Samoobslužné překližkové lodě s vlastníma rukama

Loď chce hodně koupit. Zpravidla výrobci žádají o své zboží slušné peníze. Ideálním řešením v tomto případě jsou lodě z překližky. Tento článek pojednává o produkci plavidla, které pojme tři osoby. Jeho váha je malá.

Taková loď je ideální pro rybolov, stejně jako pro pravidelnou procházku podél vody. V případě potřeby jej můžete ozdobit motorem nebo plachtou. Proč je překližka používána jako materiál? Všechno, protože je silný. Díky tomu bude plavidlo schopno vyvíjet poměrně slušnou rychlost a zároveň zajistit bezpečnost.

Materiály a základní prvky

Doporučuje se dát přednost překližce, má tři vrstvy. Kromě toho by v něm neměly být lusky. Je nezbytné, aby byly desky impregnovány lepidlem, měly pryskyřičný základ. Stojí za zmínku, že překližka se často používá pro stavbu lodí. Je to proto, že tento materiál je schopen odolat velkému zatížení. Kromě toho se používají desky, lehká tkanina, loupané vápno, olejová barva, přírodní sušící olej.

Hlavní složkou lodi je kilo. Je upevněn na lesník a ahtrshteven, kteří jsou zodpovědní za podélnou tuhost. Tvoří nos a krmivo. Na úkor spongwigů je dosaženo příčné tuhosti. Pod nimi tvoří dno. Po vyzvednutí všech nezbytných prvků je nutné pokračovat v obložení skříně překližkou. Pro tento účel se používají integrální písmena. Doporučenopro dosažení minimálního počtu stehů.

Režim

Za prvé, musíte odstranit špendlíky na překližce. Navíc je nutné, aby se kresba ukázala jako rovnocenná. K tomu použijte milimetrový papír. Nejdříve je třeba vyplnit výkresy, podle kterých bude proces výroby lodi prováděn. Na něm musí být nakresleny všechny podrobnosti o budoucím plavidle. Nejprve se provede svislá osa.

Poté se vykreslí devět vodorovných úseků, které rozdělují rovinu průměru na polovinu. Jsou od sebe vzdáleny pět centimetrů. Pak se na nich vytvoří značky, které jsou vedeny ohybem výrobků. Zároveň se doporučuje použít kovové pravítko. Je schopen se plynule ohýbat podél značení. Pak musíte jít na provedení vnitřního obrysu. Ve výkresu je flittimber vytažen z vnitřního bodu přílivu a pak je vytvořen segment směrem dolů vedoucí k hornímu řezu.

Poté je vytvořen vnitřní obrys futksova. Po všech nezbytných úkonech se okruh ohne podél linie osy. Musí odpovídat konturám. Pokud k tomu dojde, můžete přistoupit ke vzorům. Jsou vyrobeny z lepenky. Při detekci nedostatků se doporučuje vytvořit obrobky v polovině, která je provedena správně. Je nutné, aby výkres dodržoval přesnou symetrii. Jinak síla a spolehlivost lodi nemůže být zaručena. Kromě toho bude loď nestabilní ve vodě.

Výroba

atV dalším kroku jsou výsledné šablony přeneseny do stromu. Když načrtnete obrysy futosků, měli byste zanechat nějaké zásoby. V procesu přesunu šablon do stromu je třeba zvážit všechny momenty a pečlivě a přesně provádět všechny akce. To závisí na trvanlivosti konstrukce a její spolehlivosti. Po výrobě futoksov a floristribury jsou tyto detaily naskládány na výkresy pro označení všech překrytí ve spojích.

Následně se upevní hřebíky. Pro provedení forehandu se doporučuje použít jilm nebo dub. Takové druhy dřeva jsou kvalitativnější. Bude lepší, když má obrobek ohyb, jehož tvar se shoduje s lesníkem. Pro vytvoření svorky na povrchu desky je třeba nakreslit dva segmenty. Vzdálenost mezi nimi by měla být sedmdesát milimetrů.

Slouží jako základ pro tento detail. Pro výrobu zadní stěny se používají desky, jejichž tloušťka je 25 mm. K horní části přibitý paprsek. Konstrukci je nutné namontovat na stroj. Tam musíte nastavit ovladač Detaily jsou upevněny nýty, hřebíky, šrouby. Spáry jsou položeny tkaninou impregnovanou pryskyřicí.

Opláštění s překližkou

Nádoba musí být otočena a vyrovnána s povrchem pavučin. Pouze tak můžeme dosáhnout dokonalého přizpůsobení překližky. To se provádí pomocí kovového pravítka. Prefabrikační materiál se vaří v páře.

Na konci lodi je loď naskládaná a zbarvená. Pro zajištění větší pevnosti se výrobek doporučujezastrčte hadřík. Můžete dokonce i ozdobit loď podle přání. Ukazuje se tak spolehlivý plovoucí prostředek, který svému majiteli zaručuje bezpečnost a dlouhou životnost.