Jak postavit jezdec s motocyklem vlastníma rukama

V některých částech země se nelze pohybovat bez speciální technologie s vysokou pasivitou. Ale moderní automobilový průmysl nabízí velmi drahé čtyřkolky, které si každý nemůže dovolit. Proto je v současné době široce používán jezdec na základě kultivátoru. Existují dva typy - pásový a kolový.

Jak sestavit návštěvníka

Před zahájením zpracování musíte určit, který typ ATV je potřebný. Při absenci zkušeností s mechanismy na housenkách je vhodné začít s rekonstrukcí kolových vozidel. Je také nutné nejprve určit destinaci ATV, její kapacitu a nosnost. Poté můžete začít vytvářet výkres, který bude označovat umístění všech mechanismů stroje.

U vozidel s vysokými průchody není vhodný žádný motor. Musí být vybaven nuceným chlazením. Proto je nutné zvolit motory z motorových bloků, které jsou vybaveny kapalinovým nebo vzduchem chlazeným. Kromě toho musí být dostatečně silný, aby cestoval po jakékoli oblasti.
Pokud má být terénní vozidlo provozováno po celý rok, musí být zvolen čtyřdobý motor. Je stabilnější a snadno se spouští v zimě.

Nafta nebo benzínový motor?

Na tuto otázku neexistuje jednoznačná odpověď, protože obě varianty mají své výhody i nevýhody. Dobré ukazatele provozu se mohou pochlubit domácími motory z motocyklů a malých automobilůvozy Někteří řemeslníci také instalují čtyřkolky na základě startérů traktoru. Ale nejoblíbenější byly elektrárny z motocyklů.

Hlavním důvodem tohoto rozpětí byla poměrně nízká cena těchto agregátů. V tomto případě mají motory dostatečný výkon, spolehlivost a nenáročnost v práci.
Při montáži podvozku ATV se doporučuje použít nezávislé zavěšení. Má složitější design, ale pohyb je prováděn rovnoměrně a hladce. Účinek se výrazně zvýší, pokud použijete nízkotlaké kolo.

V zásadě se u pásových čtyřkolek používá celý rám a v kloubových kolech. Je také rozdělena na rovinnou a prostorovou. Klenutý rám se však vzhledem ke své složitosti používá jen zřídka. Pro konstrukci rámu ATV jsou potřeba kovové trubky, kanály, rohy.