Vlastnosti plynového zařízení Polytron

Hlavní rozdíl vybavení zařízení plynových lahví Polytron je samostatné vstřikování směsi plynu a vzduchu přes každou trysku.

Klíčovým znakem zařízení pro plynové láhve se rozumí schopnost kombinovat typ dodávky paliva do válce automobilového motoru. Také je zachován standardní systém palivového systému. Změna napájení přiváděného elektronickou řídicí jednotkou. Schéma kombinování dodávek hořlavé směsi probíhá automaticky v závislosti na aktuálních parametrech motoru. Současně má řidič stále možnost zatlačit typ paliva pouze jedním stisknutím spínače.

Ve vozidlech s HBO v prostoru pro cestující může být vedle spínače paliva často zobrazen ukazatel plynu. Čtyři zelené LED diody ukazují řidiči úroveň zbytkového plynu ve válci, takže zahrnutí těchto LED diod nám říká, že zbytek - pouze 10 litrů propan-butanu. Červená LED dioda upozorňuje na zbývající 70-kilometrový přívod plynu.

Kromě toho má dálkové ovládání indikátor pro přípravu systému plynové láhve před spuštěním. Při startování za studena začne indikátor blikat, dokud se motor neohřeje na provozní teplotu, při které bude možné použít plyn jako hlavní palivo.

Začíná a pracuje, dokud není dosaženo optimální teploty na zážehovém motoru, který Politron spolu s dalšími svědomitými výrobci HBO předem varuje řidiče. Tato opatření jsou dána tím, žeže studený start motoru na plyn může mít extrémně těžké následky.

V případě častého používání plynu při studeném startu motoru je výparník převodovky vystaven zvýšenému opotřebení a jako klíčový prvek systému HBO může napomoci rozbití systému jako celku.

Vlastnosti instalace a provozu

Při pravidelném používání, při zahřátí na teplotní rozsah 30 až 300 stupňů, se motor přepne na použití plynu v automatickém režimu. V tomto případě přestane příslušný indikátor blikat. V případě, že řidič zmešká signál o vypršení paliva, když je plně vyvinut, systém POLETRON automaticky přepne napájení na benzín a informuje řidiče bzučáku.

Existují uspořádání kombinovaných palivových systémů, které na sobě nezávisí. Tato konstrukce zvyšuje dvojnásobnou spolehlivost celého systému a také výrazně zvyšuje dodávku náhradních dílů bez doplňování paliva. Kromě toho, moderní vozy, které splňují normy, počínaje EURO-3, by měly být vybaveny katalyzátorem, který vyčistí výfukové plyny před škodlivými nečistotami. Směs propan-butan postrádá většinu technologických přísad a nečistot a prakticky neupchává katalytické voštiny, a proto kromě úspory benzínu umožní motoristům ušetřit ještě více na katalyzátorech.

Princip fungování systému řízení HBO je plně automatizován - funguje na principu pulsů. Regulátor je neustále synchronizován s palubním počítačemauto a výměny s ním příkazy pro správu elektrických ventilů, regulující tok směsi plynů v celém systému.

Elektronická řídicí jednotka na základě svědectví řady senzorů zasílá analyzátor regulátoru v reálném čase informace o stavu systému HBO a definuje složení směsi plynových lahví.

Mezi senzory POLITRON HBO lze uvést:

  • čidlo teploty plynného plynu;
  • snímač tlaku plynu a teplota válce;
  • vedení silnic;
  • převodovka;
  • vstřikovače plynu.

Regulátor mimo jiné provádí bezpečnostní funkce s blokováním plynu plynové láhve v případě neoprávněného vstupu do vozu.

Rozlišujeme následující hlavní plynové láhve:

  • láhev propan-butanové směsi;
  • více ventilů;
  • směšovač, trysky a kolektor.

Nejprve se plyn setkává s víceválcovým válcem. Nachází se v hrdle nádrže. Více ventil zajišťuje vzduchotěsné doplňování, zásobování a skladování směsi plynů. Řídící jednotka koordinuje práci tří elektromagnetických ventilů. Jako součást více ventilů přidělte průtokové, rychlostní a plnicí ventily, které určují úroveň flotace a průtokový kanál pro spalovací směs.

Úloha rychlostního ventilu zahrnuje operativní překrytí kanálu v případě poplachových signálů z čidel teploty a tlaku, například při požáru nebo nehodě. Předpřipravené palivo reduktoru a výparníkupřed vstupem do motoru. Od zkapalněného do plynného stavu je propan přeměněn na plynovou převodovku. Kromě toho, ve vícevrstvém filtru na čištění plynů, dvoustupňový reduktor snižuje tlak na výkon.

Taková označení, jako jsou trhliny, bavlna atd., Prošla první generací zařízení na plynové láhve, ve které byla regulace otáček volnoběhu provedena otáčením šroubů na těle. To umožnilo odstranit omezení instalace v motorech s plastovými kolektory s kontrolou geometrie směsi plynů.

Dalším důležitým krokem je nastavení točivého momentu a úhlu zapalování. To je relevantní, protože existuje rozdíl ve spalovacím procesu a oktanových číslech, což může být nepříznivě ovlivněno dalším provozem bez úprav. Situaci lze zlepšit nastavením vyššího úhlu zapalování.

Existuje také elektronický variátor zapalovací svíčky, který automaticky nastavuje a upravuje požadované parametry. Kromě celého systému, pro zvýšení spolehlivosti provozu motoru a zvýšení jeho zdroje, se doporučuje instalovat dolaďovací filtr.

Výhody a nevýhody HBO Polytron

Výrobci plynových zařízení Politrons sledují hodnocení uživatelů a berou je v úvahu při vydávání nové verze svého vybavení.

Vývoj společnosti POLITRON zohledňuje jedinečné rysy ruského trhu, včetně kvalifikace zaměstnanců servisních středisek a kvality plynných paliv. V důsledku tohoto výrobce HBOkombinují nízké náklady, spolehlivost, snadnou instalaci a provoz, snadnou instalaci a vysokou úroveň kvality. Kromě toho vysoce kvalifikovaní specialisté společnosti široce využívají při výrobě moderních mikroprocesorů. Samotné systémy HBO jsou vyráběny na high-tech zařízeních.

Zde je jen malá část hlavních výhod programu HBO POLITRON:

  • ohřev vstřikovačů;
  • servis vstřikovačů plynu;
  • je možné pracovat se zkapalněným propanem nebo metanem;
  • použití pomalých kolejnic;
  • práce s různými teplotními čidly.

Díky tomu má HBO POLITRON přehled spokojených motoristů na většině automobilových portálů.