Malování vlastními rukama

Mnoho majitelů automobilů věří, že lakování rukou rukou je nemožné. Pospěšte vás přesvědčit. S tímto úkolem může zvládnout nejen super-automobilku, ale i průměrného člověka, který nikdy v životě nezbarvil karoserii a netušil, jak to udělat.

Hlavní věcí v tomto případě je pochopení sledu provedených činností.

Obsah
  1. Malba se skládá z několika fází práce:
  2. Příprava vozu pro malování
  3. Malování vozu vlastníma rukama
  4. Broušení tělesa
  5. Leštění karoserie

Obrazy se skládají z několika fází práce:

  • příprava auta pro malování;
  • lakovací proces;
  • broušení;
  • leštění.

Aby se vozidlo natřelo vlastníma rukama, potěšilo oko jeho kvalitou, aby dílo muselo koupit kompresor. Mnoho řemeslníků místo toho používá vysavač. Ale upřímně řečeno, účinek není stejný.

Kompresor je vybaven speciálními rozprašovacími víčky, které je nutno zakoupit také s kompresorovým zařízením.

Příprava vozu pro malování

Tato fáze práce zahrnuje čištění těla od nečistot, prachu, rzi, vlhkosti. K odstranění rzi a jiných útvarů a drsnosti použijte smirkový papír a odmašťovadla. Často, aby se odstranilo to, co zhoršilo vrstvu nátěru použité rozpouštědla, morilcs obsahující účinné chemikálie.

Počištění jeho těla je uzemněno. Jinými slovy základ pro nátěr, který zaručuje trvanlivost nové vrstvy zbarvení. Pro tuto práci se často používá první nátěr № 138 a někdy se první nátěr ředí rozpouštědly č. 646 a č. 647. Nátěr se nanáší speciálním štětcem.

Po zaschnutí základního nátěru se tělo začne rozlévat. Pro nanesení tmelu se používá gumová špachtle. Neaplikuje se v silné vrstvě, protože má vlastnost prasknout. Chcete-li vytvořit pevnou pevnou tkaninu, musíte nejprve opravit tělo.

Jsem rád!Pokud je krycí vrstva silné vrstvy nevyhnutelná, musí být každá vrstva roztoku důkladně vysušena před položením druhé a třetí vrstvy. Po zaschnutí tmelu je tělo skryto speciálním smaltem, který detekuje všechny chyby v práci, což umožňuje jejich včasnou opravu.

Zbarvení vozu vlastníma rukama

Před nátěrem se barva přivede na tzv. Pracovní konzistenci. Zředí se v rozpouštědlech rozpouštědla № 646, 647. Před použitím musí být filtrován. Pro tento účel použijte gázu nebo kovové síto.

Karoserie vozu je natřena ředěnou barvou zahřátou na 50 ° C. Díky tomu můžete výrazně ušetřit množství nátěru a poskytnout mu ideální podmínky pro kvalitní postřik.

Tělo je natřeno ve dvou nebo třech vrstvách, z nichž každá je sušena nejméně půl hodiny.

Broušení tělesa

Po nanesení základního nátěru a nátěru je auto leštěné. Odstraněny všechny nerovnosti. Chcete-li to provést, použijte skiny nebobrusná pasta.

Leštění karoserie

Poslední fáze práce je vyleštěná. Provádí se nanesením leštící pasty č. 290, práce se provádí flanelovým hadříkem nebo klikatou kůží.

Poté, co je auto namalováno, je odesláno do dřezu. A pak antikorozní ošetření, které lze provést i samostatně doma.

Pro jasnější a živější příklad viz video „Malování vlastními rukama“. Zkušení malíři podrobně prozradí každou oblast tvrdé práce a budou sdíleni správnou radou.

Sledování videa, malování vozidla vlastníma rukama vás nebude strašit. Naopak, chcete experimentovat.

Výsledek bude stejně příjemný pro vás, stejně jako postavená veranda vlastními rukama v zemi.