Garáž ve dvou patrech - rozmar nebo potřeba

V našem každodenním životě aktivně vstoupil do poměrně nového fenoménu, který lze bezpečně připsat elementům malé stavby - je to dvouúrovňová garážová konstrukce. Samotné, nic nového v tomto návrhu garáže není přítomen, a nárůst popularity je odůvodněn rostoucí potřebou výstavby podobných budov. S pečlivým zvážením je dvoupatrová garáž úspěšným řešením ekonomického rozvoje areálu. Ve většině případů se takové karavany staví jako jediná možná cesta z problémové situace s parkováním ve velkých městech. Proto je výstavba garážové budovy na dvou patrech - to není spíš uspokojení vlastního rozmaru, ale nucené rozhodnutí. Další otázkou je, které materiály se používají při stavbě avtokonyushnya, a jakou velikost bude postavena budova. V zemích západní Evropy se takové úkryty v životě staly poměrně pevnými, zatímco v Rusku a v postsovětských zemích získávají na popularitě. Nové, speciálně navržené pro tyto účely technologie, umožňují rychle as malými finančními náklady vybudovat dvoupodlažní budovu na místě, což by bylo ideálním řešením s omezeným prostorem.

Pokud hovoříme o soukromých předměstských oblastech, pak jsou dvoupatrové interiéry automobilů využívány ve všech ostatních potřebách než ve městě. Garážová stání v garáži není dodatečným místem pro parkování vozidel, ale hospodářskou zónou, kterou lze využít podle uvážení jejího majitele. Každé patro takové konstrukce má svůj vlastní funkční prvek. První stupeňje určen výhradně pro umístění automobilů. Zde jsou všechny atributy nezbytné pro jeho parkování, opravy a kontroly. Druhé patro může být vybaveno místností jakéhokoliv účelu. Zde si můžete vybudovat odpočinkovou místnost pro obsluhu, strážce nebo řidiče. Takové zařízení pro jakékoli soukromé vlastnictví - skutečný nález, který vám umožní úspěšně vyřešit problém racionálního využívání volného místa na místě. V takovém případě, pokud máte nejen jednu, ale dvě nebo více aut, pak je přítomnost parkoviště, dvou podlaží, prostě nezbytná. Samostatná budova, která zahrnuje taková parkoviště, má lepší požární bezpečnost než budovy připojené k obytnému domu. Takový dům pro vaše auto může být postaven v bezprostřední blízkosti vchodu do areálu, což poskytne lepší příležitost k realizaci kvalitní krajiny přilehlého území.

Proč můžete využít druhé patro garáže

Existuje mnoho dalších možností pro uspořádání oblasti, pro kterou je parkování s druhým patrem nejvhodnější možností. Pokud vaše "fáze" má skromnou velikost, poté, co postavil takové zařízení, můžete získat jak parkovací místo svého auta a pokoje, vybavené pro speciální práci a koníčky. Dvoupatrová garáž - dílna je velmi výhodnou volbou v omezeném prostoru. Takové prostory jsou vybaveny ventilací, vodovodem a vytápěním, díky čemuž jsou co nejpohodlnější a vhodné pro produktivní tvůrčí činnost. Pro města, která se nacházejí v oblasti resortu,přítomnost druhého patra v garáži, dává skvělou příležitost vybavit pokoj pro hosty rekreantů, letní veranda, což je důležité v podmínkách omezených životních podmínek.

Projekt, stavba - etapy a nuance

Jak postavit dvoupodlažní garáž? Jaký je mechanismus erekce, který v tomto případě vzniká. K dispozici jsou garáže se dvěma nebo více podlažími a většinou z materiálů, které jsou v současné době k dispozici. Při výběru materiálů preferují lidé beton, zdivo, s použitím různých omítek a struskových bloků. Výstavba dvoupodlažní garáže je obecně přístupná. Projekty na dvou podlažích, které jsou dnes nabízeny pro výstavbu, se liší v řadě charakteristik. Zásadní roli zde hraje stavební materiál, tvar a design střechy garáže, funkční možnosti areálu, počet vozidel a dostupnost dalších prostor. Zpracování, výběr ventilace a vytápění je již vybrán klienty při dalším vývoji projektu.

