fungují nejlépe v obtížných podmínkách. Uchovávají funkční parametry při zahřátí na vysokou teplotu a "nelepí". Bubnové podložky SDM-25 jsou méně produktivní a spolehlivé. To je však částečně kompenzováno nízkou cenou a zvláštním systémem kontroly jejich stavu.
Volba výklopných zařízení nabízených firmou Special Traffic Machines Ltd pro její vybavení je širší. "Plovoucí" stavidla plní funkce s vlastní hmotností, takže není nutná žádná provozní instalace. Provozovatel bude potřebovat plně a částečně automatizované monitorovací systémy, vyrovnání.
SDM-25 poskytuje možnost kompletních malých a velkých kabin, jakož i modifikace v různých variantách klimatického výkonu.
Důležité! Aby bylo možné provést srovnání plně zohlednit zvláštnosti budoucího použití srovnávačů.
Kombinací výše uvedených parametrů zaznamenáváme preferované pozice SDM-25. Tento stroj bude ve správném znění technické specifikace vyroben ve formě přizpůsobené aktuálním potřebám zákazníka. TG 200 je vyroben z vysoce kvalitních dílů. Stojí více, ale majitel má právo počítat s dlouhou dobou využívání bez výskytu poruch.