Truhlářská činnost, zpracování dřeva

2. dubna 2009

Truhlářské práce, zpracování dřeva
\ t


Sekce: Truhlářské práce

\ t

Truhlářská činnost se zrodila z tesařství, stavebnictví - s příchodem nástrojů a technik, které umožňují získat hladké povrchy a jasné detaily. Podstatou truhlářského kufříku je schopnost čistě čistit a kombinovat do výrobku kousky dřeva zakoupené z kulatého kmene stromu. Léčba proběhla mnohem později. Nejprve byly truhlářské výrobky vyrobeny z přírodního dřeva - pole.

V tesařském byznysu mají nyní tlusté pruty a prkna dostatečnou pevnost a velmi tenké prkna, jako je dýhová dýha (úzký řez dřeva, který vyžaduje nosnou dřevěnou základnu. Desky a pruty přecházejí do skrytého designu a pro tváře, otevřené) Vzhledem k tomu, že se nezměnila přirozená základna truhlářského materiálu, je zachován princip jeho zpracování a také způsoby jeho uchování. Aryh mistři, dokonale vlastněný ruční inventář, mohou plně sloužit dnešnímu průvodci, jehož práce je usnadněna pouze zavedením zařízení.

Tesařské dovednosti spolu se schopností vybrat si materiál a dát baru správný tvar a žádá o popis konstruktivní práce této tyče ve výrobku na základě směru a tvaru jejích vláken.

Jak je zřejmé, existují různá plemena dřeva, která mají dřevo různých barev, struktury a trvanlivosti. Každé plemeno má své vlastníIndividualita ve zpracování. Truhlářské umění je také schopno najít plemeno, znát jeho individualitu - klady a zápory, aby bylo možné najít kus dřeva sochory - díly vhodnější pro tváře, aby bylo možné mezi nimi propojit různé skály tak, aby to bylo možné. Spojení bylo harmonické, krásné a konzistentní s konstrukčními vlastnostmi výrobku.

Dřevo je podrobeno všem druhům povrchových úprav - malbě, moréně, lakování, leštění. Schopnosti takového zpracování pro různá plemena jsou však odlišné: je zde dřevo, jednoduše přijímá kopr (barva), je zde špatný příjem; některá plemena jsou špatně vyleštěná, atd. Základní část tesařského umění je pochopení schopností zpracování dřeva, jeho výběru a schopnosti provádět toto zpracování.

To, zda se truhlářství skládá ze samostatných částí, vzájemně propojených. Pevnost spojení těchto částí a pevnost celého výrobku závisí. Velitel musí být schopen zvolit typ spojení dílů, tvar a povahu jejich zpracování v místech připojení, jakož i upevňovací materiály.

Údaje samotné spojené s výrobkem mohou mít stejnou tloušťku a šířku při stejné velikosti a účelu výrobku. Ano, rám dveří může být široký a úzký, nožní stoličky - a tlusté a tenké. Schopnost najít sekci nezbytnou pro tuto konkrétní část, s přihlédnutím nejen k práci, ale také k kráse, je jednou z hlavních složek truhlářského umění. Mistr musí mít smysl pro proporci a to, co se nazývá „pocit stromu“.

Podstata zpracování dřeva,Jak již bylo řečeno, přežil od starověku prakticky bez jakékoliv konfigurace: strom je řezán pilou, jeho povrch je zploštěn plánem, otvory jsou vyrobeny šroubem, bitem nebo sekáčem. Na krátkou dobu existovaly ruční stroje, ve kterých jsou řezné díly poháněny motorem. To značně usnadnilo práci na nákupu materiálu a navíc umožnilo zvýšit přesnost velikostí stejného typu dílů a rychlost jejich výroby. Od profesionálů je vyžadována schopnost používat ruční stroje, aby v porovnání s manuální tvorbou nebyla možnost získání nejnovějších forem truhlářských výrobků omezena, ale spíše zvýšena. Stručně řečeno, ruční stroje musí mistrovsky zvládnout jako dláto nebo plán.

Moderní truhlářství bylo doplněno některými novými typy truhlářských materiálů. Jedná se především o tenkostěnné dřevo s cenným dřevem, tenký štít na bázi dřevotřískových desek (dřevotřískových desek) nebo spojovací štít, který je spojen z dřevěného rákosu lepeného dohromady a laminován dýhovou dýhou. Za druhé, je to lepenkový nebo umělohmotný film imitující materiál, který nahrazuje přírodní, a za třetí polyesterové a nitrocelulózové laky, dává příležitost získat pevnou silnou transparentní vrstvu povrchové úpravy výrobků. Schopnost aplikovat tyto materiály je dnes nepostradatelnou podmínkou pro tesařské dovednosti.

Tesařství tedy zahrnuje jako čistě řemeslnou část zpracování dřeva inventarizací a propojení částí s produktem a tvůrčí schopnost.vybrat a kombinovat plemena, cítit harmonii v truhlářském výrobku. Extrémně těžší, ale s harmonií a popisující skutečné profesionály.

V důsledku vývoje mechanizovaných metod zpracování dřeva došlo v krátkodobém horizontu ke ztrátě přímé vazby mezi jeho strukturou a tvarem výrobku. Bylo mnoho chyb v uměleckém a logickém smyslu řešení, která by byla nereálná provádět ručně (např. Příčné lepení zakřivených rohů a hran desek, dlouhé práce na ohybu detailů) a které jsou diktovány především vybavením tovární technologie. Nelze je uložit. Proto je možné pochopit pravou logiku zařízení věci stromu pouze studiem standardů lidového nábytku, nábytkem-stolar výrobky z minulosti. Veškeré detaily zemědělského nábytku a výrobků starých mistrů-truhlářů jsou vyráběny a kombinovány v koordinaci s touto konstrukční prací dřevěného prvku v produktu. Externě se vyznačuje směrem vláken v dílu, vyrobeným obvykle z pole. Studium logiky stavby starověkého nebo lidového nábytku však není vůbec nutné omezovat na kopírování starých forem.

Tesařské práce se intenzivně rozdělují mezi lidi různých kvalifikací od mistrů, kteří se podílejí na dokončování truhlářských prostor ve veřejných budovách, na domácí řemeslníky. Tímto se neustále zvyšují požadavky na kvalitu tesařské práce. Odborné dovednosti pracovníků zaměstnaných v tesařských interiérech však ne vždy odpovídají úrovni zásobování. To proto, žeúroveň řemeslné zručnosti se snížila: mistři truhláři starší generace odešli, aniž by museli projít tajemstvím své vlastní práce, tesaři nábytkářských firem jsou velmi specializovaní. Truhláři ve stavebnictví nyní pracují na spoustě bývalých plotnikovů, kteří nebyli školeni.

Zdroj vlastní výroby:

http://www.umeltsi.ru/