Střešní prohlášení prochází vzorkem, jak napsat stížnost (dopis) na yakg (ihou)

Pokud jarní tání sněhu nebo podzimní deště zaplavily byt v bytovém domě, musíte napsat prohlášení vedoucímu podniku o úniku střechy.

Obsah
  1. Výzva nebo dopis?
  2. Jak napsat stížnost?
  3. Vzorový dokument
  4. Činnosti řídící organizace

Výzva nebo dopis?

Poškození nebo fyzické opotřebení střechy způsobuje porušení těsnosti nátěru a v důsledku toho proniknutí vlhkosti do střešního koláče. S tímto problémem se systematicky setkávají obyvatelé horních pater bytových domů. Stoupající strop a stěny během aktivního jarního tání sněhu nebo během deště ukazují, že střecha teče.

Proč je nezbytné, aby se při vzniku prvních známek úniku vztahoval na řídící orgán, který je odpovědný za technický stav bytového domu?Čím dříve budou odstraněny příčiny pronikání vlhkosti, tím méně budou ovlivněny stavební konstrukce budovy . Kromě toho, vážné nouzové je velké riziko zaplavení prostor, který je nejen poškozený povrch, ale také škody na vodě elektrických spotřebičů a nábytku pro domácnost, riziko zkratu vedení.

Pokud dojde k mírnému úniku, nestojí za to čekat na zhoršení situace. Neustálé namáčení stavebních konstrukcí - příznivé prostředí pro existenci houby, kterou není snadné se zbavit. Je třeba mít na paměti, že příčina úniku nebyla odstraněna, je zbytečné provádět opravy u obětí.bytů

Proto v případě zjištění vlhkých skvrn nebo odkapávání ze stropu vody je nutné neprodleně signalizovat inženýrským sítím - kontaktovat řídící organizaci, pod jejímž vedením je dům s bytem oběti. Nejrychlejším způsobem je zavolat recepci nebo technické služby. Je důležité zavolat, aby byla podána ve formě formální stížnosti konkrétní osoby, která udává čas obratu. Praxe však ukazuje, že ústní reakce (i při osobní návštěvě ZHEU nebo QC) vedou jen zřídka k výsledku.Existuje mnohem větší šance, že na odpovědné osoby upozorníte, když budete psát prohlášení o střechách .

Jak napsat stížnost?

Pokud střecha teče, jak napsat prohlášení? Prohlášení o úniku střechy je dáno regulátoru ZHEU. Obvykle je stížnost napsána ve volném formuláři, je uvedeno jméno a adresa žadatele. Při podání stížnosti na střeše je nutné se ujistit, že dokument je úředně schválen, s uvedením data a času podání, podpisem a umístěním zástupce zástupce řídící organizace.

Stížnost na střechu musí být vyhotovena duplikátem, přičemž kopie musí být sama o sobě dokladem o předložení tohoto dokumentu. Kopie musí rovněž obsahovat podpis a označení pozice zástupce organizace, jakož i datum a čas podání stížnosti.

Vedoucí ZEU musí v blízké budoucnosti pověřit odborníka na plný úvazek, aby posoudil škody a provedl vadné informace pro opravu střechy. Ve většině případů technický specialista nenínebo se z jeho návštěvy nic nezmění - skutečné kroky, které řídící společnost neuspěje. V tomto případě je nutné předložit prohlášení o bydlení a obecních službách o střechách ve jménu vedoucího organizace.

Žádost musí být co nejúplnější a nejpřesnější.Doporučuje se použít kameru nebo videokameru, kde je technika uvedena na datum a čas natáčení, což dále umožní použití fotografií a videí jako důkazu jako platné argumenty . Na fotografiích a videích je nutné opravit vzniklé škody - poškození stropu, stěn, interiérů. K žádosti by mělo být přiloženo i potvrzení o přijetí dokladu o koupi pro poškozeného.

Je-li v činžovním domě střecha, musí vlastníci každého dotčeného bytu podat samostatnou stížnost prostřednictvím vzorové žádosti . To zvyšuje šance na rychlé zvážení problému.

Po podání přihlášky na střechu musí mít majitel bytu na uvedené adrese cestovní pas a fotokopii spolu s dokladem o právech k bytu.

Vzorový dokument

Příklad prohlášení ve střešním střešním plechu :

"Vedoucí ZhEK # 15 Samara

MV Sidorov

od Viktora Samoilova,

žijící v:

st. Krasina, 8, kV. 163

telefon: *****

Prohlášení

Já, Viktor Samoilov, žiji v bytě v horním patře vícepatrové budovy na výše uvedené adrese. Od dubna 2013 je byt pravidelně zaplavovánsrážky v důsledku havarijního stavu zastřešení našeho domu. Záplavy nastaly při tání sněhu a později při dešti. Kvůli častému úniku stropu v kuchyni a ložnici, stejně jako stěna mezi nimi (na obou stranách) je neustále mokrá, díky které byla tapeta uvolněna, omítka byla poškozena a objevila se forma. Byt má vysokou vlhkost, což negativně ovlivňuje zdraví mé rodiny.

Dne 17. dubna 2013 jsem již podal stížnost na dispečera ZHEU № 15 o skutečnosti, že se jedná o střechu. Dispečer poslal technického experta, který zkontroloval postižený strop a zeď, ale žádné další kroky nebyly podniknuty. V uplynulém období se situace výrazně zhoršila v důsledku častých dlouhých dešťů. Přidávám fotky škod. To ukazuje, že oblast smáčení se několikrát zvýšila.

Zaplatím měsíční účty za veřejné služby, a to bez prodlení a v plné výši. Tyto platby zahrnují platby za současnou opravu bytového domu. Podle vyhlášky Státního stavebního výboru Ruské federace ze dne 27. září 2003 č. 17 „O schválení pravidel a norem technického využití bytového fondu“ je vaše organizace povinna udržovat střechu domu v dobrém stavu.

Proto žádám, abych poslal komisi, která vyhodnotí ztráty z úniku, jakož i odborníky na opravy v mém bytě. Kromě toho je vaše organizace povinna provést nezbytnou opravu střechy. “

Činnosti řídící organizace

\ t

Žádost lze posuzovat do 14 kalendářních dnů. Potom musí vedoucí ZHEU poslat komisi, která se skládá zzaměstnanci komunální organizace a členové výboru.Doporučuje se přizvat jako pozorovatele sousedy, učinit několik fotografií škod v přítomnosti komise a požádat je o nahrání fotografií . V další fázi by měl technický odborník vypracovat vadné prohlášení, na jehož základě bude proveden odhad oprav. Poté byste měli očekávat provedení oprav.

Vzor stížnosti na střechu může být rovněž použit k podání žádosti vyššímu orgánu, pokud organizace managementu neučiní skutečné kroky k opravě poškozených prostor a střech. V tomto případě je žádost předložena vedoucímu bydlení a komunálních služeb okresu nebo města. Pokud je tento dopis nedotčen, pak by měli být dotčení obyvatelé žalováni do své řídící organizace.