Výhodou hotových projektů je, že jste se při pohledu na odhadovaný rozpočet již obeznámili s finanční stránkou tohoto problému. Samozřejmě, že na náklady těchto karavanů je mnohem dražší než jejich jednopatrové protějšky, ale vybudováním dvouúrovňové garáže vyřešíte hned mnoho naléhavých problémů a zároveň získáte značné úspory nákladů.

Při stavbě vaší garáže musíte dodržovat obvyklý postup, který je dodržován při stavbě velké budovy.

Pro začátekstavební práce, můžete se obrátit na jednu z těchto stavebních firem, které se dříve podílely na vývoji projektu garáže, nebo se jednoduše uchýlit ke službám profesionálních stavitelů. Pokud máte hotový, schválený architekturou, projekt vašeho dvoupodlažního motorového domu, pak s největší pravděpodobností společnost, která poskytla hotový projekt, nabídne za poplatek služby pro získání všech potřebných povolení a schválení pro dané opatření. Jinak budete muset projít všemi chodbami a úřady úřadů, dokud nedostanete požadované povolení. Tento postup platí jak pro majitele pozemku, tak pro ty, kteří ho pronajímají.

Po dokončení papírování, po obdržení všech nezbytných povolení a povolení, můžete začít stavět garáž.

Založení základů celého domu je nutné provádět geologický průzkum lokality. Takové opatření je nezbytné pro zjištění shody parametrů stanovených v projektu s technologickými parametry lokality. Zjištěno s úrovní podzemních vod, hloubkou zamrznutí půdy a jejím chemickým složením je možné vyvodit některé závěry pro výběr vhodného typu základu pro vaši budovu.

Nejlepším typem základu pro garáž se dvěma podlažími je suterén ve tvaru pásu. Taková konstrukce je položena po celém obvodu stavby a měla by tvořit jeden pevný rám, který pokryje všechny stěny garáže, včetně vnitřních přepážek.

S pevným základem můžete bezpečnězačněte stavět garážový box dále. Typicky je první patro postaveno na cihlách, které se vyznačují dobrou nosností. Při výběru stropu se používají dvě možnosti. V prvním případě může být vyroben ze stromů, což má za následek pohodlné a dokončené podlaží druhého patra. Zvláštní pozornost při stavbě dřevěné podlahy by měly být pečlivě hydroizolační nosníky v křižovatce s krabicí.

Pokud se rozhodnete překrýt beton, pak se nejčastěji používají hotové betonové desky, jejichž montáž se provádí pouze s použitím zařízení pro zvedání břemen. V tomto případě závisí volba materiálu na straně materiálu a rychlosti konstrukce.

Po dokončení výstavby obou podlaží je bezpečné zahájit stavbu střechy. Volba fantazie zde není nijak zvlášť omezena. Pokud stavíte typickou garáž, která se nachází na území garážového družstva, budete muset být spokojeni s instalací běžné ploché střechy, kterou lze provést jak ze stromu, tak pomocí betonových stropů. Pro soukromé vlastnictví lze měnit možnosti výběru konfigurace pokrytí. Opět mnoho záleží na finanční složce budovy a architektonické korespondenci s ostatními stavbami na staveništi.

Dokončovací práce ve vestavěné garáži, prováděné s přihlédnutím ke zvýšené požární bezpečnosti. První patro je nejlépe ošetřeno suchou nebo mokrou omítkou. Pokud jde o fasádu budovy, je lepší zvolit vlnitou lepenku, která je spolehliváochrání vaši garáž před atmosférickými jevy a dodá vaší struktuře estetický vzhled.

Pokud se rozhodnete vybudovat vlastní garáž, je dvoupatrový karavan vynikající volbou, která vám poskytne mnoho výhod, protože to je nejúčinnější řešení problému nedostatku místa na místě.