Jak přijít s názvem obchodu

Myslím si, že nikdo nepopře skutečnost, že reklama je jedním z hlavních faktorů úspěchu jakéhokoli podniku. Z reklamy, popularity, a tedy i počtu návštěv, objednávek, aplikací, hitů. Vytvoření reklamního obrazu vyžaduje více než jeden rok práce celého týmu obchodníků, obrovské finanční investice a nevyčerpatelnou zásobu trpělivosti. Ale všechno začíná od malého - od jména.

Jak pojmenovat obchod, společnost, fond, LLC, atd. - problém, se kterým se podnikatel setkává. Koneckonců záleží na názvu prvního intuitivního dojmu vaší instituce. Důležitou roli zde hraje barevné schéma znaku, písmo a velikost písmen, kreativita provedení elektronické běžecké dráhy nebo světelné tabule. Ale o tom budeme mluvit někdy příště. Dnes se naučíme, jak přicházet s krásnými názvy obchodů, ať už je to offline nebo online.

Zdá se, že poměrně jednoduchý úkol staví beznaděj na ty, kteří chtějí, aby jejich obchodní ideál, počínaje jménem a končící barvou zábradlí v blízkosti jeho prodejny. A naopak - mnozí nekladou tento proces jako prioritní úkol. Proto máme v zemi tolik obchodů, pojmenovaných po jménech jejich majitelů (obvykle se jedná o ženská jména - Olga, Natalia, Svetlana, atd., Nebo mužská jména a patronymika - v Palichu, v Seryogi, Shaurma v Ashotu) a další, neméně barevné vývěsní štíty).

Projděte se kolem svého města, uvidíte značky "Produkty", "Čerstvý chléb", "Telefony", ""Elektronika", "Knihy" - krátké a prostorné, ale kupující z nějakého důvodu nespěchají. Ale v nějakém "Red Hat" (skvělý název pro obchod, který prodává pečení), dveře prostě nebudou moci vypnout.

Ačkoli existují příjemné výjimky. Tak například Steve Jobs řekl svému okolí, když se snažili přijít s názvem pro budoucnost „elektronického obra“: „Pokud do pěti hodin nenabídnete nic lepšího, jmenuji společnost ... jablko.“ \ T Současně se podíval na toto ovoce, které držel v ruce, schoval ho a ... zbytek, který už znáte.

Několik pravidel pro vytváření jmen pro obchod

Pro výrobu zvukových jmen značek existuje dokonce speciální technologie - „jmenování“. Zde je „zralost“ několika pravidel pro přidávání jmen, které mohou být v takovém případě úspěšně použity, jako hledání krásného, ​​zvučného jména pro obchod.

  • Název je stručný - jeden, maximálně dvě krátká slova. Souhlasíte s tím, že znak, jako například „Moderní technologie oken a dveří“, je vyhledávání.
  • Název shody s obchodním tématem. "Edelweiss" obchod s rybami nebo "Parnas" obchod pro rybáře a lovce - jak se máš? To jsem taky já! Samozřejmě, že jsem poněkud přehnaný, ale smysl je jistý, chápete.
  • Snadné zapamatování. Název obchodu by měl být mluvený snadno a snadno (nezapomeňte, že mnoho z nich má různé jazykové vady), na první pohled narazíte do paměti.
  • Zvuk a hláskování jména v cizím jazyce. Jak to vědět, možná půjdete na mezinárodní úroveň, nebo žeS největší pravděpodobností budete mít dodání zboží ze zahraničí. Například, jméno "kis-kis" pro obyvatele arabských zemí bude znamenat výzvu k sexuální akci, a pokud Arab půjde do obchodu, pak rozhodně ne pro kočky. A jak bude anglický obchod znít ve jménu, který bude slovem "šití". Pro ty, kteří mluví jazykem, už musí být vtipné.
  • Kontrola zaměstnanosti. K tomu můžete využít placené právní poradenství. Například obchody s názvem "Rusalonka" v Moskvě, až 36 kusů! Do tak velkého města je to možné a trochu, ale 6 z nich je v jednom správním obvodu a 3 - v jedné ulici. Navíc se nejedná o obchodní síť.

Bylo rovněž konstatováno, že příliv kupujících poskytuje název, který zahrnuje kategorie cílových skupin. Například: "Vše pro novomanžele", "Studentská kavárna" atd.

Pokud nevíte, jakpřijít s názvem společnosti,značkou, obchodem atd., Použijte generátor jmen online.

Pokud si vyberete jméno pro svůj obchod, nespěchejte jej registrovat. Počkejte týden nebo dva, za měsíc - najednou se vám jméno, které se nazývá "nestříkejte", nebo vůbec přestane jako vy. Přehrát všechno bude těžké. Pokuste se použít tato jednoduchá pravidla, a určitě si to. No, pokud ne, a pomoci někomu, napište svůj problém do komentáře k článku, pomůžeme "celý svět".