Vlastní minitraktor se zlomeným rámem. Jak sbírat

Každý rok se vlastníci pozemků stále více zabývají nákupem minitractry s rozbitým rámem. Taková technika je ideální pro pozemní manipulaci. Zvláštnost konstrukce takového traktoru spočívá v tom, že jeho rám se skládá ze dvou částí, které jsou propojeny sklopným uzlem.

Při otáčení kolem těchto traktorů se nemění úhel kol a rám je zlomený, což umožňuje jeho rozvinutí na velmi malém prostoru. Jedná se o velmi důležitý ukazatel pro inženýrství, obdělávanou půdu.

Projektování

Ti, kdo chtějí tento typ traktoru sestavit, si v podstatě ponechají celý plán v hlavě a potřebné díly a kamenivo v kůlně. Aby však byla taková technika rychle a snadno vytvořena, je žádoucí vyvinout výkresy nebo náčrty budoucího designu. Svědčí o tom mnoho řemeslníků, kteří sbírali zemědělské minitraktory vlastníma rukama.
Především je nutné použít výkresy hlavních jednotek a jednotek, jakož i sedadla řidiče. Můžete to udělat sami, nebo se zeptat zámečníka v tomto případě.

Výběr a převod motoru

Volba ICE pro minitraktor v zásadě nesvítí širokým rozsahem a je nezbytné stanovit, co je k dispozici. Často pro tyto technologie používaly motory "UD-2" a "UD-4" nebo podobné úpravy. Je také možné instalovat naftové motory s jedním nebo dvěma válci. Vynikající variantou je motor "M-67". Má dlouhou životnost a není náchylný k údržbě.

AtInstalace takového motoru musí být transformována převodovkou tak, aby se zvětšil rozvor. To se provádí zvýšením převodového poměru. Tyto motory také vyžadují chladicí zařízení, protože nejsou vybaveny takovým chladicím systémem. Jako chlazení můžete použít ventilátor, přímo připevněný k klikové hřídeli, a kryt pro směr proudění.

Motory z Zhiguli nebo Moskvich se nejčastěji používají jako elektrárna pro traktory s poškozeným rámem. Současně se ze starého vozu vytáhne převodovka a spojka, což usnadňuje proces montáže. Zadní most nepřináší žádné potíže. Pro mini traktor mohou být převzaty z nákladních automobilů a automobilů. Pro přesné zadání můstků na soustruhy na požadované velikosti. Je žádoucí určit převodový poměr převodovky.

Volba kol závisí na tom, kde bude traktor pracovat. Pokud jeho hlavním účelem je přeprava zboží po silnicích, můžete použít disky do 16 palců. V případě, že je traktor vytvořen pro práci v terénu, zvětší se velikost kola z 18 na 24.

Ráma

Ve většině případů se kanál 6 používá pro výrobu rámu. Dobře zvládá zkroucení a zkroucení. Díky tomu se nemusíte obávat dodatečného zatížení traktoru během provozu. Pokud zařízení nevydrží speciální přetížení, můžete použít profil jiné tloušťky a průřezu. Nemá smysl dělat místo pod sedadlem a rámem pro křídlasilného kovu.

Pro připojení obou částí rámu můžete použít závěsy hlavního kardanového hřídele z vozíků. Doporučuje se použít hydraulické válce v systému řízení, aby se usnadnil provoz traktoru při práci v terénu.

Při zvedání převodového poměru je nutné zjistit, že při otáčkách do roku 2000 traktor nezrychlil o více než 3 km /h. Kromě toho by úsilí, které bude působit na radlice, mělo zůstat v rozsahu 200 až 300 kg. Pokud to není následováno, začíná nestabilní pohyb traktoru v důsledku nedostatku hmotnosti.